111 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Ahoj Reduxil užívám měsíc a......? NIC!!!!! Nejsem tlustá. Chtěla jsem se zbavit pouze dvou - tří kil. Také nejsem žádný pecivál, a jím celkem normálně. Už jsem se tady k tomu přípravku vyjadřovala asi před 14 dny, ale můj odkaz zmizel. Podezřelé!!! Jana
22. Červenec 2007 - 16:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Reduxil užívám asi 2 měsíce. Více jím, ale nepřibírám, ani nehubnu. Ručička stojí.
8. Září 2007 - 20:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikol (anonym)
Prosim,koupim Reduxil,ozvete se.dekuji n.kurkova"seznam.cz
9. Září 2007 - 22:57
Obrázek uživatele Návštěvník
j (anonym)
prodám nextrin - na měsíc a půl za 350kč + poštovné. marrgarita"centrum.cz
10. Září 2007 - 16:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Reduxil užívám čtvrtý den a mám stále větší chuť k jídlu, nevím ale mám pocit jako by to mělo opačné účinky... Je to možné?
5. Březen 2008 - 13:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Miluška (anonym)
Já reduxil užívám asi měsíc a půl,měla jsem na něj skvělé reference a je pravda,že člověk,který ho užívá už rok skutečně 20kg shodil.Říkal ale,že efekt to má jen při dlouhodobém užívání,první tři měsíce prý není efekt žádný,ale ve stravě se neomezuje.Já pociťuji tedy daleko větší chuť k jídlu,tak uvidíme.
5. Březen 2008 - 22:08
Obrázek uživatele Návštěvník
Pavel (anonym)
Zase jsem naletěl, přibral jsem po něm za 2 měsíce 6kg, je to podvod nekupoval bych to nikdy už
6. Březen 2008 - 16:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Štefan (anonym)
Zdravím všechny, koupil jsem si Reduxil a za necelý týden jsem shodil 2 Kg. Mám pocit, že méně sním a nemám tolik nutkání na jídlo. Doufám, že to takhle půjde dál
17. Březen 2008 - 19:42
Obrázek uživatele Návštěvník
:o) (anonym)
Taky jsem si ho objednala, jsem doopravdy zvědavá...jelikož cvičím a upravila jsem jídelníček. Hubnutí se zastavilo, tak věřím, že pomůže:o)
25. Červen 2008 - 21:57
Obrázek uživatele Návštěvník
schuji (anonym)
kamoška ma s reduxilem nevelkou zkušenost,přesto,že má velkou nadváhu.zhubla ze začátku asi 7kg,2 už nabrala zpátky a hubnutí se zastavilo,dle mě po vysazení reduxilu zase nabere vše zpět,já osobně jsem vsadila bylinky,2x denně po obědě a večeři dám 10 kapek a upravilo se mi trávení a po měsíci mám 4 kg dole.pokud chcete někdo vědět víc, napište na: schuji"seznam.cz
28. Červen 2008 - 11:52
Obrázek uživatele Návštěvník
renečka (anonym)
Chtěla jsem se zeptat jaké bylinkY?
2. Červenec 2008 - 22:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Jiřina (anonym)
Asi Emulips, co jinýho (odhaduju dle skupenství), další reklama, další nefungující preparát, další zbytečně vyhozený prachy...
9. Červenec 2008 - 14:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Moniczka (anonym)
Ahoj všichni,zatím slyším na Reduxil samé pozitivní názory,ale i přesto si myslím že ho momentálně nepotřebuji užívat se svými 60kg/172cm.zkusila jsem 2 platíčka a mám dole 3kg bez toho,aniž bych se omezila ve svých návicích.Ale i tak prodám darované dvojbalení REDUXILU ,jedná se o 10 platíček (50 kapsliček na den a 50 kapsliček na noc),kůra na cca více než 1,5 měsíce (cca 10-15 kg dolů).dvojbalení stojí 790kč,prodám za 550kč.pište na email Moniczka18"seznam.cz zatim pa :-)
24. Červenec 2008 - 10:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Denisa (anonym)
Slyšela jsem, že přípravky na hubnutí, většinou způsobují jako vedlejší efekt - zácpu. Jakou máte holky zkušenost s reduxilem?
21. Srpen 2008 - 16:18
Obrázek uživatele Návštěvník
nastia (anonym)
používam reduxil viac ako 2 týždne.Pocítila som ,že nemám chut tolko jest.Pred týždňom som začala cvičit rano a večer po 42 minut cviky Pilates,s fitnes loptou.Cítim sa skvelé,schudla som po týždni vyše 1 kg.Mám pocit,že sa ove?a viac potím,ako kedyko?vek predtým pri cvičení.Myslím,že v tom mi napomáha práve Reduxil,ktorý beriem ráno a večer.Pilates je to naj cvičenie a žiadna svalovka,nič.Akurát príjemná unava po cvičení.A pocit,ked vidím zmeny na sebe,zoštíhlenie,teším sa na dalšie cvičenie,pred ktorým zjem reduxil.
2. Listopad 2008 - 12:33
Obrázek uživatele Návštěvník
nastia (anonym)
Ešte chcem povedat Denise,že zapchy sa bát nemusí,pri kombinácii pilates a reduxil.Prave že skvalitní život.K cvičeniu Pilates som sa náhodou dostala,mám na CD a Reduxil som kupila cez internet.Pripomínam,že mám cez 50 rokov a pribrala som pred 4 rokmi,ked mi vybrali maternicu.Predtým a po 3 detoch,som mala stale ideálnu váhu.Teraz sa teším,že 10 kg.naviac zmiznu,ked budem poctivo cvičit rano,večer vždy po 42 minut,ktoré zbehnu pomerne rýchlo.No a nikdy nezabudnem vziat predtým Reduxil.
2. Listopad 2008 - 12:41
Obrázek uživatele Návštěvník
veronika (anonym)
Dobrý den,zajmají mě podrobnosti vašeho úspěchu při hubnutí,já jsem stále jak v začarovaném kruhu,jednou dole jednou nahoře.Díky Verča
3. Listopad 2008 - 12:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Nora (anonym)
bohužial, ja som prestaôa brať reduxil, mne totiž po skoro dvoch baleniach nepomohol, neschudla som a neprejeda som sa.Práve naopak. Ale problemy som mala, hlavne hučanie v ušiach a nespavosť. Som sklamaná. lebo cena je dosť vysoká.
27. Prosinec 2008 - 19:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Nora (anonym)
bohužial, ja som prestaôa brať reduxil, mne totiž po skoro dvoch baleniach nepomohol, neschudla som a neprejeda som sa.Práve naopak. Ale problemy som mala, hlavne hučanie v ušiach a nespavosť. Som sklamaná. lebo cena je dosť vysoká.
27. Prosinec 2008 - 19:50
Obrázek uživatele Návštěvník
milan (anonym)
mám s reduxilem velice dodré zkušenosti,už jsem hodně zhubl dost,omezuji se v jídle, doporučuji!!!!!!!!!!!!!!!
5. Únor 2009 - 17:46
Obrázek uživatele Návštěvník
milan (anonym)
po reduxilu jsem krásně dost zhubnul!!!!!!!!!!!!!!moc doporučuji!!!
6. Únor 2009 - 8:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Michaela (anonym)
Ahoj,Reduxil jsem začala užívat,přidala jsem trošku pohybu a přestala jíst sladké. Ze začátku se zdálo,že nic a najednou šla váha dolů. Chce to trpělivost a vydržet. Nic není hned ani do měsíce.Zhubla jsem 8 kilo a jsem spokojená.
19. Červen 2009 - 11:38
Obrázek uživatele Návštěvník
potvorenka (anonym)
Zelený čaj, morské riasy a vínna réva nespôsobuje hučanie v ušiach ani bolesť hlavy, to ste potom výnimočná osoba. Radšej zistite pravú príčinu vašich problémov, a nepíšte takéto nepremyslené bludy. Ďakujem.
13. Srpen 2009 - 10:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Pavlína (anonym)
Zdravím, Reduxil jsem používala a musím říci, že i když jsem necvičila a nijak se neomezovala v jídle, tak jsem zhubla 8kg a po vysazení se nedostavil žádný jojo efekt.Pokud chcete tento přípravek používat a budete si hlídat jídelníček a cvičit zhubnete raz dva. Ráda bych zhubla o více kg, takže přes zimu do toho půjdu znovu a aktivněji :*)
6. Říjen 2009 - 9:59
Obrázek uživatele Návštěvník
slavka polakova (anonym)
mám s reduxilem velice dodré...Mam na Vas prozbu?prosim fakt sa da schudnut od REDUXILU?alebo to je dalsi podvod dakujem som zufala
10. Listopad 2009 - 10:05
Obrázek uživatele Návštěvník
brighit (anonym)
Ahoj,Reduxil jsem začala...Ahoj Michaela. Chcela by som sa ta spytat ako dlho si brala Reduxil, ze si schudla az 8kg.
9. Leden 2010 - 16:18
Obrázek uživatele Návštěvník
lefka (anonym)
Dobrý den, Reduxil jsem...Nezlobte se, ale váš "inzerát" nebo příspěvek do diskuse - jak to nazvat - na mne působí dost nebezpečně. Takových, kteří takto tajně za nemalé peníze nabízí "svinstvo", které vám bez lékařského vedení v nejlepším případě totálně rozhodí organismus, v horším způsobí nevratné vážné změny. Ráda bych všechny varovala. Pokud máte něco tak zázračného a nehodláte na tom vydělávat, proč nepomůžete všem a nenapíšete název veřejně? Pokud žena není hloupá, vzpomene si na spoustu odvysílaných reportáží o tom, jak dopadly ty, které se ládovaly něčím podobným. Pokud máte čisté svědomí, tak se omlouvám, ale opravdu ve mě takovéto příspěvky nebudí ani trochu důvěry, právě naopak.
11. Březen 2010 - 8:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Karel (anonym)
pokud člověk, nejen žena, není hloupá pochopí , že celá tahle bublina je pouze lobbing farmaceutických firem a snaha vytlačit Sibutramin z trhu, a studie o které se v reportáži mluví není oficiální a ani ověřená.
11. Březen 2010 - 8:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Štefan (anonym)
Nezlobte se, ale váš...Co na vás působí divně?Na mě leda tak to neustálé vměšování se některých lidí do problémů ostatních.Každý by si měl udělat sám názor na věci kolem sebe.Je hezké někoho upozornit na problém,ale v tomto případě se jedná o další pomlouvání něčeho nebo někoho bez zjevného přehledu o situaci.
11. Březen 2010 - 9:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Štefan (anonym)
A jěště tolik,že takové příspěvky mají blíže k pomluvě či konkurenčnímu boji prodejců než ke starosti o zdraví lidstva.
11. Březen 2010 - 9:17

Stránky

Přidat komentář