Reklama

Líbí se Vám jak holka / kluk / čůrá ??

ShadowMan (Ne, 4. 10. 2020 - 09:10)

Tomu říkáš majetek? Dám ti celej dům, nový auto a cokoli, ale podmínka, budeš můj majetek a chcát pro mě kdykoli a kdekoli, bereš?

Jitka (Ne, 4. 10. 2020 - 10:10)

Napiš něco víc o sobě. Kolik ti je,kde by to bydlení mělo být . Mně je 21,studuju v Praze. Nabídku přijmu,ale až o tobě něco budu znát.

Ale (So, 3. 10. 2020 - 19:10)

majetek v podobě půlky domku není zas takové bohatství. A to je většina obyvatelstva, že bydlí ve svém, zvlášť po tom co se ve městech ve velkém rozjelo prodávání bytů, bývalým nájemníkům městských bytů. Sám jsem taky takhle majitelem bytu ve větším městě, v dnešní době má hodnotu kolem 3 mega. A zas tak bohatý se necítím. Leda bych ho prodal a šel pod most. To bych asi nechtěl. Taky obyčejná garsonka někde v díře může stát kolem mega. Ale je to bydlení, bez kterého se člověk neobejde.

Návštěvník (Ne, 4. 10. 2020 - 10:10)

A taky hodnota domu stoupá s lokalitou, jestli je v místě škola, lékaři, dopravní obslužnost, prostředí, možnost práce nebo dojíždění ne moc daleko. Takže mít dům......

Klára (Pá, 2. 10. 2020 - 16:10)

Pozdravujeme z chaloupky. Nikolka je pořádku a my taky. Čůraly jsme až tady u chaloupky ,ale jen trochu. Já si došla ve škole a sestra doma a tak jsme udělaly jen normální menší loužičky a ani nám to nešlo ihned a ani moc prudce. Chceme jít do hospůdky a to asi pak budeme mít pipinky čilejší s čůráním . Martino,to by mně velmi potěšilo,jestli bys tady měla chaloupku nebo chatičku. Zeptám se Helenky a v hospůdce a dám vědět. Zítra půjdeme na houby a do Schandau, prý to půjde, tak se na to těším. Teď musíme vybalit a ikdyž je venku teplo,v chaloupce je vždy chladno,jen 11 C,tak si zatopíme.

Mike (Pá, 2. 10. 2020 - 18:10)

Ahoj, Klárko,přeji příjemný večer v hospůdce a ještě lepší pipinkový čůrání.

Martina (Pá, 2. 10. 2020 - 17:10)