5 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Strava před výkonem

10. Září 2018 - 0:10

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Radek (anonym)
Ahoj. Chtěl bych se zeptat, co kdo jíte před sportovním výkonem. Jde mi o jídelníček v den např. utkání. Modelově: třeba hraji fotbal, např. někdy odpoledne. Co tedy jíst ke snídani a obědu, příp. co pít? Zajímá mě to, sám sportuji a chtěl bych podávat co nejlepší výkony. S tím právě souvisí i přísun energie v podobě potravy. Díky, Radek (Praha)'
23. Leden 2008 - 21:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Iri (anonym)
Tak když si pročteš úplně všechno tady, tak se to dovíš :-) http://www.f-sport.cz/print.php?id=6'
23. Leden 2008 - 21:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Ahoj Radku,tak pokud ti jde jen o den kdy máš trénink,tak bych to viděla tak,že bys měl ke snídani dát něco,co ti dodá energii na delší dobu.Müsli,ovoce,jogurt,rýžovou,nebo ovesnou kaši,...prostě něco co je lehké a dodá ti energii.Dopoledne bych zvolila ovoce,Např.banány obsahují hodně jednoduchých cukrů a nebo nějakou energetickou tyčinku.Můžeš zvolit i sacharidové koktejly.K obědu např.kuřecí s rýží a zeleninu.I oběd by měl být lehčí aby tě netížil ještě odpoledne při tréninku.Určitě bych 2 hod.před tréninkem už nic nejedla,asi by se to podepsalo na tvém výkonu.K pití bych zvolila džus,čaj,nebo i kávu a před i během tréninku nebo zápasu nějaký iontový nápoj,kterých je na trhu velký výběr.Trochu tě povzbudí a napomůžou i při regeneraci.Pokud cítíš únavu,zkus si koupit aminokyseliny BCAA,které působí hlavně při regeneraci po tréninku.Doufám že ti nevadí,že ti radí holka,ale neboj,nějaké zkušenosti mám a i když nehraju fotbal,tak mi sport není cizí.:-)'
24. Leden 2008 - 15:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Pepíno (anonym)
Zdarec. Tak já zrovna hraju fotbal na divizní úrovni (4. liga v ČR). Není to nic moc extra, ale přivydělat se tím dá a už to taky nehrajou ´kopyta´. Ale k jídlu: hrajeme soboty odpoledne, takže denní jídelníček mám třeba následující: SNÍDANĚ - úplně prostá, čaj a ionťák, dva až tři chleby s máslem. OBĚD - většinou rýži s kuřecím masem, sem tam těstoviny se zeleninou. Během dopoledne a pak i po obědě, až slehne, tak jím Carbo Snacky, což jsou chucené, gelové výrobky doplňující energii (stojí kolem 25 Kč). Ještě před utkáním v kabině ´zobeme´ kostičky hořké čokolády, máme nakrájené citróny a pomeranč. A hlavně pijeme, ionťáky furt dokola a Magnesie proti křečím. Taky takhle někdo podobně papá v den ´akce´?'
5. Únor 2008 - 14:40

Přidat komentář

Reklama

Reklama