28 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Psychofarmaka a sex

10. Září 2018 - 0:04

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Miso (anonym)
Dobry den.. potreboval by som poradit... Partnerka trpi panickou poruchou a tak sme navstivili psychiatra.. ten jej naordinoval psychofarmaka Xanax a Paroxetin. Lieky mali priam zazracny ucinok a problemy sa takmer vytratili, az na ich neziaduce ucinky... Partnerka stratila takmer uplne zaujem o sex. Priznava, ze po nom vobec netuzi. A ak sa milujeme tak je to cisto kvoli mne. Sme sa poradili so psychiatrom o probleme a ten jej zmenil lieky ale tie mali na nu este horsi ucinok....bola ako opita cely den a tak sa vratila k povodnym liekom.... Poradte co robit????Kam ist alebo ako proti tomu bojovat??? Partnerku milujem, takze rady ako zmenit partnerku a podobne ani neprichadzaju do uvahy. Rad si precitam aj skusenosti vas ostatnych, ak mate nejake podobne...
28. Říjen 2004 - 14:31
Obrázek uživatele Návštěvník
dědek (anonym)
Bohužel u psychofarmak je nežádoucí vedlejší účinek snížení až vymizení chuti na sex. Třeba chuť by byla, ale tělesně to nefunguje i při nejlepší vůli. S tím nic nenaděláš. Zřejmě bude potřeba vyzkoušet všechny léky z té řady ( též velikost dávek) i když výsledek bude nejistý. Pokud ji máš rád, tak holt nějaký čas budete muset klasický sex oželet, ono to ve vztahu dvou lidí také není to nejdůležitější.
28. Říjen 2004 - 20:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Ne-mravní hlídk (anonym)
Neházej flintu do žita! Libido se většinou samo obnoví. Mozek začne tento nedostatek nahrazovat větší výrobou oxytocinu a serotoninu. To bude zase dobrý i s psychofarmakama.
28. Říjen 2004 - 21:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Karel Nejapny (anonym)
Kdo bere psychofarmaka (tzn. blazni a psychicky naruseni) by vubec sexualni zivot vest nemeli. Jen si predstavte, ze by jim to "ujelo" a udelali si potomka - dalsijho blazna nebo dementa. Zase by doslo k degeneraci lidske rasy.
14. Prosinec 2004 - 16:59
Obrázek uživatele Návštěvník
jojo (anonym)
jsi nejapný pako
29. Prosinec 2004 - 22:55
Obrázek uživatele Návštěvník
tom (anonym)
Pri citani tvojho prispevku "Nejapny" tusim, ze uz k degeneracii doslo.
30. Prosinec 2004 - 8:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Johanz (anonym)
Proč reagovat na hlupáky.....Beru serotonin a na rozdil od žen, muži potřebují k dosažení orgasmu erekci.Zjistil jsem že chut se mi vrátila po nějaké době a erekce přišla když jsme zjistili že spojení mezi mozkem a penisem je narušene, tím že portnerka začala praktikovat oralní sex.Chce to hodně něhy a mazlení a at nemyslí na to že musí mít Orgasmus za každou cenu mazlit mazlit mazlit.Hodně štěstí.
30. Prosinec 2004 - 11:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenik (anonym)
Ahoj,mně psychiatr naordinoval nejdříve Remeron 15 mg a po měsící (kvůli zvyšování váhy, ne kvůli sexu) Esprital 15 mg. A chuť na sex byla.
30. Prosinec 2004 - 11:12
Obrázek uživatele Návštěvník
jojo (anonym)
Takže sameček je rád, že Leníku, a ty koneckonců taky... Jen tak dál.Já mám docela s braním AD a chutí na sex potíže.
3. Leden 2005 - 23:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Danica (anonym)
Malasom rovnaký problém - pomohlo mi ginko - v kvapkach - trebasaporadit s lekarom kvoli tomu,ze niekto ho brat nemoze,ale ak Ti ho brat dovoli fakt super funguje. Nepodcenuj navstevu u lekara - niekomu robi ginko problemys krvnymobehom.
29. Leden 2005 - 16:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Tomáš (anonym)
beru AD serlift už 4 měsíce a se sexem jsem uplně vyřízenej. Nemám na něj skoro vůbec chuť a těžko dosahuji erekce, natož orgasmu. No snad se to spraví, až to přestanu brát, akorát že si vůbec nevěřím, když by mělo k něčemu dojít. Možná se zase nadopovat Viagrou, aby se to vyrovnalo...hehe
8. Květen 2005 - 22:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Franta (anonym)
Nezoufej, z problému se můžeš vylízat!!Chce to jenom mrštný jazyk!
9. Květen 2005 - 14:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Franta (anonym)
Nezoufej, z problému se můžeš vylízat!!Chce to jenom mrštný jazyk!
9. Květen 2005 - 14:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Miss (anonym)
Aj ja som zacalabrat Paroxetin a Lexaurin a desia ma tieto problemy, ale beriemm to tak že na mna to tak fungovat nemusí dufam:(
4. Červenec 2005 - 0:11
Obrázek uživatele Návštěvník
dvid (anonym)
taky mám podobné problémy po užívání AD,mám pocit že ty léky nějak blokují produkci testosteronu a jiných pohlavních hormonů který jsou vlastně odpovědný za chuť na sex.Stratil jsem i částečně zájem o ženy které mě dřív velmi přitahovaly i když je erekce Ok (zatím).Dřív jsem měl sexuální apetit téměř stále a teď jsem úplně otupělý k jakýmkoli emocím.Někde jsem četl že city jako láska a vzrušení je vlastně jistý příjemný stresový stav organizmu a tak to dává logiku že AD tlumí veškeré stresové podněty jako je strach ale i vzrušení atd...
4. Červenec 2005 - 18:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Miss (anonym)
Ja beriem AD len 4 dni a už je to na nic:( panicke ataky sice velmi rýchlo vymizli ale vedlajsich ucinkov je viac než dost, tak teraz ani neviem co je lepsie, už vcera som mala problem s orgazmom, partner sa tolko natrapil:( a dnes som ho už vobec nedosiahla, bojim sa že to bude čim dalej tým horsie, aj ked ma ukludnuje že to sa spravi ale proste to nejde ja sa am chut milovat ale necitim to co som citila, ked som AD nebrala je to ine, necitlive:(( AD sa beru aj pol roka znama pol roka nemala orgazmus jednu psychicku chorobu vyliecia a druhu navodia citim sa tak zle:(
5. Červenec 2005 - 21:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Nela (anonym)
Jste opravdový hlupák, říká se, dvakrát měř, jednou řež. Zamyslete se tedy, než vypustíte z úst nějakou myšlenku .... Nela - studentka psychologie
20. Březen 2007 - 19:41
Obrázek uživatele Návštěvník
joj (anonym)
Karle,ještě nevíš,co je to život.Nejen,že svými slovy lidem ubližuješ,ale sám se shazuješ.Mohu Ti říct,že to,co prožívám,bych nepřála nikomu a ani Tobě nepřeji,aby jsi se dostal do takové situace jako jsou lidé,co mají psychofakmaka.Víš,já byla úplně v pohodě,veselá,milující,temperamentní všem jsem pomáhala a pak stačila chvilka,kdy jsem dostala tvrdou ránu do srdce od mého muže a svět se mi zhroutil pod nohama.Měj se pěkně,važ si svého zdraví a neodsuzuj lidi,nikdy nevíš kdy tam můžeš spadnout.
8. Říjen 2007 - 17:39
Obrázek uživatele Návštěvník
asdfg (anonym)
Čéče, já myslim, že největší degenerace lidské rasy jsi ty :-D
30. Leden 2008 - 23:26
Obrázek uživatele Návštěvník
stano (anonym)
Ktore antidepresivum mam potom brat,aby som nemal ako vedlajsie ucinky poruchy libida?
24. Únor 2008 - 8:45
Obrázek uživatele Návštěvník
z.karollina (anonym)
Beru dva roky Mirtazapin, který je shodný s léky: Mirtawir, esprital, ...jde o účinnou látku mirtazapinum, ztrátu libida jsem měla, naprosto úplně mě přestal zajímat sex a když přeci jsem aspoň pro manžela chtěla, tak jsem nedosáhla orgasmu, prostě se to jaksi nepřehouplo, všechno jsem vnímala jako přes kalhoty, jinak nevím jak popsat co jsem cítila. Teď už je to mnohem lepší, ale už nemám potřebu sexu tak často, možná protože je 38 let. Každopádně orgasmu už dosáhnu, ale není to úplně ono, beru 30 mg, jsem zapomněla uvést. Karel nejapný je jen provokatér a zlý člověk, na kterého taky jednou dojde.
24. Únor 2008 - 11:18
Obrázek uživatele Návštěvník
nikola (anonym)
no ty jsi teda pěkný debil, horší je když se někdo narodí a mluví a píše o čem nemá ani ponětí, než když má někdo problémy s depresí a udělá si potomka. Příště radši první uvažuj a pak piš debile
9. Březen 2008 - 17:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenča (anonym)
Beru Zoloft skoro 2 měsíce a mám stejný problém,chut na sex ještě dejme tomu,ale nemohu dosáhnout orgasmu,prostě požitek ze sexu je v háji.Přesto nechci skončit s užíváním,moc mi jinak Zoloft pomáhá.Bude to stále stejný,nebo se to časem zlepší?
12. Květen 2008 - 10:09
Obrázek uživatele Návštěvník
pako (anonym)
tak hlavně bacha ať to neujede tobě
15. Prosinec 2008 - 23:05
Obrázek uživatele Návštěvník
BedaTr (anonym)
Kdo bere psychofarmaka (tzn....Ty magore...pral bych ti poradnej zachvat paniky abys vedel o cem mluvis ...sam ses postizenej
15. Duben 2010 - 10:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Chtěla bych podpořit nové uživatele andidepresiv svou zkušeností. Když jsem začala brát Citalec 20mg, mé potíže s úzkostí se znatelně zlepšily už za 2 týdny. Stejně tak se dostavila nemožnost dosáhnout orgasmu. Chuť byla, ale vrchol nedostižný. Dost mě vyděsilo, že by tohle měla být cena za "klid", takže jsem se tím nenechala odradit a zkoušeli jsme to s partnerem dál. Někde mezi 1-2 měsícem od začátku užívání se zadařilo a od té doby, povzbuzeni výsledkem :), to zkoušíme dál. Někdy to vyjde, někdy ne, ale čím déle lék užívám, tím je to v tomhle ohledu lepší.
1. Srpen 2010 - 18:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Doporučuji knih (anonym)
Přiznání bývalého ředitele velké farmaceutické společnosti John Virapen - Nežádoucí účinek: SMRT "Podplatil jsem jednoho švédského profesora, abych urychlil registraci léku Prozac ve Švédsku," říká John Virapen. Tato kniha vypráví pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ji bývalý ředitel farmaceutického koncernu Eli Lilly & Company Dr. John Virapen, který zná interní praktiky a postupy používané ve farmaceutických gigantech. Za 35 let svého mezinárodního působení odpovídal za marketing několika léčiv. Všechna měla nežádoucí účinky. John Virapen šel s pravdou ven a předkládá vám knihu plnou malých tajemství, o kterých jste se vlastně nikdy neměli dozvědět. http://gnosis9.net/obchod/?john-virapen,257
28. Prosinec 2014 - 19:46

Přidat komentář

Reklama

Reklama