Reklama

ROMOVÉ - žijí tu s námi

Alesi (St, 10. 6. 2020 - 16:06)

Alesi vyskousej se nechat problafnout od kluka

-Aleš- (St, 10. 6. 2020 - 16:06)

Tak pokud by byl trochu do ženský, tak bych to prubnul. Taky by mě zajímalo jaký to je někoho kouřit. Čistě z vědeckých důvodů. Myslím, že udělat chlapa pusou je lehčí než to stejný dělat ženský. Já jsem se nalízal hodně, ale i když jsem používal pořád stejnou techniku, tak kromě toho, že některá se udělala do minuty, byly i takový, se kterýma to vůbec nehlo a některým to bylo i nepříjemný. Tohle je jedna věc, kterou nikdy nepochopím. Proč to má každá tak jinak, když chlapi to mají všichni stejně.

lallo (St, 10. 6. 2020 - 14:06)

Tobě by asi vyhovovalo jakési sterilní prostředí, kde by všichni byli podepsaní, abys mohla vyčíst jejich silné a slabé stránky a předvídat, co od nich můžeš očekávat :) Jenže život není o naučených poučkách a připravených elaborátech na míru. Některé příspěvky od anonymů jsou přesnou reakcí na Milunin naturel a to bohudík nikdo nemůže zmanipulovat. Ani ty svým "ale"

Lalla (St, 10. 6. 2020 - 15:06)

A jinak ano, některé komentář jsou trefné.

Lalla (St, 10. 6. 2020 - 15:06)

Nene, tak upřesním. Však jsem psala, že jedna věc je ideální chování a druhá to možné. A jsem si vědoma, že vy si o nás obrázek udělat můžete, kdežto my o vás ne. A přesto, jak vidíš, píšeme.

lallo (Čt, 11. 6. 2020 - 04:06)

Ano, tvoje volba. Někteří to mají jinak.

Miluna (St, 10. 6. 2020 - 13:06)