4 komentáře / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

zrak versus komp

10. Září 2018 - 0:05

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
eloisa (anonym)
Loni v říjnu jsem začala brát antikoncepci, od té doby se mi razantně zhoršil zrak, je tu možná nějaká spojitost? Musím nosit brýle, protože fakt na dálku už nic nepřečtu, v letáku na antikoncepci jsem si přečetla, že je možné, že poškozuje zrak... přešla jsem na jiný druh, ale stejně mě to trápí, hormonální antikoncepce je asi pěkný svinstvo....
8. Duben 2005 - 17:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Pavel (anonym)
Již 14 dní pociťuji zhoršené vidění u pravého oka.Věci, které jsou dále ode mě vidím rozmazaněji než dříve. Pracuji v kanceláři zhruba 12hodin denně. Je možné, že je to způsobeno únavou?
7. Listopad 2006 - 18:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Psik (anonym)
Taky se mi zda, ze cim dal tim blbeji vidim na dalku. Je mi 33 a cumim 10 hodin denne do pocitace.
7. Listopad 2006 - 18:26

Přidat komentář