19 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Sacharidový paradox aneb jak přibrat

10. Září 2018 - 0:22

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Karel (anonym)
Léta jsem posiloval a přejídal se a stejně nemohl přibrat. Dokonce, když jsem opravdu hodně jedl, tak jsem naopak hubnul!!! Objel jsem trenéra, který mi vysvětlil, že mám sacharidový paradox, který způsobuje inzulínová rezistence. Nasadil mi nízkosacharidovou dieta a já poprvé v životě přibírám. Myslím, že lidi, co mají problém s podváhou tohle nevědí, přitom řešení je tak jednoduché.
11. Listopad 2012 - 7:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Eliška (anonym)
Tak tohle znám moc dobře. :-( Mám 42 kilo na 172 cm a když se snažím přibrat a přecpávám se pečivem a sladkostma, vždycky naopak zhubnu 2 kila, takže výsledek přežírání je ještě větší vychrtlost. Nikdo můj problém nechápe a jsem ráda, že se to dá nějak pojmenovat. Nízkosacharidovou dietu jsem ještě nezkoušela, pordíte mi Karle?
14. Listopad 2012 - 17:25
Obrázek uživatele Návštěvník
S.K. (anonym)
Já jsem tohel na sobě taky vypozoroval, ten sacharidový paradox. Čím víc jsem jedl sacharidy, tím víc jsem hubnul. Teď rok zkouším paelo dietu, sacharidů za den sním tak 60 gramů a nabral jsem za celou tu dobu 9 kilo. Kalorie naháním spíš tukem, než sacharidama.
15. Listopad 2012 - 17:45
Obrázek uživatele Návštěvník
hubeňour (anonym)
Takže rozím tomu správně, že pokud hubnu ze sladkého, tak ho nemám jíst? Mám místo toho jíst víc tuku?
16. Listopad 2012 - 20:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Karel (anonym)
Takže rozím tomu správně,...Ano hubeňoure, uber sacharidy na minimum a nahraď je tukem. Pochopils to správně.
17. Listopad 2012 - 7:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Sedláčková (anonym)
Výborná je tzv. Optimální dieta, je taky nízkosacharidová, preferuje tuky a dobře se při ní nabírá. Byla jsem kostřička a teprve až jsem úplně přestala jíst sladkosti, pečivo, brambory jsem nabrala. Tyhle sacharidové potraviny jsrm nahradila spoustou olivového oleje, kokosového tuku a másla.
18. Listopad 2012 - 18:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Igor (anonym)
dává to smysl, jsem evidentně taky oběť sacharidového paradoxu. Zkusím teda taky přejít na nízkosacharidovou vysokotučnou dietu. Hůř už na tom být nemůžu, měřím 188 cm a vážím jen 60 kilo. Nezabíraly ani kulturistické doporučení sníst denně 6 gramů sacharidů na kilo, tedy 360 gramů celkem. Při této náloži jsem opravdu začal naopak hubnout, jak popisuje zakladatel příspěvku.
20. Listopad 2012 - 10:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Hašek (anonym)
Igore, jak jsi na tom? Testuješ tuhle dietu? Mám taky výraznou podváhu.
4. Prosinec 2012 - 18:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Igor (anonym)
Igore, jak jsi na tom?...Stal se zázrak, za dva týdny nízkosacharidové diety jsem zvýšil svoji váhu o 2 kila!!!! To je poprvé v životě, co jsem přibral!!!!
5. Prosinec 2012 - 16:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Jiří (anonym)
Milý Igore, můžeš mi prosím napsat svůj nízkosacharidový jídelník, co jíš během dne? Co jíš místo pečiva? Mám potíž v tom, že jsem alergický na všechno mléčné, dělá mi potíže i běžné máslo. Co mám dělat, jaké tuky mám jíst? Taky jsem hubený, vážím 60 kg na 169 cm. Prosím, poradíš mi?
5. Prosinec 2012 - 16:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Igor (anonym)
Jiří, já taky špatně trávím všechny mléčné výrobky, ale to většina hubených lidí. Tuky přijímám převážně ve formě panenského olivového oleje. Místo pečiva jím vařenou zeleninu. Maso jím rybí a kachní, to trávím nejlíp, hovězí mi dělá problém. Mimochodem, přibral jsem za poslední týden další kilo, takže už mám navíc 3 kila! Kilo týdně, o tom se mi nikdy ani nesnilo. Škoda že jsem před už někdy dávno nenarazil na nízkosacharidovou dietu, nikdy mě nic takového nenapadlo. Jiří, něco si nastuduj na netu, hledej třeba podle paelo dieta, nebo optimální dieta, případně SCD dieta, to vše Ti pomůže uzdravít trávení a přibrat.
12. Prosinec 2012 - 10:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Jiří (anonym)
Igore, ani nevím jak Ti poděkovat za Tovje rady. Podařilo se mi taky přibrat! :-) Zkoušel jsem v minulosti nejrůznější metody přežírání, nejrůznější doplňky stravy, dokonc ejsem chodil i na injekce B12 a nikdy se váha nahoru napohnula ani o gram. A teď mám o čtyři kila navíc za pouhý měsíc a půl :-)
23. Leden 2013 - 9:36
Obrázek uživatele Návštěvník
julie (anonym)
Tohle je bomba!!! Nejen že...A kolik je ti let Anežko? Jestli to není tajné..
9. Duben 2013 - 16:10
Obrázek uživatele Návštěvník
David (anonym)
Zdravím zdejší přispěvatele, mohl byste mi prosím někdo vysvětlit princip tzv. "sacharidového paradoxu"? Chápu, že se tím myslí, že člověk po cukrech hubne, namísto aby tloustnul, ale není mi jasné na jakém principu se tak v těle děje. Týká se to i polysacharidů? Na internetu jsem o tomhle termínu prakticky nic nenašel, tak mám podezření, jestli to není nějaký blud. Také bych se rád zeptal těch co tu psali, že při nízkosacharidové dietě přibírají, tak jaké jsou jejich dlouhodobé zkušenosti. Nebyl tam pak jojo efekt? Děkuji a mějte se krásně.
28. Červen 2013 - 14:36
Obrázek uživatele Návštěvník
patrik (anonym)
Zdravím lidi, chtěl bych se vás zeptat, jestli byste neměli přímo nějaký odkaz na dietu, podle které se opravdu řídíte?(ideálně i s recepty na denní chody) Mám pravděpodobně stejný problém jako ostatní zde-nemůžu přibrat. Hrabal jsem se dlouho internetem ale těch diet je spousta-optimální, paleo, csd...a každá radí trochu něco jiného. Taky jsem se nikde nedohledal konkrétně těch cukrů. Podstatou těch diet je omezit sacharidy, ale patří tam i ty jednoduché? Já poslední dobou v rámci zdravého způsobu starvování jsem si oblíbil ovoce, hlavně banány, jablka a pomeranče, které ale obsahují fruktozu, znamenalo by to, že bych i toto musel vynechat? Děkuji za případné odpovědi.
13. Duben 2014 - 18:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Jeníku, (anonym)
a bez nadávek by to asi nešlo, že?
18. Duben 2014 - 19:29
Obrázek uživatele Návštěvník
David (anonym)
Zdravím lidi, chtěl bych...Ahoj Patriku, mas pravdu, diet je plno a mnohdy si protireci. Je to proto, ze co clovek, to original a zadna univerzlni dieta pro vsechny podle mne neexistuje. Ja to delam tak, ze zkousim ruzne potraviny a sleduju, jak se po nich citim. U me to bude asi slabsi slinivka, slezina a taveni jako celek. Jednoduche cukry (glukozu) jsem prakticky vyradil a kdyz, tak jen treba tri ctverecky cokolady na chut a pak, kdyz to mam kde spalit, takze hlavne po ranu, kdy snidam pohankovo-jahlovou kasi se susenym ovocem. Ovoce (fruktoza) se mi zpracovava lepe, takze kyselejsi jablka ok, ale treba banany vyjimecne. Vyrazne jsem omezil lepek a mlecne vyrobky. Takze jim ryzi, jahly, pohanku jako prilohy a hodne zeleniny varene v pare. Ze syru jen kozi. Snazim se o pravidelny prijem mensich davek a energii doplnuju z tuku, pokud to jde. Takze kdyz me popadne hlad, tak si treba dam dva ryzove chlebicky a lzici olivoveho nebo repkoveho oleje. Nejlip se mi travi proteiny, takze bile maso, ryby, hovezi, teleci. Vepr mi nejede. Nadseny jsem z ryzoveho proteinu, ten se mi vstrebava lehce. Z lustenin fazole Adzuki. Osvedcila se mi docela strava podle krevni skupiny, i kdyz ji beru spis orientacne. Citim se vcelku ok, ale samovolne nepribiram. Dulezita slozka, ktera mi chybi je pravidelny pohyb a aktivity a take vnitrni pohoda. Budu rad za postrehy z tveho stravovani. Mej se fajn David
11. Květen 2014 - 11:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Eastwood (anonym)
Mám taky spíše tukový metabolizmus. Sacharidy moje tělo neumí trávit, živím se hlavně tukem a bílkovinou.
2. Březen 2015 - 21:15

Přidat komentář

Reklama

Reklama