15 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Rotoped nebo elektr. simulátor běhu?

10. Září 2018 - 0:04

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Petty (anonym)
Chtěla bych se zeptat všech sportovců a sportovkyň, co je lepší na hubnutí a spalování energie -rotoped nebo simulátor běhu? S rotopedem zkušenosti mám, ale protože se budu stěhovat, bohužel bez rotopedu, uvažuji zda si nemám koupit raději simulátor běhu. Děkuji za všechny rady.'
9. Březen 2004 - 14:50
Obrázek uživatele Návštěvník
karel (anonym)
rotoped je výrazně šetrnější ke kloubům na nohou. Když jseš v aerobním pásmu, tak je jedno co děláš.'
10. Březen 2004 - 10:47
Obrázek uživatele Návštěvník
katae (anonym)
Pokud si to chceš dát domů před telku, je lepší rotoped.'
10. Březen 2004 - 16:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Petty (anonym)
Před televizí nejezdím, musím mít u toho puštěnou rychlou hudbu, jinak je to nuda. Myslíte si, že kdybych běhala 3x týdně 1 hodinu, tak bych si odrovnala klouby? Na rotopedu jezdím přes 2 roky a bolí mě z něj záda.'
11. Březen 2004 - 7:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka1 (anonym)
Taky mě z rotopedu bolely záda a hlavně třísla. No, nastavila jsem si "řídítka" do takové pozice, že se o ně opírám lokty a v podstatě sedím vzpřímeně.Nemám je nasměrované dopředu, v podstatě jako bych seděla za stolem. Už mě nic nebolí.'
17. Březen 2004 - 18:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Ja nedam dopustit na rotoped. Mam ho doma. Zpocatku jsem potrebovala rychlejsi hudbu, ale dnes jsem si zvykla sledovat pri rotopedeni televizi. Pred par lety jsem pomoci rotopedu zhubla a zpevnila si postavu, hlavne dolejsi cast tela- zadek, boky i brisko. Pak jsem cca 2 roky rotoped zanedbavala a bylo to znat. Pribrala jsem a nebyla jsem se svoji postavou spokojena. Dnes uz zase jezdim a behem par mesicu se mi krasne vytvarovala postava. Vim, je to trochu nuda, ale na druhou stranu, kdyz je clovek trochu disciplinovany, tak vysledky jsou paradni. Navic nikam nemusim jezdit do fitcenter, nepotim se s ostatnima v telocvicne, zkratka jde jen o to, najit si idealne aspon 4x tydne 30-45 minut na jezdeni. Financni stranka je take super, da se pomerne levne sehnat od lidi, ktery na nem nejezdi a zabira jim doma misto. A pak uz clovek nemusi platit za vstupne do fitka apod. Jsem jednoznacne pro rotoped ! Rada se s ostatnimi podelim o zkusenosti (hlavne pro zacatecniky). Zada by Vas bolet nemela !
19. Březen 2004 - 16:53
Obrázek uživatele Návštěvník
adik (anonym)
Hanko, prosím rozveď blíže jak nejlépe můžu zarotopedit a moc se při tom neunavit, nejsem nejmladší-48 a navíc chronicky nemocná, asi máš dostatečné zkušenosti, budu ráda když se ozveš, díky'
22. Březen 2004 - 10:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Tak to nevim, jestli dobre poradim, me je 31 a nemam zadna omezeni. Urcite to zkonzultuj s lekarem. Ale vsude se vetsinou uvadi, ze prave jizda na rotopedu (a na kole) je vhodna prave pro to, ze nezatezuje klouby. Take existuji kardio fitness, kde je take lekar a poradi konkretne lidem jak jezdit. Clovek by mel asi jezdit tak, aby mu to bylo prijemne. Zezacatku se nepretezovat, zacinat s malou zatezi. Ja napriklad jezdim s minimalni zatezi 30-45 minut pri televizi 4-5 x tydne. Ale kdyz jsem s tim zacinala, pamatuji si, ze i 5 minut na me bylo hodne !! Takze jsem si postupne pridavala minuty a kilometry a dnes bez problemu ujedu 45 minut. Take pri tom nezapominat na spravne dychani!
22. Březen 2004 - 13:41
Obrázek uživatele Návštěvník
f.borovicka (anonym)
doporučuji rotoped,šetří klouby,ale jezdi s velmi malou zátěží.raději větší frekvencí,ze začátku min 70-80 ot. Pak až na 90-95ot/min.Borek'
26. Březen 2004 - 21:18
Obrázek uživatele Návštěvník
DyEm (anonym)
taktéž doporučuji rotoped nebo spintrenažer, pokud chceš zhubnout (tuk) tak jezdit v pásmu 65-75% max. tepové frekvence , alespoň 70-90minut (na začátku samo kratší dobu), lehoučký převod, a otáčky (kadence) 90-100 minutu, nezapomenout na pití'
5. Duben 2004 - 20:54
Obrázek uživatele Návštěvník
martin (anonym)
ctu tady o bolestech zadchci jen pripomenout, ze jak rotoped, kolo, beh, nebo simulator behu zatezujou pohybovy aparat jednostranne - nezapomente u toho posilovat brisni svalstvo, staci normalni leh-sed, jiak se tech bolesti zad nezbavite
27. Červen 2004 - 11:46
Obrázek uživatele Návštěvník
PETRA (anonym)
Měla bych dotaz,rotoped mám půl roku,od té doby jezdím denně 20 minut-a při konci ze mě opravdu odkapává pot.Ovšem zlepšení na své postavě nevidím.Je 20 minut denně málo?'
10. Březen 2006 - 12:58
Obrázek uživatele Návštěvník
verunka (anonym)
při 20 minutách na kole si maximálně zlepšíš kondičku, na hubnutí jezdi cca 40-60 minut, malá zátěž, rychlá frekvence při cca 70% maximální tepové frekvence- vzorec výpočtu: 220-tvůj věk x 0,70 Prvních 20 minut totiž spaluješ glykogen, až teprve po této době se začínají spalovat tuky, takže minimum je těch 40 minut'
10. Březen 2006 - 13:31
Obrázek uživatele Návštěvník
jája (anonym)
Snažím se trochu zhubnout na rotopedu. JENŽE - pokud zvolím lehký převod a zvýším otáčky, tak nohy začínají předbíhat šlapky (magnetického) rotopedu. No a tak se nedaří dosáhnout aerobní spalovací frekvence, rotoped je moc pomalej. Zvyšovat odpor převodu se mi nechce - mám pocit, že kyčle a kolena trochu protestují. Co dělat, poraďte, prosím. Není lepší cyklotrenažér ( spinkolo)? Nemám s nimi zkušenosti, je nějaký rozdíl ve srovnání s rotopedem??? Dík'
21. Září 2008 - 11:17

Přidat komentář

Reklama

Reklama