57 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
zuzana (anonym)
Tak zatinani svalu na zadnici skutecne pomaha. Zjistila jsem to tak nejak nahodou. Uz dva roky mam automat v aute, tudiz pouzivam pouze jednu nohu (na plyn a brzdu) a protoze jezdim stale v nevhodnych botach, musim nohu drzet vlastne zatnutymi svaly trochu nad podlahou.Co tim chci rict. Zjistila jsem v tesnych dzinach, ze mam kazdou pulku zadnice jinou, pravou vys o znacny kus a nohu o temer 2 cm uzsi nez levou. Pak me doslo, ze je to nasledek jednostranneho pouzivani pravacky i pri tak primitivni a nijak zvlast namahave cinnosti.Pekne sem se vydesila a uplne vedome ted v aute posiluju obe pulky, jak se dostanu do nejake kolony, uz posiluju a zatinam. Pravda je, ze si nejspis kolem stojici mysli, ze mam venusiny kulicky nebo vibrator :-), ale preci proboha nebudu cekat, az b udu vypadat jak Qasimodo.A doma jsem se zacala venovat take te druhe pulce a vyrovnavam posilovaci cas.
28. Srpen 2004 - 8:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Misa (anonym)
Rada bych se zeptala jak zmensit svuj hooodne objemny tak aby byl mensi a taky na stehna a za jak dlouho by se dostavil ? Prosim poradte NUTNE !!!! Diky Misa
21. Září 2004 - 19:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Maja (anonym)
Ja mam zase pravu polovicu zadku vacsiu a trochu nizsie. Myslite, zeby pomohlo cvicenie? V akom pomere mam rozlozit pocet cvikov na jednu a na druhu stranu. Dakujem.
22. Září 2004 - 17:46
Obrázek uživatele Návštěvník
víla Análka (anonym)
Třeba by to spravila rovnátka na prdel...'
15. Prosinec 2004 - 19:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Janka (anonym)
Ja jezdila na kole 2 roky denne 50 km + jiny sporty a zadek mam tvarove tak nejak furt stejnej. Nic moc, spis takovej placatej, sirokej... :-( pritel mi tvrdi ze na nem mam hodne tuku ale ze mu to nevadi. tak ted zkusim zatinat denne. Delam na recepci a jetu stejne prd co delat:-)
10. Květen 2005 - 10:23
Obrázek uživatele Návštěvník
zuzka (anonym)
Na vsech typech cviceni me nejvic vytaci, ze jak to prestanete dva tydny delat (kvuli nemoci nebo nemate zrovna cas atd) nejde skoro vubec poznat, ze jste kdy vubec cvicili. Jednu dobu jsem se diky pravidelnemu cviceni i skoro zbavila celulitidy, byla jsem nadsena, pak jsem mela anginu a po ni mi bylo porad tak nejak slabo, nemela jsem silu cvicit a mam vse zpatky, fakt k vzteku! Jo a to zatinani zadku fakt pomaha, ale jasne ze ne tak jako spinning nebo posilovna. Ale lepsi nez nic - kdyz nemuzu nic jineho, delam aspon to a aspon vic a vic nemeknu:)
25. Červenec 2005 - 11:25
Obrázek uživatele Návštěvník
mamča (anonym)
Ahojda holky,já cvičím denně asi 15-20min,už rok a je pravda,že jakmile per týdnů cvičení vynecháte,tak je vše pryč jako by jste nikdy nic nedělaly!:-(Což je pěkně nefér:-(Takže jsem si jako motivaci dala právě objednané plavky a k nim blížící se léto....nechci vapadat jako hroch..i když mám 2 děti a možná mám na ty,,mateřské proporce i trochu právo":-)Ale není to hrůza,měřím 166cm a vážím 56kg...Takže děnně cvičím hlavněě proto abych se zbavila celulitidy a zpevnila ostatní partie..V jídle se vůbec neomezuji..Zadeček cvičím:lehnu si na bok,pokrčím koleno a přitáhnu jej co nejvýše můžu,opakuji tak dlouho dokud mne to nebolí a pak se otočím na druhou stranu a vše opakuji.Funguje to,stejně jako klek na všecny 4 a postupné zvedání nohou,až co nejvýše je možné..Pokud by jste chtěly,napíši Vám i cviky na jiné části těla...samozřejmě jen ty,co opravdu zabírají..:-)'
25. Březen 2008 - 10:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanča (anonym)
Tak mamčo piš cviky! Já sice také cvičím dost dlouho, ale zadek mi spíše zmizel, protože jdem zhubla a čekám, že se mi aspoň trošku vytvaruje a ono nic.'
25. Březen 2008 - 12:26
Obrázek uživatele Návštěvník
mamča (anonym)
Ahojky,takže cviky na zaoblený zadeček provádím na všeh čtyřech,jak jsem již výše psala..dnes jsem si všimla velkého osobního úspěchu:-)celulitida už má jen nepatrné náznaky..a to že jsem jí měla požehnaně!A též doporučuji dřepy,ale ne úplné-spíše roztáhneme co nejdále nohy od sebe(samozřejmě ve stoje:-))a začneme dělat jakoby"dřepy,dojeme do pozice kdy nás to začne bolet a vrátíme se zpět a zase znovu..výsledek je skvělý i při problémech s celulitidou a nepěknými stehny..doporučuji a stačí jen 15min denně..'
26. Březen 2008 - 11:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Myslite ze se da takovymto cvicenim opravdu tvar zadku zmenit? Jako ze kdyz ho mam siroky a plochy tak pri cvicceni 10 minut denne ho budu mit kulatoucky a hezky:)? Tomu opravdu neverim:( Chvili jsem nejake cviky provadela, ale jediny vysledek-bolely me misto zadku LYTKA!! a silily mi stehna (pricemz celulitida hezky rostla spolu s nimi). Nevite co delam spatne??? Diky
26. Březen 2008 - 18:08
Obrázek uživatele Návštěvník
mamča (anonym)
Milá Káťo jsem fyzickým důkazem toho,že tyhle cviky fundují,ale chce to hodně trpělivosti,než přijde výsledek..ale za to,že budeme krásnější-to vždycky stojí!:-)Tvůj problém bude asi tím,že předáváš spoustu váhy do nohou a jiných partií,než je zadeček..zkus co nejvíce síly,předávat do zadečku a jistě budeš spokojená:-)'
26. Březen 2008 - 20:25
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
ahoj a naký cvik na břicho děkuji'
27. Březen 2008 - 23:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
ano,na bricho,ale na spodni cast bruska:)
28. Březen 2008 - 15:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
na zadok aj na brucho je výborná kalanetika.'
31. Březen 2008 - 13:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Olina (anonym)
Kde se v Praze cvičí dobrá kalanetika?'
31. Březen 2008 - 23:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Alča (anonym)
http://kalanetika.cz/hodiny.htm Tady. Nejlepší, co jsem v Praze zažila. Už jsem to tu i párkrát psala :)'
2. Duben 2008 - 9:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Sisis (anonym)
Ahojte, chtěla jsem se vás zeptat na radu. Už více než tři roky cvičím a posiluji denně. Dělám 600 dřepů, někdy i více a přesto nejsou viditelné žádné výsledky, jak je to možné? Mám stále povislý zadek a na zadní straně stehen ve velkém rozsahu celulutidu. Už si vážně nevím rady, co s tím. Máte někdo pro mě dobrou radu? MOc bych za ni byla vděčná. Předem děkuji.'
12. Leden 2009 - 17:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
sisis,si děláš srandu,ne?600dřepů?Já udělám tak 20 a mám dost!'
12. Leden 2009 - 18:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Celule se zbavíš, když nebudeš brát HA. Na povislý zadek je dobrý stepper, ale nepočítej s tím, že budeš mít prdelku jako Jennifer Lopez. Holt někdo má smůlu od přírody...'
12. Leden 2009 - 18:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Lopézovka a prdelku?To je prdel jak koňskej valach !'
12. Leden 2009 - 20:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Sisis (anonym)
To si bohužel "prdel" nedělám! JJ, antikoncepci beru, ale myslím, že jen tím to způsobené nebude. Není možné, že je to něco jako "dědičnost" či něco podobné? Je možné, aby některý člověk si svalovou hmotu nemohl vypracovat? Stepper důvěrně znám, ale psala bych to samé, co předtím. Přesto díky.'
13. Leden 2009 - 8:28
Obrázek uživatele Návštěvník
jaja (anonym)
drepy jsou na stehna, ne na zadek ;-). To bys musela delat squaty coz zapojuje jine svaly.
13. Leden 2009 - 8:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Sisis (anonym)
A máš nějaké "zaručené" tipy na posílení a zpevenění zadku, Jajo? Krom výpadů, zanožování apod.'
13. Leden 2009 - 13:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Re: (anonym)
Já jsem na prcinu cvičila...Ty jsi "prcina"
5. Srpen 2010 - 15:47
Obrázek uživatele Návštěvník
lol (anonym)
Ty jsi "prcina"loool
5. Prosinec 2011 - 17:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Helena (anonym)
Tady máte bezva a přitom jednoduché cviky na zadek. http://ocviceni.fitweb.cz/cviky-na-zadek-a140.html
5. Prosinec 2011 - 18:04

Stránky

Přidat komentář