76 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

VAGINÁLNÍ TABLETY-na kvasinky

10. Září 2018 - 0:05

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Inka (anonym)
už jste je někdy měly? je to hnus-jěště že se užívají maximálně 6dní!
20. Červen 2005 - 7:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Marie (anonym)
Ne, na to já vůbec netrpím.
20. Červen 2005 - 9:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Inka (anonym)
buď ráda-ty tablety jsou odporné!!!!!!
20. Červen 2005 - 20:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Blaženka (anonym)
A pomáhá to???
20. Červen 2005 - 21:50
Obrázek uživatele Návštěvník
nona (anonym)
nechcem ta strasit ale ma to tendenciu opakovat sa, lapla som to v bazene a uz sa to so mnou nakzy ten rok taha
20. Červen 2005 - 21:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Inka (anonym)
nevím užívám to porvé-užívám to 4dny.Snad se to vyléčí a nevrátí!!!!!A jak se to léčí když se vracejí? může to škodit že?(těhotenství,...)
21. Červen 2005 - 7:49
Obrázek uživatele Návštěvník
anitae (anonym)
me na kvasinky nejlip funguje Gyno-pevaril - je to na 3 dny a je pokoj...
22. Červenec 2005 - 8:53
Obrázek uživatele Návštěvník
pavla (anonym)
tablety sou fakt hnusne. Holky jak to delate potom co si je zavedete? oni pak za chvili se rozmoci a vytecou?date si vlozky,nebo jak? ja teda vlozky nesnasim,a jeste s nima spat, no hruza, je mi to taky blbe pred pritelem, s kterym bydlim, jak to resite?diky.ja uz mam ten zanet snad po 6te.
9. Září 2005 - 16:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Vlasta (anonym)
Ježíš, o co vám jde??Buďte rády, že ty kvasinky tím vyléčíte. Tak si ty tablety teda nedávejte, když chcete mít problémy s neléčeným výtokem, kvasinkami, mykozou apod., což může vést dokonce až k neplodnosti.Udivuje mě, že nevíte, že tablety se zavádějí večer před spaním, takže v poloze vleže nevytečou tak jako kdyby jste si je daly ve dne při chození. K tomu slipovou vložku a je to.A pokud ŽIJETE s přítelem, tak snad máte k sobě nějaký vztah a důvěru, tak proč by mu mělo vadit, že léčíte něco, co postihne aspoň jednou v životě téměř každou ženu. V některých případech by se měl léčit i muž.Někomu není úplně příjemný zavádění tablet, ale není to nic hroznýho a je to to nejmenší, co můžete udělat.
10. Září 2005 - 11:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Michaela (anonym)
Ahoj tyto problémy mám také, když si tablety zavedeš večer tak to není tak strašné sice ty prášky druhý den vytékají, ale dá se to vydržet a bez vložky bych ti to nedoporučovala zkus si koupit slabší vložky a několikrát za den si je vyměňa no podle potřeby
22. Říjen 2005 - 18:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Denisa (anonym)
Vlasto, možná se ti to kecá, ale u mne by to rozhodně slipovka nezachránila. Dále nemáš asi pocity jako já, ale když mám v sobě ten hnusný čípek tak neusnu. Několikrát jsem ho musela vyndat, protože jsem byla na pokraji nervového zhroucení jak to pálilo a bylo to nepříjemné. A navíc - nikdy mi jakékoliv čípky nepomohly. Naštěstí jsem po mnoha peripetiích našla doktorku, která mi dává orální (neboli daleko dražší) prášky a ty alespoň zabírají. A jak se tu někdo obával aby se to nevrátilo - samozřejmě že se to vrátí, nestačí jenom čípky, je potřeba dodržovat všechny protimykotické zásady jako dietu, vysazení HA, mýdla, prádlo atd. Více v rubrice Kvasinky, Mykóza.
23. Říjen 2005 - 2:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Bára (anonym)
Holky, můžete mi prosím napsat, jak se kvasinky projevují? (Je mi jasné, že nejlépe to zjistím od lékaře).A co je nejčastější příčinou? Díky moc. B.
10. Listopad 2005 - 17:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Uška (anonym)
Ahoj všem! :o)Jsem opravdu moc ráda, že existují takovéhle stránky, člověku se aspoň trochu zlepší nálada, když ví, že v tom není sám!!! Poprvé jsem si mykózu léčila před 3mi roky a od té doby běhám k doktoru pořád. V poslední době se mi začali oběgovat i záněty způsobené enterobakteriemi a pod., takže jsem teď podruhé za sebou dostala macmiror (na bakterie i kvasinky). Teď jsem se konečně odhodlala udělat kompromis v podobě používání vložek (fakt je taky nemusím!!! ale nic jinýho mi nezbyde) a taky řeším to , jestli bych neměla přestat užívat HA (Minulet) - před tík jsem zas měla problémy s menstruací.
12. Prosinec 2005 - 21:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Uška (anonym)
...pokračování... s HA mi ale menstruace šlape jako hodinky, tak nevím! Jinak kvůli čemu píšu - uvádí se , že v některých případech není potřeba léčení sexuálního partnera, někdy zas je lepší přeléčit ho komplexně tedy orálnímy antimykotiky...nevíte náhodou, kam bych měla přítele poslat na vyšetření? nechci se jen spoléhat na rozhodnutí doktorky, která ho ani neviděla! předem moc díky
12. Prosinec 2005 - 21:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzka (anonym)
Uško, můj manžel podstoupil kdysi vyšetření u urologa, protože jsem se opakovaně léčila u gynekologa a ani přeléčení mastičkami nás obou nějak nepomáhalo. Nutno dodat, že mu urologické vyšetření nebylo vůbec příjemné a navíc stejně se kvasinky nepotvrdili - jen nějaké bakterie ureaplazmata, či co:-)
13. Prosinec 2005 - 19:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Uška (anonym)
Tak si to tu po sobě víc jak po roce čtu...hm! :o) HA jsem skutečně teď v září vysadila a už jsem i v tom stádiu, že ji v životě nechci ani vidět! Začínám si spojovat více věcí dohromady a docházím k závěru, že HA může za spoustu mých zdravotních obtíží nejen gynekologického rázu...chystám se v nejbližší době ke svému praktickému lékaři - začínám se bát trombózy :o( Jinak vagynální tablety jsou samozřejmě otravné, ale nechápu, jak kvůli tomu může někdo nadělat tolik řečí...pokud je ovšem nemáte v lásce a nevadí vám, že ji budete mít fialovou :o))), tak mi moje nová lékařka doporučuje gencianovou violeť. Ještě jsem ji nezkoušela, ale preventivně si jí pořídím.
28. Leden 2007 - 20:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Mně pomohly tablety Lactobacilla. Jím je pravidelně už druhý rok a zlepšení jsem viděla již po měsíci. Už dva roky jsem kvasinky a jiné neřády neměla. Doporučuji. P.S. předtím jsem měla kvasinky a jiné bacily...
29. Leden 2007 - 8:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Uška (anonym)
JJ, pokud nemáš obtížené způsobené přímo přemnožením Lactobacilla, tak jsou dobré :o)
29. Leden 2007 - 13:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
gencian?,a jak to mas uzivat,namazat si to i vevnitr v pochve nebo jak??to z tebe pujde fialovy vytok jeste 14 dni...
29. Leden 2007 - 17:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Uška (anonym)
ještě jsem tu violeť nezkoušela, ale doktorka to podávala tak, že se s ní vytřu i zevnitř, že sice budu fialová, ale je to účinný...no za zkoušku to stojí řekla bych.
30. Leden 2007 - 9:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Darja (anonym)
Genciánovou violeť jsem na kvasinkový zánět pochvy také používala- s úspěchem.Fakt je ten, že jsem byla celá fialová, ale vyřešila jsem to vložkou a obyčejnýma bavlněnýma kalhotkama- prostě žádný luxusní prádlo...
30. Leden 2007 - 12:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Uška (anonym)
OK, Darjo a když si ji používala, za jak dlouho odezněly příznaky?
30. Leden 2007 - 21:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Majka (anonym)
Taky jsme měli v rodině řadu zdravotních problémů včetně tohoto. Většinu z nich nakonec pomohly vyřešit produkty na přírodní bázi. Někde jako doplněk ne moc zdárné klasické léčby, něco zvládly samy o sobě, jako například podstatné zlepšení imunity a jako prevence řady problémů. Mám z toho takovou radost, že vám to musím napsat. Zkoušeli jsme kde co se střídavým účinkem. Až mi kamarádka poradila, že objednávají
30. Leden 2007 - 23:56
Obrázek uživatele Návštěvník
. (anonym)
A co Canesten?
31. Leden 2007 - 2:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Uška (anonym)
hehe, canesten? ten tak max na vnější použití...kvasinky se ale povrchově projevit vůbec nemusí, příčina je uvnitř. Takže canesten tak pro zevní genitál nebo plíseň na nohou...
31. Leden 2007 - 10:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Darja (anonym)
Tuším, že do 3 dnů jsem měla úplný pokoj.Pak mi dr. doporučila ještě zavádění boraxových globulí či vytírání pochvy boraxem. Souhlasím, že Canesten tak na zevní genitál.Protože e mi záněty opakovaly opravdu hodně často, nasadila mi dr. Mycomax tbl.- 1x měsíčně beru 1 tabletku a zdá se, že to pomáhá.
31. Leden 2007 - 10:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Mám problémy se sedmiletou dcerkou- asi týden má výtok, stěžuje si na svědění pochvy.Nedávno dobrala antibiotika na zánět močového měchýře,tak nevím, jestli to s tím nemůže mít souvislost.Na doporučení obvodní doktorky děláme sedací koupele v hypermanganu, ale nezdá se mi,že jí to pomáhá.Myslíte, že bych měla požadovat vyšetření na dětské gynekolologii, příp. můžeme tam jít bez doporučení obvodního lékaře?
31. Leden 2007 - 13:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Uška (anonym)
Hanko, antibiotika s tím mohou mít skutečně souvislost, mykóza se klidně může objevit už u malých holčiček. Sedací koupele v hypermanganu nejsou až tak účinné - spíš jako prevence. Je právě potřeba léčit kvasinky v těle, takže když už hypermangan, tak spíš formou výplachů pochvy, což u 7leté holčiny asi není moc vhodné. Kromě vagynálních tablet se ale dají předepsat antimykotika v podobě prášků, což by podle mě pro ní bylo asi nejlepší. No určitě zkus poradu s gynekologem nebo jiným lékařem, já nejsem odborník :o)
31. Leden 2007 - 15:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Janina (anonym)
Po antib. má narušenou střevní mikroflóru, proto se objevily kvasinky. Měla by brát laktobacily. Na výtok jsou nejlepší výplachy přípravkem Tantum-Rosa nebo globule Gyno-Pevaryl, ale jak je to vhodné u malého dítěte nevím.
31. Leden 2007 - 15:07
Obrázek uživatele Návštěvník
. (anonym)
ja ale nemyslela canesten mast....ale cipky..
1. Únor 2007 - 4:28

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama