Zpráva o stavu

Doktorka.cz nabíhá na nový systém. Prosím omluvte dočasnou zhoršenou dostupnost služeb. Děkujeme!
27 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

solárium a antikoncepce

10. Září 2018 - 0:04

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Jiřina (anonym)
Chtěla bych se zeptat zda je možné navštěvovat solárium v případě, že užívám hormonální antikoncepci. Před 5 lety v lázních jsem si přečetla, že není možné při užívání hormonální antikoncepce navštěvovat solárium. Mám lupenku a myslím si, že by prospělo solárium, ale mám strach z vedlejších účinků. Děkuji za odpověď.
31. Březen 2004 - 20:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Luci (anonym)
Ahojky, nejsem odborník. Ale má vlastní zkušenost je ta, že HA beru už pár let a solárium taky občas navštívím a žádné problémy jsem nezaznamenala. Naopak mi velice pomohlo s problematickou pletí. Začala jsem trpět na akné a kožní lékař mi předepsat přípravky, které mi strašně podráždily pleť. Měla jsem červená, suchá, navíc bolestivá místa, a v tom se mi vyklubal "beďar". Začala jsem se tedy mazat normálním krémem, abych pleť ošetřila a promastila, ale byla tak citlivá, že jakýkoli krém by vehnal slzy do očí. Byla jsem nešťastná, bylo to bolestivé a ještě ke všemu jsem vypadala příšerně a lidi se mě ptali, co se mi stalo. Styděla jsem se chodit i do práce. Objevila jsem krém od firmy Care s bílým ischamolem, prodává se v lékárně, pomohl, taky obyčejná kosmetická vazelína je dobrá. No a solárium vše doléčilo. Akné je pryč, pleť je zdravá a krásně opálená. Nic se ale nemá přehánět. Tak si užij opalování a já si myslím, že se nemusíš znepokojovat, že by ti HA dělala nějaké problémy...
1. Duben 2004 - 7:18
Obrázek uživatele Návštěvník
denisa (anonym)
ahoj, vidím dotaz a tak zde napíšu svou vlastní zkušenost - solárium mám doma 2 roky a HA beru již 5 let - opaluji se skoro obden a vše je v pořádku nemám žádné problémy. Takže se klidně můžeš bez obav solárkovat :o)
24. Květen 2004 - 14:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Ahojky, tak to moc ráda slyším, trpím na akne a kožní je opravdu v tomto směru neschopný. teda mě tak pomohl, že vypadám hrozně. Dnes jsem šla na solárko pro permici a budu chodit, tak snad mi to taky pomůže jako tobě:-).
21. Duben 2006 - 16:51
Obrázek uživatele Návštěvník
LENKA (anonym)
Ahoj,brala jsem HA diane-35,po návštěvě solária mám na obličejí nepěkné pihmentové skvrny,které už nikdy nezmizí.V zimě zesvětlají a na jaře kupuji faktor 100 ,aby nebyly ,tak výrazné.
22. Duben 2006 - 10:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Maruska (anonym)
Ahoj Lenko,stalo se mi asi to co tobe.Uzivam HA Triregol,bez slunce jsem nemohla byt,tak jsem velmi pravidelne chodila do solarka.Na tvari se mi udelal flek,ktery jsem se snazila prekryt cimkoliv,co mi kdo poradil.Nakonec jsem se ohodlala a sla na laser,kde mi to "vypalili" a zatim mam klid.Tak to zkus.
22. Duben 2006 - 13:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Maruska (anonym)
Ahoj Lenko,stalo se mi asi to co tobe.Uzivam HA Triregol,bez slunce jsem nemohla byt,tak jsem velmi pravidelne chodila do solarka.Na tvari se mi udelal flek,ktery jsem se snazila prekryt cimkoliv,co mi kdo poradil.Nakonec jsem se ohodlala a sla na laser,kde mi to "vypalili" a zatim mam klid.Tak to zkus.
22. Duben 2006 - 13:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
ahoj..a nevedela by si mi poradiť ked mi zo solária vznikli na nohách pigmentové škvrny?? čo s tým??
10. Květen 2006 - 18:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
!!!!!!!!ahoj holky,na trhu je NOVA NEHORMONALNI ANTIKONCEPCE(takze zadne zvysovani vahy,snizene libido,deprese..)je to nitrodelozni telisko SilverLily nebo Goldlily. Je to vhodne i pro holky CO NERODILY(telisko je v ruznych velikostech) a NEOBSAHUJE HORMONY. JE ze stribra nebo ze zlata. Dá se objednat v lékárně a gynekolog vám ho zavede.UCINNOST 99,6%. sILVERLILY ZINC NAVIC SNIZUJE DELKU KRVACENI A PUSOBI BAKTERICIDNE A FUNGICIDNE-PROTI KVASINKAM. CENA JE 1400 SILVERLILY A 2000 GOLDLILY A JE TO NA 7 LET ale muzete si ho nechat samozr.kdykoliv vyndat. TADY JE ODKAZ NA STRANKY. http://www.metrimpex.cz/Nabidka-2-3.htm CETLA SEM O NEM V RUZNYCH DISKUZICH A VSICHNI SPOKOJENÍ. je nehormonalni, takze se nepribira ani nahodou. Jeste straky s diskuzi: http://diskuse.doktorka.cz/silverlily/
19. Prosinec 2006 - 13:16
Obrázek uživatele Návštěvník
katka (anonym)
ja mam taky docela obavu co solarko na HA..bojim se skvrn..plet mam taky nic moc tak doufam ze se to zlepsi prave solarkem..no a tak se chystam jit do solarka poprve a vubec nevim jak to tam chodi..svleka se uplne nebo do spodniho pradla,,..nebo jak?a kdo to vubec zapne?mozna sem za vola ale nechci ze sebe udelat jeste vetsiho primo tam:)diky za odpoved
22. Listopad 2007 - 13:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Já používám 3 roky Jeanine a solárkuju se zcela běžně:-)
10. Červen 2008 - 9:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Pokud se vám dělají pigmentové skvrny na slunci, budou se dělat i v solárku.
10. Červen 2008 - 10:05
Obrázek uživatele Návštěvník
pipi (anonym)
chodim na solarko asi uz 10 let,zhruba 3-4 za mesic,HA uzivam asi 6-7 let a posledni 2-3 roky se mi obcas udelaji bile pigmentove skvrny na obliceji,zde na doktorce jsem nasla clanky o vedlejsich ucincich HA a je tam clanek ,pokud se vyskytnou pig. skvrny znamena to ,ze nepracuje spravne jatra a tak pozor na solarko,tak tedy na solarko obcas jeste zajdu,ale prikryvam si oblicej satkem..
10. Červen 2008 - 21:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Mě se dělají tmavé skvrny na slunci i ze solárka a nic jim nezamezí. Zkusila jsem snad už vše, krom vynechání HA. Dermatoložka říká, že je to způsobeno HA. Sluním se opatrně, mám světlejší pleť a sluneční alergii a do solárka nechodím už vůbec. Prý také způsobuje rakovinu kůže jako slunce a výrazně podporuje stárnutí a vrásky na kůži.
10. Červen 2008 - 22:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Antikoncepce i sol
10. Červen 2008 - 22:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
HA se vzdát nechci, tak vynechám solárko a snížím tím riziko napůl.:)))))
10. Červen 2008 - 22:49
Obrázek uživatele Návštěvník
evik (anonym)
ctu ze tu nejsem jedina co ma problemy s bilymi skvrnami.mam je uz od 12 let a nevim co stim.mam je na kolenach a na nartu jedne nohy.neustale je v lete musim prekryvat makeupem a uz me to nebavi,ale vypada to hrozne,kdyz mam zbytek noh hnede opalene a pak ty skvrny.co na to pomuze?
24. Červen 2008 - 20:16
Obrázek uživatele Návštěvník
ala (anonym)
eviku asi jed o nemoc vitiligo Vitylígo, latina], časté kožní onemocnění neznámé etiologie. Je charakterizované bílými skvrnami s výrazně pigmentovanými okraji, splývajícími ve větší ostře ohraničené plochy, ve kterých chybí kožní barvivo, melanin. Vyskytují se zejména na kůži obličeje, krku, rukou a pažích. Postižená kůže je velmi citlivá na sluneční záření. zadej výraz vitiligo do vyhledávače a budeš vědět víc. Léčba je těžká a nejistá...bohužel
24. Červen 2008 - 20:38
Obrázek uživatele Návštěvník
evik (anonym)
ali ted jsem videla fotky jake to jsou ty skvrny u toho vitiligo,ale ja je mam trochu jine.ty u toho vitiligo se rozsirujou a jsou takove na cervenale,ale ty moje jsou uz od dvanacti jen na tech samych mistech na tech trech a nikde jinde.ke vsemu po porodu to je 8let zpatky,pravidelnym slunenim zjistuji,ze se v tech bilych mistech objevuji male tmavsi tecky.ale timhle tempem by se to dalo dohromady az tak za 100 let.mislis ze je to porad ono?
27. Červen 2008 - 20:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Lůca (anonym)
Ahoja, chtěla bych se zeptat, jestli je pravda, že solárko snižuje účinnost antikoncepce???
3. Duben 2009 - 12:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Zdravím, solárko nemá vliv na účinky antikoncepce. Slunění v soláriu se nedoporučuje pouze v těhotenství. S pozdravem recpční solárního studia :o)
14. Květen 2009 - 15:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Jindra (anonym)
Chtěla bych se zeptat zda je...Ahoj, před 3 lety mi lupenku nastartovala právě antikoncepce - Cilest. navštěvovala jsem v tý době i solárium, ale nevím, jestli to na to mělo vliv. Každopádně antikoncepci od té doby neberu a zaznamenala jsem postupné změny - ložiska se ztrácejí. Všechno je o hormonech, je to svinstvo...
21. Březen 2010 - 21:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Peta (anonym)
ahoj a náplastmi Evra se do solária může? :)
7. Duben 2010 - 18:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
moje doktorka tvrdi, se s evrou do solarka nesmim, ale zduvodnila to tim, ze se pri vyssi teplote bude uvolnovat vic hormonu. to mi ale prijde divne, kdyz v letaku je napsano, ze ani sauna naplastem nevadi.. tak nevim
22. Červen 2010 - 13:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Izabel (anonym)
Ahoj beru HA Sunya a chtěla bych jít do solária má sní nějdo zkušenost?
10. Srpen 2018 - 10:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Medička (anonym)
Solárium škodí oběhovemu systému a AK zahustuje krev - nebezpečí trombozy.
10. Srpen 2018 - 11:22

Přidat komentář

Reklama

Reklama