0 příspěvků / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Janča (anonym)
já si kupuji to jahodové z Apotheky, víc mi chutná - Popov mě nadavuje....
9. Březen 2008 - 19:16
Obrázek uživatele Návštěvník
psylliak (anonym)
Mam dobre zkusenosti s psylliem ve forme mouky, ktera se micha s vodou. Nejde ani tak o projimadlovy ucinek (treba svestky funguji jeste lip), ale o zmekcovani stolice a jeji zkyprovani. Od te doby co psyllium pouzivam jsem nemel krvaceni z tuhe stolice a kypra stolice pekne ciste vyklouzne a nezapatla rektalni areu, takze nemusim vseho nechat a bezet do sprchy.
9. Březen 2008 - 19:35
Obrázek uživatele Návštěvník
japtak (anonym)
Dle mého jen to, že začneš užívat vlákninu ti zhubnout nepomůže. Možná to urychlí zažívání, ale to neznamená, že půjdou kila dolů (navíc tyto přípravky obsahující vlákninu na každého působí jinak). S kily nejlépe člověk "zatočí" změnou stravovacích návyků (viz.denní příjem a výdej energie - obecně počítání Kcal, aby v jídle nepřijal více energie než vydá)a s tím jde ruku v ruce pohyb. Psylium a jiné vlákniny jsou přípravky, které se doporučují, třeba při odtučňovacím režimu, užívat jako doplněk stravy.Je to má osobní zkušenost.Hubnout se mi daří, jen mám teď trošku trápení s, do této doby bezproblémovým, trávením. Tak jsem vyzkoušela psylium.Míchám si jej do jogurtu a do syrovátky.
27. Březen 2008 - 13:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Nechcete už vyhazovat peníze za nesmyslné diety, ale spíše ušetřit? Info:www.snama.cz/active-7
1. Duben 2008 - 8:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Jen pohyb, opravdu ve zvysene mire pomuze zhubnout, nic vic. Jde o to vydat co nejvice energie, ta 2 kila zhubne sportovec pri velkem vykonu i za 5 hodin. (z vlastni zkusenosti) 1-2 hod. denne intenzivni namahy, chuze do kopce, beh, a za par dni uvidite :)
18. Duben 2008 - 7:20
Obrázek uživatele Návštěvník
poradte (anonym)
Ahoj Lidi. chci se zeptat. Mam problem se stolici. A sklysela jsem ze je dobre Psylium, tak jsem si ho koupila a podle navodu mam rozpustit 2 lzicky ve vode zamychat a vypit.. ale tak chut a konzistence.. je to mazlave, vypada to jako sliz a chut to ma ze me z toho natahlo.. jak to mate vy ? ma to tak byt? nebo neznate neco lepsiho na upraveni stolice at se muzu vyto.. dik
18. Červen 2008 - 22:14
Obrázek uživatele Návštěvník
ahoj (anonym)
pro poradte - ano, má to tak být - takový sliz, ale můžu doporučit. Já jsem zkoušel od dr.popova a druhý třetí den byla stolice :) regulována, perfektně to pročístí střeva.. teda asi jak u koho.. taky se chystám za nějaký čas na další kůru...(jestli ti nechutná, tak se prodávají i ochucené..)
18. Červen 2008 - 22:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Já používám spíš otruby. Nicméně je možné a alespoň pro mě přijatelnější si to psylium dát na lžičce do pusy a pak zapít. Člověk se vyhne té žabý konzistenci. Ale zapít se to musí samozřejmě pořádně, dle návodu. Pro Anonym Na formování postavy má vliv ze 70% strava a ze 30% cvičení. To je alespoň informace od známého cvičitele, který to narozdíl od tebe studoval;)
19. Červen 2008 - 1:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Alice (anonym)
To je pravda, to psyllium , když se rozpustí, tak vypadá a chutná fakt odpudivě. Já se pokouším to rozpouštět třeba v džusu, nebo v ovocném čaji, je to pak o trochu snesitelnější...
19. Červen 2008 - 9:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Honza, email : (anonym)
Pro Granvin: Ten poměr asi 2,5 krát větší důraz na stravu je dobré číslo. Máš naprostou pravdu, že bez toho pohybu to nefunguje. Denně potřebujeme ujít aspoň 10 tisíc kroků, to je asi 6 km. Byl jsem nedávno na soustředění v Tatrách, kde pod vedením školitelů z Loma Linda University jsme z horských podmínkách zkoušeli denní zátěž 10/15/20/25 tisíc kroků. Velmi zajímavé bylo hodinové cvičení v bazénu s měřením měřitelných hodnot. Kdo má zájem, může se podívat na video www.healthylearning.com A ještě poznámka. Léta se zabývám potravinovými doplňky pro zdraví. Ale to stojí peníze. Chůze středním tempem 5-7 km/hodinu denně aspoň 30 minut nás skoro nic nestojí a snížíme rizikové faktory onemocnění až o 30 procent. A pokud k tomu přidáme rozhodnutí "dělat" něco s tou naší stravou, tak to riziko se může snížit až o těch 70-80 procent. Ale jedno bez druhého nemůže nějak existovat. To je velké tajemství celého zdraví a obezity. Ale chtěl jsem na adresu "Granvin" poděkovat za velmi podnětné příspěvky v tomto diskusním serveru na Doktorce. Mnohé příspěvky přeskakují, ale u Granvin se vždy zastavím a pozorně čtu. Díky za všechny.
19. Červen 2008 - 10:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Tak si to dej do jogurtu třeba do Activie
19. Červen 2008 - 10:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Honza Díky, je milé slyšet něco jiného než neustálé kamenování:)
19. Červen 2008 - 19:09
Obrázek uživatele Návštěvník
aneri (anonym)
Ahoj, asi hlavně holky, protože kluci se tím moc netrápí. Psylium používám každé ráno na lačno dvě lžičky do studené vody a zapiju asi čtvrt litrem vlažné vody. Pravidelně chodím vždy po ránu na záchod a žádné křeče nemám. Je to asi individuální a mě to pomáhá doplnit objem střev, protože jinak málo jím a odpadu by tudíž bylo taky málo a dlouho by se městnal ve střevech. Tak pěkný den.
15. Červenec 2008 - 15:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Ursula (anonym)
Mě to dělá zle. Nesnáším ani sezamové semínka a toto je podobné, ty slupky. Mám křeče v břiše a tak jsem opustila psylium. Pomáhal mi výrazně Acidophillus s pektinem, ale nedá se sehnat. bez pektinu jo.
15. Červenec 2008 - 15:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Njn, někomu to dělá dobře, někomu naopak ne a u někoho to i způsobuje zácpu.
15. Červenec 2008 - 23:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Honza (anonym)
Vláknina je jen v rostlinné stravě. Tam,kde je poměr rostlinné a živočišné stravy nízký, tak je nutno doplňky s vlákninou. Kompenzujeme v podstatě nízký příjem živé stravy. Proto potravinové doplňky s vlákninou jsou nabízený ve velkém sortimentu. A tak co si vybrat ? Mořské řasy s názvy Kombu, Wakabi, Nori, Arama, Hijiki, Iziki, Dulse, Kelp, Chlorela, Spirulina, GAB, Fields of Greens .....a možná spoustu dalších. Vláknina je jednou z nutných součástí dobré výživy. Pokud je strava převážně "mrtvá", tak vláknina to sama o sobě nezvládne. Diskuse je o tom, zdá potravinové doplňky s vlákninou způsobí průjem nebo zácpu. Obojí je indikátorem nesprávné stravy a "něco" by se mělo dělat se změnou stravy a stravovacích návyků. těm, kterým to dělá dobře, jak píše Granvin, tak "dobře" spočívá v tom, že jen ty odpadky opustí tak přirozeně, že o tom ani neví a navíc nepotřebuje ani moc toaletního papíru. Dobrý lékař se Vás také ptá na stolici, zdá je dvakrát denně, zda je měkká, zdá nezapáchá, jakou má barvu....a vše to souvisí se stravou a také s vlákninou. Znovu chci jen zdůraznit, že vláknina je jen v rostlinné stravě a v živočišné nic není. několik přednášek lékařů na toto téma najdete na www.aloe-gel.cz
16. Červenec 2008 - 9:01
Obrázek uživatele Návštěvník
kačka (anonym)
ahoj!nejsem nějak extra spokojena se svou postavou!pomůže psylium dr popova???neztloustnu po něm!?
18. Červenec 2008 - 9:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Kačka Jako jestli se po psyliu tloustne? Tak to opravdu ne. Spíš je vláknina dobrá, že na sebe váže tuky, čímž pomáhá hubnutí.
19. Červenec 2008 - 0:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Tu máte za úkol to psylium propagovat??Docela by mě zajímaly zkušenosti lidí,né našprtané fráze..
19. Červenec 2008 - 5:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Našprtané fráze mají své zdroje a to právě třeba i ve zkušenosti lidí. Já osobně mám radši otruby, ale tak když se někdo chce bavit o psyliu, tak mluvím o psyliu.
19. Červenec 2008 - 6:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
A koho zajímá tvůj názor?Jsi tu snad nějáký hlavní mluvčí nebo co?
19. Červenec 2008 - 9:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Anonym Zeptal jses na veřejném fóru a pak se ti nelíbí, že někdo odpovídá? To je trochu divné, nemyslíš? Mluvčí? Ne, jen výživový poradce.
19. Červenec 2008 - 12:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Né je mi divné,že zde odpovídáš pouze ty
19. Červenec 2008 - 14:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Anonym Nemůžu za to, že ostatní mlčí...
19. Červenec 2008 - 14:51
Obrázek uživatele Návštěvník
agáta (anonym)
Dobrý den, užívam cca 3 týdny pravidelně, dle návodu Psylium. Ale od té doby trpím zvýšenou plynatostí. Jak to řešit? Snížit či zvýšit davkování? Změnit značku? Či zvolit jiný produkt, pokud ano, jaký? Nemám žádné zvláštní problémy se stolicí, jen ji chci mít pravidelně a čistit si střeva. Předem děkuji za odpovědi.
26. Srpen 2008 - 19:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Z běžně dostupných věcí bych doporučil zkusit užívat tablety česneku - nejprve 1/den později 2/den. Pokud máte narušenou střevní mikrofloru, tak by to mělo pomoci. Samozřejmě to může mít i jiné příčiny, to ale není možné přes internet. možná ještě třeba začít k tomu česneku používat curry koření. www.salvare.cz
28. Srpen 2008 - 8:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Filip (anonym)
Plynatost způsobuje každá vláknina, která podporuje střevní microfloru. Její složité vazby škrobů tzv. oligosacharidy to způsobují. Prospěšné bakterie střeva štěpí za současného vzniku odpadního produktu
10. Září 2008 - 12:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Plynatost je v určité míře normální, ale pokud je organismu se zdravou funkcí trávicí soustavy podávána dlouhodoběji strava obsahující větší množství vlákniny, tak k plynatosti nedochází.
11. Září 2008 - 2:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Zase nás chytrý Granvin
11. Září 2008 - 7:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Pořád lepší chytrý granvin než hloupý anonym.
11. Září 2008 - 20:57

Stránky

Přidat komentář