Reklama

lupus erytematoides

Jarka Rad. (Po, 19. 4. 2004 - 20:04)

ahoj Viki.Já si našla 1kulku v podpaží,s tím jsem šla na gynekologii,byla jsem vyplašená,protože mám ještě krom SLE vysoké množství zlé bílkoviny v krvi,může to vést k bujení apod. tak proto.P.dr. mne poslala na ultr.+mamograf,vše bylo vpoř. jen v podpaží se našlo na každé str.asi 5 bulek,řekli mi okamžitě krevní náběry+za š týdny znovu vyšetřit,jestli se to zmenšilo,což by svědčilo o viroze,objevily se mi časem v tříslech ,na krku,vždy mne ty nové bolely tak 2 dny,pak zůstaly,ale přestaly bolet.Tím mi to vlastně vše začalo(SLE).Vzpomínám si,že mne v tu dobu asi týden pobolívalo v krku+zvýš.teploty.Pak zán,moč.měchýře,muselo se ve mne něco tlouct,pak krev v moči,dál příběh znáš,než jsem si něco vyžebrala u OL,tak mi selhaly ledviny...Ale nedej se u lékaře,jsem laik,ale zdá se,že to máš podobné.Až nzní pojedu na další puls,tak mi zas budou kontrolovat imunitní náběry,nenechávaj nic náhodě,i kvůli té bulce.Bylo to nezhoubné,rozbory trvaly 1měsíc,byla jsem i na kostní dřeni,zákrok měl být velký 1cm,ale mám jizvu 4cm,bylo to s místním umrtvením na sále,ani oblb.mi nedali,vše jsem vydržela,neboj se,vše bude dobré,povídala jsem si na sále s lékaři,třeba ti dají narkozu a nebudeš vědět nic.Vím jen,že to bylo měkké,svalovité,stehy se hojily krásně,jen se udělata krev.sraženina.ale pomohla mast Heparoid,dnes po 2měs.to mám krásné,občs to zatahá,opravdu se neboj,aspon týden si to nesprchuj,budu ti držet pěsti,napiš kdy tě to čeká.Měj se a zas se ozvi jarka.

viki (Po, 19. 4. 2004 - 18:04)