8 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

zvysena funkce stitne zlazy

10. Září 2018 - 0:06

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Hana Laming (anonym)
Je mi 44 let; uz po nejaky mesic mam palpilace, budi me to i v noci; velka unava vc, svalu; spatna tolerance tepla achladu, ale nemam navaly pres den ci v noci jako u zacinajiciho prechodu; menstruace stale mam; obcas se zadychavam, i pri chuzi; jeste pred nedavnem jsem obcas i behala bez problemu, v lete na horach; ted mam pocit, ze jsem po chripce prvni dva tri dny a mam zcela polamane telo; jak rozlisit zda se jedna o priznaky zacinajiciho prechodu a nebo opravdu to je zvysena funkce stitne zlazy ?jak se to leci ? Je to pak uz lecba dozivotne ? Trpim i napetim, anxiety, a to jsem pred tim nemela; proste velke fyzicke vycerpani, i kdyz nic vylozene fyz. narocneho nedelam. Nejdrive jsem mela problemy tech asi 7 dni pred menstruaci - podrazdenost, plactivost, deprese, velka unava nohou - bylo to jako kdyz mam chripku a k tomu vysokou teplotu a nekdo me tlacil do kopce; to bylo pred menstruaci; ted ta unava je porad a k tomu co pisu vyse a pocit teda jako nasledne dny po chripce, kdy vysoka teplota uz odpadla. ale unava zustala.Diky za odpoved.Hana
5. Říjen 2005 - 19:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Mila (anonym)
Hanko,asi po roce tu us nejsi co? Zajimalo by me jak si dopadla ! Jsem an tom ted podobne jako ty :-(
11. Říjen 2006 - 20:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Jirka (anonym)
dobry den, uz si vazne nevim rady a byl bych moc rad, kdybyste mi poradil, kdyz jini doktori nedokazou... zil jsem nejakou dobu v anglii a zacal jsem mit potize s hubnutim, vypadavanim vlasu, navaly horka, zvysenym pocenim a unavou svalu, i kdyz jsem nic namahaveho nedelal. doktorka v anglii zjistila, ze mam zvysenou funkci stitne zlazy a predepsala mi carbimazole. ten jsem uzival dokud jsem se nevratil do CR a tam mi predepsal prasky LETROX ja jsem se dival na internetu a dozvedel jsem se , ze tyhle prasky jsou na snizenou fci, ale ja mam prece zvysenou!!momentalne se citim mnohem mnohem hur, nemam absolutne silu, oci me boli a jsou zarudle, hubnu cim dal vic, nemuzu v noci spat , jelikoz mam hrozne navaly horka a strasne se potim!!!!mam strach jestli me spis ten letrox neublizuje nez prispiva?? dekuju moc za rady, jsem na pokraji sil...Jiri Novak
1. Srpen 2008 - 1:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Jirka (anonym)
dobry den, uz si vazne nevim rady a byl bych moc rad, kdybyste mi poradil, kdyz jini doktori nedokazou... zil jsem nejakou dobu v anglii a zacal jsem mit potize s hubnutim, vypadavanim vlasu, navaly horka, zvysenym pocenim a unavou svalu, i kdyz jsem nic namahaveho nedelal. doktorka v anglii zjistila, ze mam zvysenou funkci stitne zlazy a predepsala mi carbimazole. ten jsem uzival dokud jsem se nevratil do CR a tam mi predepsal prasky LETROX ja jsem se dival na internetu a dozvedel jsem se , ze tyhle prasky jsou na snizenou fci, ale ja mam prece zvysenou!!momentalne se citim mnohem mnohem hur, nemam absolutne silu, oci me boli a jsou zarudle, hubnu cim dal vic, nemuzu v noci spat , jelikoz mam hrozne navaly horka a strasne se potim!!!!mam strach jestli me spis ten letrox neublizuje nez prispiva?? dekuju moc za rady, jsem na pokraji sil...Jiri Novak
1. Srpen 2008 - 1:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Dobrý den pane Jiří, zcela s Vámi soucitím, též mám ten samý problém. Doktor mi též předepsal Letrox a spíše se mi zdá, že nemůžu dýcham, více se potím a mám křeče ve svalech. Všehcny tyto nepříznivé účinky jsem mu sdělila a on mi řekl, že není možné po jednom měsíci, abych měla tato nežádoucí příčiny... je to normální? - prášky mají být na to, aby lidem pomáhaly! Přeji Vám mnoho sil a ať se Váš zdraotní stav zlepší - asi to chce vše vypustit a dát se do psychycké rovnováhy, což v dnešním světě není jen tak jednoduché. MV
21. Říjen 2008 - 14:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Libuse (anonym)
Pane Doktore,zbyla mi svalova slabost,nizka vaha,tmave oci,zimorivost,a mam funkcni stitnou s hormony klimonorm ktere mi predepsal mu byvaly doktor,ze mi to dela menopauza,v ktere jsem nebyla,hormony mi skoncily ve strune,chodim tak uz rok a pul a nevim ktery lekar mi pomuze,Endokrinolog mne posila na gynekologii,ze hormonama muze i gynekolog,ale gynekolog me zas posila zpatky,ze to ma spravit Endokrinolog,nevim si uz rady a mam strach ze mi zacnou vystupovat oci mam i zpravy od lekaru,ktere mi jsou na nic.Hormony mi novy Gynekolog vysadil aplikoval mi hortmonalni supstrat po kterem mne preslo poceni a horko,ale ta zimorivost se mi stale vraci a kdyz nekomu reknu ze mne po hormonech na prechod prestaly otekat a tmavnout oci,tak jsem k smichu.A pritom to je pravda
24. Květen 2009 - 16:26
Obrázek uživatele Návštěvník
18.11.2009 Věra (anonym)
prosim o radu take se stale potim ve dne i vnoci je to přičina štitne žlazy nebo že to děla menoppauza jsem už z toho nervozni poradte děkuji
18. Listopad 2009 - 11:41

Přidat komentář