14 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Zloutenka b

10. Září 2018 - 0:05

Komentáře

¨Tomas (anonym)
MAm dotaz ohledne zloutenky typu "B"muze mi nekdo kvalifikovany poradit?
21. Prosinec 2004 - 10:13
eva (anonym)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zda je pro mě rizikové, poranění chirurgickým nástrojem od HbsAg pozitivního pacienta. Byla jsem očkovaná proti hepatitidě na zdravotní škole asi před 8 lety. Děkuji.
3. Prosinec 2006 - 12:55
Návštěvník (anonym)
máš zdravku,tak by jsi to měla vědět,nebo už tady máme tak nevzdělaný a blbý sestry???
3. Prosinec 2006 - 15:19
Návštěvník (anonym)
Craňte se ,voli
8. Říjen 2007 - 1:09
Jirka (anonym)
Ahoj všem. Tak přesto, že jsem byl svou lékařkou ujišťován, že namůžu dostat žloutenku B, tak jsem ji dostal. ležím už 4 den v nemocnici. Není tady náhodou taky někdo podobný, co by se chtěl podělit o ty radosti a pokecat na ICQ ? Moje číslo 415-729-765 Dík
12. Říjen 2007 - 15:32
Eva (anonym)
Ahojky kocourkové já jsem už pátej tejden nemocná ležimv nemocnici a vůbec me to tu neba.poradte mi co mám delat proti nude???
13. Únor 2008 - 21:46
Petra (anonym)
Ahoj, pokud potřebujete info o žloutenkách tak běžte na www.virova-hepatitida.cz. Tam najdete všechno a dost často to aktualizujou.
12. Březen 2008 - 0:57
michal (anonym)
doktor mi v krvi zjistil zloutenku b mel jsem ji v .mladi jakou lecbu mam podstoupit?
8. Duben 2008 - 20:48
michal (anonym)
potrebuju odpovedet jaka je lecba po prodelane zloutence b?michal
8. Duben 2008 - 20:59
Hanka (anonym)
Podpořit funkci jater - Flavobion, Regalen, Detoxin...
10. Červenec 2009 - 11:14
sindyy (anonym)
Preventivní program Neriskuj žloutenku, v rámci kterého můžete získat finanční příspěvek od Všeobecné zdravotní pojišťovny. Zvýhodněné očkování proti hepatitidě A mohou využít naši pojištěnci ve věku od 2 do 6 let, očkování proti hepatitidě A a B pojištěnci od 24 let. Více zde: http://www.vzp.cz/klienti/programy-prevence/ockovani-proti-zloutence