Reklama

Suchý orgasmus?

Jan (St, 23. 4. 2014 - 11:04)

18Možná ve 30 spomínané problémy mít nebudeš. A v 50 budeš mít jiné problémy :-(

Michal (Út, 22. 4. 2014 - 20:04)

:))) Kolik ti je? 18

Jan (Út, 22. 4. 2014 - 19:04)

Mam momenty kdybych si pral,...:))) Kolik ti je?

Michal (Út, 22. 4. 2014 - 19:04)

Když budeš ležet po...Mam momenty kdybych si pral, aby mne porad nestal, nelechtal, necukal, netekly mne kapky touhy, nemel jsem mokry sny, abych myslel na neco jinyho nez na honeni a holky, ale lezet jako mrtvy Lazar mne desi, tak rad vydrzim ty vsechny komplikace ktery ted s chticem mam.

Leoš (Út, 22. 4. 2014 - 18:04)

Chtit suchej orgasmus je jako...Když budeš ležet po ejakulaci jako mrtvý Lazar, tak pochopíš. Když orgasmus budeš cítit jenom jako šimrání mezi prsty na nohou, taky.

Lubomir (Ne, 13. 3. 2022 - 15:03)

To znám, chci to změnit, proto studuji knihy od Mantaka Chiu. Doufám, že se mi suchý orgasmus časem povede.

ano (Út, 22. 4. 2014 - 15:04)

Tak chtic mne fakt dava...Chtíč ti dává zabrat kvůli věku, tak už to u lidských samců chodí.. Když se ten suchý podaří, prý chuť nesebere. Nevím, já ho nepraktikuji. Jen sem chtěl vysvětlit, co je žene za tím suchým. Tedy podle mě. Taky je prý delší, což taky není k zahození, protože ženský bývá někdy nesrovnatelně delší a opakovaný.

Michal (Út, 22. 4. 2014 - 15:04)

u mladých kluků a mužů je...Tak chtic mne fakt dava zabrat a komplikuje zivot, tak mozna trochu oslabenej by nebyla spatna vec, ale ses si jistej, ze suchej orgamus ma jiny dusledky nez mokrej?

chápu (Út, 22. 4. 2014 - 15:04)

Chtit suchej orgasmus je jako...u mladých kluků a mužů je suchý orgasmus nesmysl, ale v průběhu let zjistíte, že střik vás bude víc a víc zbavovat chtíče a potence. Tady někde začíná snaha o nalezení "suchého" a tedy nevyčerpávajícího orgasmu u mužů.

Michal (Út, 22. 4. 2014 - 15:04)

Chtit suchej orgasmus je jako chtit impotenci. Pro mne jsou ty mohutny vystriky semena polovicka ty orgasmicky slasti.