Reklama

Depo-Provera

Eva (Pá, 27. 2. 2009 - 16:02)

ahoj ivo.děkuju snad to bude ok.já už jedno dítě mám,ale ted bysme chtěli další,a kdyby se to povedlo tak pak už žádná dp,ikdyz já žádny problémy sní neměla,to až ted že chci otěhotnět.a já věděla ze to pak bude trvat dyl,no ale tenkrát sme další nechtěli,tak mi to bylo jedno.ale ted sem ztoho na nervy ze to nejde a že budu muset takovou dobu čekat.

iva (Čt, 26. 2. 2009 - 19:02)

ahojky berušky, já ji mám 6 týdnů, užívám si to děsně, krvácení, špinění, o tom co to dělá s mojí psychikou nemluvě, už jsem změnila i lékaře, který mě snad pomohl,ale všem vřele nedoporučuji, teď jen čekám, až účinek tohoto zázraku pomine, do další bych už nešla. Alespoň, že mám dvě děti, tak nebudu řešit následné otěhotnění. Micino a Evi , držím palečy ať jste brzy OK, Veroniko, radši to zahoď a nikomu to nenabízej.

micina (Čt, 26. 2. 2009 - 13:02)

Veroniko, tak nevím, jestli je tohle ta správná stránka, kam si dávat inzerát???:-(

Veronika (Čt, 26. 2. 2009 - 07:02)

Prodám antikoncepci Depo-provera (od Pfizer), nerozbalenou, použitelné do 06.2012. Původní cena 180 nyní 50kč + 20Kč poštovné. e-mail verpod"tiscali.cz

Eva (St, 25. 2. 2009 - 16:02)

no hlavně aby se to srovnalo.tak doufám že už to budu mít v březnu pravidelně.

micina (Út, 24. 2. 2009 - 07:02)

jo, jo, Evi, to teda jsem. No,říkal, že 2 měsíce minimálně, ale když už to budu brát, tak asi ty 3 měsíce, ať se to zas neuspěchá. Tak uvidíme, co, jak se nám to srovná?Papa.

Eva (Po, 23. 2. 2009 - 16:02)

tak vidis micino.uz ses na tom stejne jak ja.najak dlouho je mas napsany,jak dlouho je musis brat?

micina (Po, 23. 2. 2009 - 15:02)

jo, známá mi o tom říkala, ale žádné detaily nevím, jen to, že se asi musíš znažit dýl jak rok a být si jistá, že neovuluješ a taky doktoři, takže tomu asi předchází spousta vyšetření?!