Trápení léčí ženy nákupy
Z reprezentativní ankety, v jejímž rámci oslovil 1001 žen všech věkových kategorií vyplynulo, že pro většinu z nich je nejúčinnější náplastí na jejich milostné či jiné soužení nákup oblečení nebo perfektního páru bot. K této slabosti se přiznalo 37 procent respondentek, které nacházejí útěchu v nových šatech nebo blůzce. U věkové skupiny do třiceti let se módním zbožím uklidňuje 56 procent dotázaných.
V duchovních požitcích, jako je koupě nových knih, návštěva kina či divadla, nachází potřebný klid a mír 34 procent odpovídajících. O sedm procent méně se přiznalo k nadměrnější spotřebě sladkostí a čokolády, 22 procent si trápení vynahrazuje botami. Devatenáct pak skupováním kosmetických prostředků, 16 procent návštěvou kadeřnického salónu a o procento méně zásadní změnou barvy vlasů. Šperky a bižuterie hladí duše 11 procent příslušnic něžnějšího pohlaví, doplňky v průměru devíti. I zde však existují poměrně strmé rozdíly podle věku respondentek. O vyloženě zdobné předměty totiž projevují větší zájem účastnice, které ještě nepřekročily třicítku.
Zdroj: Plus
- Odpovědět
Pošli odkaz