0 příspěvků / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
barca (anonym)
jemi taky 13 a mamm hrozne slabou menstruaci vlozky si menim ale dnes sem spotrebovala jen 2 takze nevim jestli je to v poradku poradte mi nekdo prosim
2. Srpen 2009 - 13:21
Obrázek uživatele Návštěvník
veronika (anonym)
ja sa chcem opytat.... menstruacny cyklus mam pravidelny a menzes mam 5 dni ale tento mesiac mam menzes slaby prvy den som mala len spinenie druhy den normalne krvacanie a tie 3 dni len take male spinenie pricom mavam vzdy kazdy mesiac silne krvacanie cim to moze byt sposobene ???? dakujem za radu....
11. Říjen 2010 - 14:42
Obrázek uživatele Návštěvník
merry-jane (anonym)
Zajímalo by mně,zda se...dobrý den právě pro tenhle problém tu už strávím skoro tři hodiny mám ten samí problem je mi 37 a také mám strach že je to neplodnost s pritelem jsme chtěli miminko ale co to je fakt nevím ale snažím se to tu dočíst s pozdravem merry
15. Červenec 2011 - 22:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Stáňa (anonym)
Ahojky, mám úplně stejný problém. Po po porodu jen špiním. Pouze pár hodin a další dny jen běžné menstruační bolesti. Dříve jsem ji měla hodně silnou. Teď nebýt bolestí ani njevím, že ji mám. - věk 30 let.
18. Červen 2013 - 13:57
Obrázek uživatele Návštěvník
verča002 (anonym)
Ahoj je mi 13 a třeti ms je velmi slaba :/ nevíte co stím ??
13. Květen 2015 - 19:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Zajděte (anonym)
k ženské lékařce,takhle těžko někdo poradí.Já to dostávám třeba o 3 dny spíš a je to pouze také špinění,třeba 2-3 dny,pak jeden den silnější a další den jen mírné.U lékařky jsem byla a je všechno v pořádku.Šla jsem k ní z důvodu,že po 2 krát jsem to dostala o týden spíš a to může být i ze stresu.
13. Květen 2015 - 20:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Pak (anonym)
hodně dělá samotná antikoncepce,pokud jí máte,pak bývá krvácení opravdu slabé-aspon tak jsem to měla při hormonech já.
13. Květen 2015 - 20:20
Obrázek uživatele Návštěvník
katarína (anonym)
Neviem či som tehotna ked mam krami strašne slabe
14. Červenec 2016 - 17:08
Obrázek uživatele Návštěvník
Přesně (anonym)
k ženské lékařce,takhle...tak to mívám i já a vždycky o nějaký den spíš.Také mi bylo řečeno,že to může být ze stresu,nebo i štítnou žlázou,se kterou se léčím.Ted poprvé to už mám 3 týdny,bez žádných bolestí.Má lékařka dovolenou,ale hned v pondělí musím jít.Přiznám se,že ze strachem.
14. Červenec 2016 - 18:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Mam dotaz...dobrala jsem platicko antikoncepce neudělala jsem pauzu a zacala jsem druhou ale tu jsem po peti dnech vysadila....mezi 7 denni pauzy prislo spise spineni hnedy vytok..je to normalni?u doktora mi rekla sestra ze to mam z toho pry rozhazene a ze mam zase pokracovat v tabletach..pobolova mne v podbrisku do toho jsem mely zanet v pochve
28. Únor 2018 - 12:21

Stránky

Přidat komentář