Reklama

Fetish seznamka

cestmir (So, 18. 5. 2013 - 17:05)

Hledam zenu nebo divku ktera ma slabost pro nerestne fetish choutky?

Nikolka (Pá, 17. 5. 2013 - 10:05)

Ahoj, jmenuju se Nikola M. a jsem osmnáctiletá studentka Obchodní akademie. Delší dobu nemůžu sehnat brigádu, a proto jsem se rozhodla přivydělat si prodejem svých použitých kalhotek. Vím, že mnoho mužů vzrušují použité dívčí kalhotky a nevidím na tom vůbec nic špatného :) Pořád je to lepší, než kdyby byli třeba pedofilové, nebo tak něco. Proto teda nabízím komukoliv svoje použité kalhotky za částku 200Kč včetně poštovného. Můžete si dokonce vybrat, jestli chcete tanga, klasický kalhoty a nebo oboje za 350Kč. Taková jakože trochu sleva :D Kdo máte zájem, tak mi napište na email [email protected] a dohodneme se :) Předem upozorňuju, že nestojím o nějaký nadržený konverzace. Vaše Nikolka M.

plenka (St, 28. 6. 2023 - 18:06)

Ahoj a jalou máš velikost

Jindrich maceček (Ne, 3. 5. 2020 - 17:05)

Rad bych od tebe kupoval tvoje vonave kalhotky,musi byt hodne upatlane od kundi smetanky,to same tanga.Diky moc,vonava nikolko

Jindrich maceček (Ne, 3. 5. 2020 - 17:05)

Mam zajem.

Milan (Po, 4. 8. 2014 - 15:08)

Na seznamce jsem se seznámil díky www.fetishdating.cz, je to jednoduchá seznamka kde najdete lidi se společnými zájmy. Doporučuji

Milan (Po, 4. 8. 2014 - 15:08)

Na seznamce jsem se seznámil díky www.fetishdating.cz, je to jednoduchá seznamka kde najdete lidi se společnými zájmy. Doporučuji

Norek (Pá, 7. 3. 2014 - 15:03)

Sháním holku která by se mnou prováděla facesitting,sex mít nutně nemusím.Jen chci aby si to ta holka či žena pořádně užívala,nejlepší by byla plnoštíhlé a nebo plnější postavy.Na věku a vzhledu nezáleží.Kde bych takovou mohl regulérně najít?Nehledám dívku za peníze a nebo dominu ze salonu,jen obyčejnou holku která preferuje tuto sexuální praktiku.Nejlépe z MS kraje.

Fetish lover (Pá, 7. 3. 2014 - 14:03)

Zdravím, velmi potřebné...Www.fetishdating.cz

martin (Pá, 7. 3. 2014 - 14:03)