Reklama

schizofrenie!

Bounce (St, 11. 8. 2004 - 21:08)

Jano, přestaň sem psát takový nesmysly. Díky. Ahoj

Jana (St, 11. 8. 2004 - 21:08)

Ahoj Aleno a všichni ostatní. Milá Aleno pokud ještě na tuto stránku půjdeš je to vzkaz hlavně pro tebe a všechny ostatní s podobným problémem a názorem. Tvá teta by nepotřebovala hromady léků a střídavé zvyšování a znižování léků kdyby moderní psychiatrie a všechny další obory lékařství neléčili nemoc-její následek ,ale léčily příčinu. Chci abys věděla, že nejsem nemocná, nemám nikoho takového v rodině,nejsem lékař,psychiatr ani psycholog a po tom co napíšu dále asi s podivem ani věřící, ovšem jsem přesvědčena, že schizofrenické stavy jsou způsobeny snahou dvou duší-jedné původní, narozené do toho těla a druhé , kterou ta pův. přitáhla např. při magických praktikách, psychické závislosti na tom člověku za jeho života nebo nevyrovnaným karmickým dluhem k dané osobě z minulých životů. Fetáci jsou kapitola sama pro sebe.Většinou na sebe přitáhnou duše lidí jako jsou oni sami, které umřeli předávkováním drogoua odmítají se po smrti s tímto faktem smířit a snaží se působit na hmotný svět prostřednicvím duší, které nemají vládu nad svým tělem-fetaci. Pomáhájí tyto stavy léčit nebo alespon zmírnovat psychoterapeuti-to nejsou ti s psychiatrických léčeben, např.regresí. Když mluvím o minulých životech nejsem blázen a myslím, že i ti , co v ně nevěří uvítají mou radu, protože v takové situaci- kdy onemocn někdo nejbližší-je každý člověk mnohem vstřícnější k všem možným druhů pomoci. Hodně trpělivosti a lásky přeje a posílá Jana Budte trpěliví je to zkouška i pro vás-příbuzné schizofreniků a hlavně od vás záleží jejich šance na lepší život.

Jana (St, 11. 8. 2004 - 20:08)