168 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Zoloft

10. Září 2018 - 0:07

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Eduša (anonym)
Dobrý den, mohl by mi někdo říct, proč se nyní přechází ze Zoloftu na jiné léky-sertralin? Je v tom nějaká změna ve zdravotnictví?
20. Červen 2006 - 16:47
Obrázek uživatele Návštěvník
eva (anonym)
Sertralin je nazov lieciva, Zoloft je len komercny nazov produktu s obsahovou latkou sertralin. Takze je to to iste.
21. Červen 2006 - 16:28
Obrázek uživatele Návštěvník
ivka (anonym)
ma nekdo zkusenost s podavanim zoloftu u deti?
23. Leden 2007 - 11:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Pepa (anonym)
Pozor, podle výrobce je s podáváním Zoloftu u dětí málo zkušeností...
15. Únor 2007 - 17:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Andulka (anonym)
Ahoj tak když to tady tak čtu je mi z toho nějak divně.Je mi 27 let a měla jsem asi 6 let problémy s tchýní a dost jsem si to brala ,jsem dost citlivá ,celou dobu nic jen tak dvakrát do roka motání hlavy a takový divní strach.Teď je to rok co jsem porodila krásnou zdravou holčičku a začaly mi takolvé divné stavy.Motání hlavy úzkost ,úplně stažení v oblasti žaludku a nejvíc po ránu to jsem úplně celá taková stažená,někdy motání hlavy a ze začátku jsem měla i hrudník jako kdyby se mi stahoval,občas bušení srdce a co je pro mě nejhorší ,mám strach z daleké cesty autem.Za tři dny máme jet na Slovensko k příbuzným a už teď ,když na to pomyslím , je mi hrozně úzko .Už deset dní beru neurol 0,25 mg denně , někdy i 2 x denně a k tomu mi lékař předepsal Zoloft 50 mg 1 x denně.Je to trochu lepší ,ale po ránu to sevření v oblasti břicha a trochu taková nervozita trvaá pořád ,zřejmě se hrozím té cesty.Myslíte ,že to nikdy přestane díky moc Andulka.
16. Červenec 2007 - 7:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Radek (anonym)
Myslím si, že to určitě přestane, hlavně si musíš uvědomit, že to není nic vážného, ale je to pouze psychikou a hlavně se tím moc nezabívat, pouze to zaregistrovat, a ne rozebírat.
4. Září 2007 - 14:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
Ze stavem uzkostí bojuji asi tak 5 let .Po narození syna.Muj stav se natolik zhoršil, že jsem před 3 roky byla hospitalizovana v psych.léčebně.Doma jsem odmítala léky.Nyní beru Zoloft 100mg ráno a večer.Seroquel dle potřeby. Seroqel není návykový a uklidní.Když je muj stav dobry bez stresu jím jenom Zoloft večer.Docházím pravidelně na psychoterapii.Držím Všem palce kdo ví o čem píšu.ahoj Monika
11. Říjen 2007 - 20:39
Obrázek uživatele Návštěvník
and (anonym)
ahoj,asi měsíc beru zoloft a v noci při spánku propotím vše,co mám na sobě.Máte s tímto nějaké zkušenosti?
20. Říjen 2007 - 9:05
Obrázek uživatele Návštěvník
lisacat"husmail (anonym)
Prodám Zoloft a Ludiomil za cenu, kterou jsem zaplatila v lékárně. Jen v Praze, osobní předání. Nebo vyměním za Xanax (Neurol). Ještě mně z předchozích chorob zbyl Depakine a Tralgit.
25. Říjen 2007 - 1:21
Obrázek uživatele Návštěvník
oprava e-mailu. (anonym)
lisacat"hush.com
25. Říjen 2007 - 1:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Bohumír (anonym)
Ahoj Moniko, lék seroqel je nebezpečně návikový, obsahuje totiž dibenzothiazepin je to záměrně maskované za qetiapin kvůli zneužívání . Tak pozor, já už ho rok postupně vysazuji a je to boj. Zkus třezalku, nebo medunku ta me pomohla víc než chemie, zkus literaturu, hodně štěstí.
4. Leden 2008 - 16:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Aneta (anonym)
Ahoj, beru Zoloft asi dva tři měsíce a od té doby mám občas slabé průběžné menstruační krvácení i mimo cykly. Nemáte s tím někdo zkušenost? Díky
5. Leden 2008 - 5:19
Obrázek uživatele Návštěvník
kaja (anonym)
ahoj taky jsem to měla hlavně v pulce cyklu poté co mi zvýšili dávku Zoloftu z 50 na 100
9. Leden 2008 - 15:09
Obrázek uživatele Návštěvník
kaja (anonym)
ahoj taky jsem to měla hlavně v pulce cyklu poté co mi zvýšili dávku Zoloftu z 50 na 100
9. Leden 2008 - 15:09
Obrázek uživatele Návštěvník
kaja (anonym)
ahoj taky jsem to měla hlavně v pulce cyklu poté co mi zvýšili dávku Zoloftu z 50 na 100
9. Leden 2008 - 15:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Lollapalooza (anonym)
Ahoj,sháním Zoloft,jestli je tu někdo kdo by ho prodal napište mi prosím na adresu lollapalooza"volny.cz.Díky
19. Leden 2008 - 10:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Magda (anonym)
Ahoj všem Zolofťákům, napište, prosím, jakými potížemi trpíte? Na jaké poruchy jej užíváte? Pomáhá Vám? Ja trpím agorafobií. . . Magda
7. Březen 2008 - 19:02
Obrázek uživatele Návštěvník
nikola (anonym)
magda --> ja jsem ho dostala vcera k leceni mam problemy ze mam tlaceni na hrudi , bolestive svirani a kdyz me chytne panika nebo uzkost taktlukot srdce spatne se mi zacne dychat a strasne boli okoli zaludku kdykoliv mam nekam jit chytne me strach a z toho to pak zacneproto mi ho predepsali
13. Březen 2008 - 6:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Chci se Vás zeptat, zda po Zoloftu přibíráte na váze? Já ho beru 5 měsíců a přibrala jsem 4 kila:-(, tak nevím.... Díky za zkušenosti Lenka
7. Duben 2008 - 19:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Veronika (anonym)
Já beru Zoloft na agorafobii a po měsíci braní se v noci příšerně potím, jsem mokrá, jak..... Máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji Veronika
10. Duben 2008 - 9:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikča (anonym)
Ahoj všem odborníkům:-)na Zoloft, chci se Vás zeptat, zda můžu pít meduňkový čaj a nebo třezalkový čaj, když beru Zoloft? A pokud jo, tak v jakém množství? Díky za rady :-). Nikča
14. Duben 2008 - 22:38
Obrázek uživatele Návštěvník
kristýna (anonym)
Dobvrý den, ráda byxch se zeptala na kontraindikace při léčbě Zoloftem a zárověň lékem Meridia. Děkuji
9. Červen 2008 - 10:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
ano,přibírá se po něm,Bohužel.Tvrdí to všichni,jež jej užívají.
19. Červen 2008 - 19:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
zoloft a meridia se nesmi brat dohromady a vsichni po nem urcite nepribiraji, ja ne a kamaradka taky ne
21. Červen 2008 - 9:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli si mohu vzít někdy Paralen a Imodium, když beru Zoloft (1/2prášku denně). Děkuji za radu.
28. Červen 2008 - 10:45
Obrázek uživatele Návštěvník
milis (anonym)
cau lidi jj taky to beru,uz to bude druhym rokem
7. Září 2008 - 9:08
Obrázek uživatele Návštěvník
milis (anonym)
ahoj andulko,tyhle stavy sem mival taky,neboj to se spravi a odstoipi to,ja ty prasky beru uz druhej rok a musim zatukat ze je to lepsi,neboj odstoupi to,ale presne co tady pises sem mel taky
7. Září 2008 - 9:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Tomáš (anonym)
po smrti mé matky a rozvodu jsem začal trpět stavy panické úzkosti, začal jsem brát 50 mg Zoloft v postupném zvyšování od čtvrtky do celé dávky. Nevim, zdy jsem už na tom byl tak špatně, nebo to způsobil lék, ale myslel jsem, že je se mnou konec a že zešílím. Nespal jsem okolo 14 dní, vyděl jsem rozmazaně a měl stavy silné deprese. To začalo ustupovat asi po měsíci!!!! Pak jsem si připadal jako zdravý, znova práce a chut do života. Bral jsem lék asi necelé 3 roky a při vysazování se mi vracely hrozné stavy, pocení, deprese, bolesti hlavy. Dnes neberu nic již 3 rokem a bolí mě za očima, něco jako migréna, přestane to po Xanaxu a pak zase se to vrací. Byl jsem na CT, očním a pod. vše je ok. Musím se asi s touto bolestí naučit žít.
11. Leden 2009 - 21:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Tereza (anonym)
Asi to patří k vedlejším účinkům, protože já se také potím, nejen v noci:-(
6. Únor 2009 - 18:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Michaela (anonym)
Zoloft beru taky, je mi 17.Ze začátku jsem měla vedlejší učinky, jako nechutenctví k jídlu,bolesti břicha, unava a zývání, trvalo to asi 3týdny,potom to začlo být lepší a teď už nic takového neprobíhá,musím říct, že tyto prášky jsou "užasné" opravdu je mi mnohem líp.
14. Srpen 2009 - 10:00

Stránky

Přidat komentář