Reklama

Kdy jste se naposledy počůrali? :-)

Karel (Ne, 20. 6. 2021 - 20:06)

Já jsem se naposledy počůrali asi tak v 2. Třídě bylo to vlastně tak že jsem se učitelky zmrzlina záchvat a říká že to ještě vydržím asi tak po deseti minutách jsem si šel zeptat ona říká kdy si nohy křížem že to ještě vydržím a zítra po 20 minutách jsem přímo u běžel za to že potřebuji na záchod ona mi řekla jo můžeš já jsem letěl hrozně moc rychle na záchod stihnul jsem to nebyl ten teď ale druhý počůrání se mi stalo tenhle rok a byla u nás moje spolužačka skákali jsme na trampolíně dělali jsme se o tom prostě hůř challenge a najednou se mi chtělo na záchod bylo řekl jsem jí že musím na záchod ona že jo že počká já ale nestihl na záchod protože jsem to předtím to je asi tak půl hodiny to je jsem se šla rychle ještě převléct a řekl jsem jí že jsem si rovnou převlékl že mi bylo vedro ale potom to znovu na mě přišlo a to jsem se počůral přesně před ní ale byl to v pohodě protože ona se potom taky počůrala vlastně jsme řekli oba dva ve stejný čas že potřebujeme ve stejnou dobu jsme se počůrali a ještě je taky fakt že se navzájem milujeme

Martinka (Ne, 20. 6. 2021 - 20:06)

Asi tak před hodinou a jestli chceš vědět co jsem dělala předtím a potom tak nepiš že chceš

Sophka (Ne, 20. 6. 2021 - 18:06)

Já jsem se počůral v první třídě.

Bylo to vlastně takže jsme měli ten den čtyři hodiny a 2 hodinu se mi chtělo na záchod jenže o přestávce jsem se nestihl dojít a tak jsem trpěla i 3 ale to už jsem nevydržela apustila jsem to

A to sem měla kalhoty na kterých to. Snad nejvíc vydet

Poté sem se počůrala ve 2 třídě

Nejdříve sem se počůrala měli dne soutěž žabák a já se nezúčastnila povídala sem si s mojí kámoškou ze 3 a z 5