57 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Zpevnění zadečku

10. Září 2018 - 0:03

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Sára (anonym)
Chci se zeptat všech co jsou přes sport a posilování. Potřebovala bych zpevnit zadek a ptám se, jestli stačí denně cvičit tak 30 minut a za jak dlouho se dostaví nějaký ten výsledek. Děkuji za odpovědi.'
29. Srpen 2003 - 8:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Prcina (anonym)
A jaké 30-ti minutové cvičení provádíš?'
29. Srpen 2003 - 9:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Sára (anonym)
Momentálně ještě žádné, sice asi kolem 2 let jezdím na rotopedu, ale to nemá se zadkem nic společného.Ale chci cvičit ty klasické posilovací cviky na zadek, které jsou každou chvíli ukazovány v různých časopisech.'
29. Srpen 2003 - 11:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Prcina (anonym)
Já jsem na prcinu cvičila kalanetiku a teďka jezdím na závodní koloběžce a můžu Ti říct, vlastně napsat, že když po nějaké té hoďce ježdení chci zatnout prcinu, tak mě pěkně bolí :o). Myslím, že ta kolobka je dobrá nejen pro tu zmiňovanou prcinu.'
29. Srpen 2003 - 11:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Ahoj holky,ja začala zpevňovat zadeček asi před půl rokem a to tim, že stahuju svaly v sedě nebo ve stoje, když čekam na autobus nebo večer u TV v leže. Není to náročný prostě 100x zatni sval, jako když zadržíš čůrání. Výsledek byl asi za 3 měsíce a hlavně to zlepšilo i sexuální život, protože se ti zpevní celá pánev. Doporučuji a hlavně se u toho nezapotíš. Mějte se.Kačka'
29. Srpen 2003 - 12:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Já mám vyzkoušeno, že zadeček zpevní brusle a spinning......'
29. Srpen 2003 - 12:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Simona (anonym)
Fakt tohle stahovani zadku ho zpevni? Prijde mi to hrozne nenarocny na to, aby to fakt pomahalo...
29. Srpen 2003 - 13:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Prcina (anonym)
Simono, kalanetika taky není náročná a když ji cvičím, tak mi připadá, že nic nedělám. Ale za pár dní denodenního cvičení je to hodně poznat, jak moc na svém těle makáš.'
29. Srpen 2003 - 13:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Simono,fakt mě to pomohlo.Říkám výsledek asi za 3 měsíce,ale zkus to dělat 3 dny a uvidíš,že Tě budou svaly bolet. Stahuj ho klidně 300x za den, nemyslím najednou 300, ale třeba po 50-ti,ale pořádně.Funguje to.Katka'
29. Srpen 2003 - 13:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Simona (anonym)
A mas treba uz i vyzkouseny, jestli je lepsi nejaka poloha nebo nejaky pocet? Nebo je to jedno, proste stahovat fakt ve fronte, pri myti nadobi atd...:-)
29. Srpen 2003 - 14:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Na mě byla nejvíc znát kalanetika, ale není to nic zábavnýho...'
5. Listopad 2003 - 22:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Markéta II (anonym)
Tyky si myslím, že kalanetika má největší efekt.Ale zábavná fakt není ani trochu.'
10. Listopad 2003 - 21:08
Obrázek uživatele Návštěvník
Libor (anonym)
Joe Weider, moderní propagátor stylu fitness říkával: "No pain, no gain"... něco ve smyslu bez bolesti není výsledek. Doporučuju základní cviky jako: Mrtvý tah s nataženýma nohama, leg press, zakopávání, nebál bych se ani dřepů s velkou činkou... tato zákládní cviky nejen spevňují zadeček,ale působí i na celé tělo... takže žádný jednoduchý a bezbolestný recepty neexistují... natož ležení na gauči. Nejlepší by bylo cvičit celé tělo ne se jen zaměřit na jednu část...'
10. Listopad 2003 - 21:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Libor (anonym)
Oprava: ZPEVŇUJÍ...fuj to je ale hrubka:-)))'
10. Listopad 2003 - 21:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Spinning 2 - 3 týdně!! 3 měsíce a zadek se stehny je jako kámen.'
17. Listopad 2003 - 19:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Zkuste Tae-bo a budete mít pevné celé tělo. Spalujete a zároveň posilujete, skvělé cvičení :o)'
17. Listopad 2003 - 19:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Sisa (anonym)
Prosím o vysvětlení o jaké cvičení jde u spinningu a u tae-bo. Díky moc.S.'
13. Leden 2004 - 12:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Siso, mrkni se na: http://www.tae-bo.mysteria.cz/showpage.php?name=taebo1
13. Leden 2004 - 13:47
Obrázek uživatele Návštěvník
:-) (anonym)
kdo jste mlady aspon duchem, bezte si zalozit nabo na boulder. po dvou hodinach vam zadek div neupadne, fakt
21. Leden 2004 - 22:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
Jo a nevzal/a by jsi me nekdy s sebou, ja nemam s kym jit...samotny se mi nechce, nevim co a jak a tak...DikMonikaPS. Jsem z Prahy...
24. Únor 2004 - 17:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Vendulka (anonym)
Nejlepší je asi kalanetika :), není tak náročná jako taybo a můžeš ji cvičit i doma podle knížky (ale je lepší se o cvicích poradit s odborníkem)'
3. Březen 2004 - 17:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Téčko (anonym)
Zaujalo mne to zpevňování zatínáním svalů v sedě nebo stoje. Ale zdá se mi, že takto se nezapojují svaly zadku, ale pouze ty pánevní. Opravdu to má vliv na zadek?????'
18. Březen 2004 - 15:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Kaca (anonym)
Co tak schody? Zkus to.
19. Březen 2004 - 7:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
Mám trochu netradicní radu. Mela jsem velmi prisne rodice a mnohokrat jsem v detstvi dostala vyprask. Mamka me vzdycky nejdrive serezala vareckou do fialova a kdyz jsem potom moc brecela, tak me utesovala, ze budu mit alespon hezky zadek. Coz si myslim, ze mam. V kazdem pripade se pri vyprasku procvici vsechny mozne svaly. Zkuste to.'
23. Březen 2004 - 10:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Ajka (anonym)
A musím se nechat zmlátit do fialova?Nestačej běžný modřiny?'
23. Březen 2004 - 20:23
Obrázek uživatele Návštěvník
jana (anonym)
nemáte něco podobného na bříško? sice se snažim zatínat svaly třeba ve stoje nebo v sedě, ale asi to dělám špatně nácíček nechce a nechce zmizet, spíš roste'
19. Duben 2004 - 18:30
Obrázek uživatele Návštěvník
bety (anonym)
Osobně mi připadá velmi trapné, že dospělá osoba mluví o ZADEČKU nebo BŘÍŠKU atd. Tak přece mluví 5-6 leté děti mezi sebou anebo matka ke svému dítěti a ne dospělý člověk. Je trapné mluvit jako batole!!!'
16. Červen 2004 - 17:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
to Bety: Bety, nebuď tak úzkoprsá:-)'
21. Červen 2004 - 17:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Niky (anonym)
Ja jsem pred parti tydny zacala chodit na rychle prochazky se svym psem a to do kopce. Dychle chozeni je velmi zdrave, zvlastne pro dobre srdce a skoro cele telo. Je mi uz dost let, ale lekarka mi rekla, ze mam krevni tlak a srdce jak pubertak. A svaly na zadnich castich se take velmi upevnily.Cyklistika by urcite take byla dobra. Ale mimo to ti lidi co by chteli zkusit varecky by to meli vyjimecne delat na sobe a ne nikom jinem, zvlastne detech i kdyz vim, ze je to ta nejoblibenejsi ceska rodinna zabava.
27. Červen 2004 - 10:58
Obrázek uživatele Návštěvník
mona (anonym)
o zatínání jsem taky slysela,občas to provádím ale nevím jestli to zabíra.jinak myslim že celkovým pohybem se dá zadeček trochu zformovat,stačí jen ho pořád neválet. :-) cyklistika,chůze,plavání,,cokoliv,chce to pohyb.'
19. Srpen 2004 - 10:28
Obrázek uživatele Návštěvník
zuzana (anonym)
Tak zatinani svalu na zadnici skutecne pomaha. Zjistila jsem to tak nejak nahodou. Uz dva roky mam automat v aute, tudiz pouzivam pouze jednu nohu (na plyn a brzdu) a protoze jezdim stale v nevhodnych botach, musim nohu drzet vlastne zatnutymi svaly trochu nad podlahou.Co tim chci rict. Zjistila jsem v tesnych dzinach, ze mam kazdou pulku zadnice jinou, pravou vys o znacny kus a nohu o temer 2 cm uzsi nez levou. Pak me doslo, ze je to nasledek jednostranneho pouzivani pravacky i pri tak primitivni a nijak zvlast namahave cinnosti.Pekne sem se vydesila a uplne vedome ted v aute posiluju obe pulky, jak se dostanu do nejake kolony, uz posiluju a zatinam. Pravda je, ze si nejspis kolem stojici mysli, ze mam venusiny kulicky nebo vibrator :-), ale preci proboha nebudu cekat, az b udu vypadat jak Qasimodo.A doma jsem se zacala venovat take te druhe pulce a vyrovnavam posilovaci cas.
28. Srpen 2004 - 8:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Misa (anonym)
Rada bych se zeptala jak zmensit svuj hooodne objemny tak aby byl mensi a taky na stehna a za jak dlouho by se dostavil ? Prosim poradte NUTNE !!!! Diky Misa
21. Září 2004 - 19:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Maja (anonym)
Ja mam zase pravu polovicu zadku vacsiu a trochu nizsie. Myslite, zeby pomohlo cvicenie? V akom pomere mam rozlozit pocet cvikov na jednu a na druhu stranu. Dakujem.
22. Září 2004 - 17:46
Obrázek uživatele Návštěvník
víla Análka (anonym)
Třeba by to spravila rovnátka na prdel...'
15. Prosinec 2004 - 19:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Janka (anonym)
Ja jezdila na kole 2 roky denne 50 km + jiny sporty a zadek mam tvarove tak nejak furt stejnej. Nic moc, spis takovej placatej, sirokej... :-( pritel mi tvrdi ze na nem mam hodne tuku ale ze mu to nevadi. tak ted zkusim zatinat denne. Delam na recepci a jetu stejne prd co delat:-)
10. Květen 2005 - 10:23
Obrázek uživatele Návštěvník
zuzka (anonym)
Na vsech typech cviceni me nejvic vytaci, ze jak to prestanete dva tydny delat (kvuli nemoci nebo nemate zrovna cas atd) nejde skoro vubec poznat, ze jste kdy vubec cvicili. Jednu dobu jsem se diky pravidelnemu cviceni i skoro zbavila celulitidy, byla jsem nadsena, pak jsem mela anginu a po ni mi bylo porad tak nejak slabo, nemela jsem silu cvicit a mam vse zpatky, fakt k vzteku! Jo a to zatinani zadku fakt pomaha, ale jasne ze ne tak jako spinning nebo posilovna. Ale lepsi nez nic - kdyz nemuzu nic jineho, delam aspon to a aspon vic a vic nemeknu:)
25. Červenec 2005 - 11:25
Obrázek uživatele Návštěvník
mamča (anonym)
Ahojda holky,já cvičím denně asi 15-20min,už rok a je pravda,že jakmile per týdnů cvičení vynecháte,tak je vše pryč jako by jste nikdy nic nedělaly!:-(Což je pěkně nefér:-(Takže jsem si jako motivaci dala právě objednané plavky a k nim blížící se léto....nechci vapadat jako hroch..i když mám 2 děti a možná mám na ty,,mateřské proporce i trochu právo":-)Ale není to hrůza,měřím 166cm a vážím 56kg...Takže děnně cvičím hlavněě proto abych se zbavila celulitidy a zpevnila ostatní partie..V jídle se vůbec neomezuji..Zadeček cvičím:lehnu si na bok,pokrčím koleno a přitáhnu jej co nejvýše můžu,opakuji tak dlouho dokud mne to nebolí a pak se otočím na druhou stranu a vše opakuji.Funguje to,stejně jako klek na všecny 4 a postupné zvedání nohou,až co nejvýše je možné..Pokud by jste chtěly,napíši Vám i cviky na jiné části těla...samozřejmě jen ty,co opravdu zabírají..:-)'
25. Březen 2008 - 10:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanča (anonym)
Tak mamčo piš cviky! Já sice také cvičím dost dlouho, ale zadek mi spíše zmizel, protože jdem zhubla a čekám, že se mi aspoň trošku vytvaruje a ono nic.'
25. Březen 2008 - 12:26
Obrázek uživatele Návštěvník
mamča (anonym)
Ahojky,takže cviky na zaoblený zadeček provádím na všeh čtyřech,jak jsem již výše psala..dnes jsem si všimla velkého osobního úspěchu:-)celulitida už má jen nepatrné náznaky..a to že jsem jí měla požehnaně!A též doporučuji dřepy,ale ne úplné-spíše roztáhneme co nejdále nohy od sebe(samozřejmě ve stoje:-))a začneme dělat jakoby"dřepy,dojeme do pozice kdy nás to začne bolet a vrátíme se zpět a zase znovu..výsledek je skvělý i při problémech s celulitidou a nepěknými stehny..doporučuji a stačí jen 15min denně..'
26. Březen 2008 - 11:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Myslite ze se da takovymto cvicenim opravdu tvar zadku zmenit? Jako ze kdyz ho mam siroky a plochy tak pri cvicceni 10 minut denne ho budu mit kulatoucky a hezky:)? Tomu opravdu neverim:( Chvili jsem nejake cviky provadela, ale jediny vysledek-bolely me misto zadku LYTKA!! a silily mi stehna (pricemz celulitida hezky rostla spolu s nimi). Nevite co delam spatne??? Diky
26. Březen 2008 - 18:08
Obrázek uživatele Návštěvník
mamča (anonym)
Milá Káťo jsem fyzickým důkazem toho,že tyhle cviky fundují,ale chce to hodně trpělivosti,než přijde výsledek..ale za to,že budeme krásnější-to vždycky stojí!:-)Tvůj problém bude asi tím,že předáváš spoustu váhy do nohou a jiných partií,než je zadeček..zkus co nejvíce síly,předávat do zadečku a jistě budeš spokojená:-)'
26. Březen 2008 - 20:25
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
ahoj a naký cvik na břicho děkuji'
27. Březen 2008 - 23:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
ano,na bricho,ale na spodni cast bruska:)
28. Březen 2008 - 15:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
na zadok aj na brucho je výborná kalanetika.'
31. Březen 2008 - 13:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Olina (anonym)
Kde se v Praze cvičí dobrá kalanetika?'
31. Březen 2008 - 23:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Alča (anonym)
http://kalanetika.cz/hodiny.htm Tady. Nejlepší, co jsem v Praze zažila. Už jsem to tu i párkrát psala :)'
2. Duben 2008 - 9:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Sisis (anonym)
Ahojte, chtěla jsem se vás zeptat na radu. Už více než tři roky cvičím a posiluji denně. Dělám 600 dřepů, někdy i více a přesto nejsou viditelné žádné výsledky, jak je to možné? Mám stále povislý zadek a na zadní straně stehen ve velkém rozsahu celulutidu. Už si vážně nevím rady, co s tím. Máte někdo pro mě dobrou radu? MOc bych za ni byla vděčná. Předem děkuji.'
12. Leden 2009 - 17:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
sisis,si děláš srandu,ne?600dřepů?Já udělám tak 20 a mám dost!'
12. Leden 2009 - 18:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Celule se zbavíš, když nebudeš brát HA. Na povislý zadek je dobrý stepper, ale nepočítej s tím, že budeš mít prdelku jako Jennifer Lopez. Holt někdo má smůlu od přírody...'
12. Leden 2009 - 18:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Lopézovka a prdelku?To je prdel jak koňskej valach !'
12. Leden 2009 - 20:00

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama