4 komentáře / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Vysazení RIVOTRILU- nespavost

10. Září 2018 - 0:25

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
David (anonym)
Zdravím,potřebuji poradit kdo už byl v podobné situaci. V rámci hospitalizace v psychiatrické léčebně 3 týdny jsem užíval rivotril 1-1-2/0,5mg/ dále haloperidol a olipnat. Než jsem šel do léčebny tak jsem nikdy nic nebral a jak mě pustili tak jsem to vše vysadil hned ale nemohl jsem spát tak jsem nasadil zpět rivotril půl tablety 0,5mg asi 14 dní a postupně jsem snižoval. Problém je že je to už 3 měsíc co jsem nespal skoro ani minutu. Jen ležím ale nespím. nemůžu vůbec usnout. Nevím jak s toho ven. Prosím poradte.Předtím jsem spal vždy a tvrdě před hospitalizací celý život. David 31 let
16. Květen 2016 - 14:27
Obrázek uživatele Steve
Steve
Tak proč to vysazuješ? Pokračuj v tom co ti nastavili v léčebně a nech tomu čas .... můžeše zkusit vysazovat až po delší době. Zatím je to asi brzy jak vidíš, proto se to všechno vrací.
19. Květen 2016 - 2:48
Obrázek uživatele Steve
Steve
... taky blbost když po propuštění se snaží kdokoliv (lékař, pacient) léčivo okamžitě překopat a zrušit co pracně v léčebně nastavili ....
19. Květen 2016 - 2:52

Přidat komentář

Reklama

Reklama