57 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Zpevnění zadečku

10. Září 2018 - 0:03

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Sára (anonym)
Chci se zeptat všech co jsou přes sport a posilování. Potřebovala bych zpevnit zadek a ptám se, jestli stačí denně cvičit tak 30 minut a za jak dlouho se dostaví nějaký ten výsledek. Děkuji za odpovědi.'
29. Srpen 2003 - 8:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Prcina (anonym)
A jaké 30-ti minutové cvičení provádíš?'
29. Srpen 2003 - 9:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Sára (anonym)
Momentálně ještě žádné, sice asi kolem 2 let jezdím na rotopedu, ale to nemá se zadkem nic společného.Ale chci cvičit ty klasické posilovací cviky na zadek, které jsou každou chvíli ukazovány v různých časopisech.'
29. Srpen 2003 - 11:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Prcina (anonym)
Já jsem na prcinu cvičila kalanetiku a teďka jezdím na závodní koloběžce a můžu Ti říct, vlastně napsat, že když po nějaké té hoďce ježdení chci zatnout prcinu, tak mě pěkně bolí :o). Myslím, že ta kolobka je dobrá nejen pro tu zmiňovanou prcinu.'
29. Srpen 2003 - 11:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Ahoj holky,ja začala zpevňovat zadeček asi před půl rokem a to tim, že stahuju svaly v sedě nebo ve stoje, když čekam na autobus nebo večer u TV v leže. Není to náročný prostě 100x zatni sval, jako když zadržíš čůrání. Výsledek byl asi za 3 měsíce a hlavně to zlepšilo i sexuální život, protože se ti zpevní celá pánev. Doporučuji a hlavně se u toho nezapotíš. Mějte se.Kačka'
29. Srpen 2003 - 12:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Já mám vyzkoušeno, že zadeček zpevní brusle a spinning......'
29. Srpen 2003 - 12:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Simona (anonym)
Fakt tohle stahovani zadku ho zpevni? Prijde mi to hrozne nenarocny na to, aby to fakt pomahalo...
29. Srpen 2003 - 13:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Prcina (anonym)
Simono, kalanetika taky není náročná a když ji cvičím, tak mi připadá, že nic nedělám. Ale za pár dní denodenního cvičení je to hodně poznat, jak moc na svém těle makáš.'
29. Srpen 2003 - 13:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Simono,fakt mě to pomohlo.Říkám výsledek asi za 3 měsíce,ale zkus to dělat 3 dny a uvidíš,že Tě budou svaly bolet. Stahuj ho klidně 300x za den, nemyslím najednou 300, ale třeba po 50-ti,ale pořádně.Funguje to.Katka'
29. Srpen 2003 - 13:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Simona (anonym)
A mas treba uz i vyzkouseny, jestli je lepsi nejaka poloha nebo nejaky pocet? Nebo je to jedno, proste stahovat fakt ve fronte, pri myti nadobi atd...:-)
29. Srpen 2003 - 14:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Na mě byla nejvíc znát kalanetika, ale není to nic zábavnýho...'
5. Listopad 2003 - 22:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Markéta II (anonym)
Tyky si myslím, že kalanetika má největší efekt.Ale zábavná fakt není ani trochu.'
10. Listopad 2003 - 21:08
Obrázek uživatele Návštěvník
Libor (anonym)
Joe Weider, moderní propagátor stylu fitness říkával: "No pain, no gain"... něco ve smyslu bez bolesti není výsledek. Doporučuju základní cviky jako: Mrtvý tah s nataženýma nohama, leg press, zakopávání, nebál bych se ani dřepů s velkou činkou... tato zákládní cviky nejen spevňují zadeček,ale působí i na celé tělo... takže žádný jednoduchý a bezbolestný recepty neexistují... natož ležení na gauči. Nejlepší by bylo cvičit celé tělo ne se jen zaměřit na jednu část...'
10. Listopad 2003 - 21:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Libor (anonym)
Oprava: ZPEVŇUJÍ...fuj to je ale hrubka:-)))'
10. Listopad 2003 - 21:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Spinning 2 - 3 týdně!! 3 měsíce a zadek se stehny je jako kámen.'
17. Listopad 2003 - 19:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Zkuste Tae-bo a budete mít pevné celé tělo. Spalujete a zároveň posilujete, skvělé cvičení :o)'
17. Listopad 2003 - 19:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Sisa (anonym)
Prosím o vysvětlení o jaké cvičení jde u spinningu a u tae-bo. Díky moc.S.'
13. Leden 2004 - 12:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Siso, mrkni se na: http://www.tae-bo.mysteria.cz/showpage.php?name=taebo1
13. Leden 2004 - 13:47
Obrázek uživatele Návštěvník
:-) (anonym)
kdo jste mlady aspon duchem, bezte si zalozit nabo na boulder. po dvou hodinach vam zadek div neupadne, fakt
21. Leden 2004 - 22:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
Jo a nevzal/a by jsi me nekdy s sebou, ja nemam s kym jit...samotny se mi nechce, nevim co a jak a tak...DikMonikaPS. Jsem z Prahy...
24. Únor 2004 - 17:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Vendulka (anonym)
Nejlepší je asi kalanetika :), není tak náročná jako taybo a můžeš ji cvičit i doma podle knížky (ale je lepší se o cvicích poradit s odborníkem)'
3. Březen 2004 - 17:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Téčko (anonym)
Zaujalo mne to zpevňování zatínáním svalů v sedě nebo stoje. Ale zdá se mi, že takto se nezapojují svaly zadku, ale pouze ty pánevní. Opravdu to má vliv na zadek?????'
18. Březen 2004 - 15:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Kaca (anonym)
Co tak schody? Zkus to.
19. Březen 2004 - 7:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
Mám trochu netradicní radu. Mela jsem velmi prisne rodice a mnohokrat jsem v detstvi dostala vyprask. Mamka me vzdycky nejdrive serezala vareckou do fialova a kdyz jsem potom moc brecela, tak me utesovala, ze budu mit alespon hezky zadek. Coz si myslim, ze mam. V kazdem pripade se pri vyprasku procvici vsechny mozne svaly. Zkuste to.'
23. Březen 2004 - 10:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Ajka (anonym)
A musím se nechat zmlátit do fialova?Nestačej běžný modřiny?'
23. Březen 2004 - 20:23
Obrázek uživatele Návštěvník
jana (anonym)
nemáte něco podobného na bříško? sice se snažim zatínat svaly třeba ve stoje nebo v sedě, ale asi to dělám špatně nácíček nechce a nechce zmizet, spíš roste'
19. Duben 2004 - 18:30
Obrázek uživatele Návštěvník
bety (anonym)
Osobně mi připadá velmi trapné, že dospělá osoba mluví o ZADEČKU nebo BŘÍŠKU atd. Tak přece mluví 5-6 leté děti mezi sebou anebo matka ke svému dítěti a ne dospělý člověk. Je trapné mluvit jako batole!!!'
16. Červen 2004 - 17:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
to Bety: Bety, nebuď tak úzkoprsá:-)'
21. Červen 2004 - 17:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Niky (anonym)
Ja jsem pred parti tydny zacala chodit na rychle prochazky se svym psem a to do kopce. Dychle chozeni je velmi zdrave, zvlastne pro dobre srdce a skoro cele telo. Je mi uz dost let, ale lekarka mi rekla, ze mam krevni tlak a srdce jak pubertak. A svaly na zadnich castich se take velmi upevnily.Cyklistika by urcite take byla dobra. Ale mimo to ti lidi co by chteli zkusit varecky by to meli vyjimecne delat na sobe a ne nikom jinem, zvlastne detech i kdyz vim, ze je to ta nejoblibenejsi ceska rodinna zabava.
27. Červen 2004 - 10:58
Obrázek uživatele Návštěvník
mona (anonym)
o zatínání jsem taky slysela,občas to provádím ale nevím jestli to zabíra.jinak myslim že celkovým pohybem se dá zadeček trochu zformovat,stačí jen ho pořád neválet. :-) cyklistika,chůze,plavání,,cokoliv,chce to pohyb.'
19. Srpen 2004 - 10:28

Stránky

Přidat komentář