314 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Proteinové koktejly

10. Září 2018 - 0:09

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Ahoj, máte někdo zkušenosti s využíváním proteinových koktejlů (např. místo večeře)při redukční dietě? Pomáhají?
31. Březen 2007 - 12:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Z proteinových koktejlů jsem dostala vždy parádní průjem. Jako projímadlo tedy mohu doporučit.
18. Červenec 2007 - 12:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Robert (anonym)
Zkoušl jsem brát protein od jedné z nejkvalitnějších firem na sportovní výživu, protein UTIMATE. Byl to superkvalitní syrovátkový isolát, přesto jsem se z něj taky "posral." Proteinové doplňky taky nedoporučuji.
19. Červenec 2007 - 14:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Já teď mlsám přítelův protein od muscletech vždycky večer do mléka. Nevím jak ostatní, ale čokoládová příchuť je vynikající. Docela jsem si to oblibíla místo klasické čokolády. Předtím měl nějakou jinou značku a taky nebyla špatná, ale na název si teď z hlavy nevzpomenu. Určitě do sebe necpeš nic špatného (nějaké tuky apod.). A velké svaly taky nemám, dávám si 1/4 dávky co přítel.
19. Červenec 2007 - 19:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Petr (anonym)
Myslím, že proteinové koktejly jsou docela podvod. Nemám po nich sice běhavku jako tady kolegové, ale hodně dlouho mi to leží v žaludku, prakticky proteinový koktejl trávím půl dne. Je mi po něm nějak divně, mám pak takový jakýsi "nejistý" žaludek (nevím, jestli budu nebo nebudu zvracet). Z vlastní zkušenosti proteinové doplňky nedoporučuji.
20. Červenec 2007 - 13:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Taky jsem je zkoušela a taky mi nedělaly dobře. A to jsem měla protein od Weider. Nenechte se zlákat stupidní reklamou na tyhle dryjáky.
20. Červenec 2007 - 14:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
no asi mate pravdu me to vlastne taky nejak nepomohlo://
2. Srpen 2007 - 20:04
Obrázek uživatele Návštěvník
jana-taky (anonym)
Nejlepší proteiny najdeš v kalifornii.Vezmeš dvě hrsti červených žížal,projedeš je odšťavňovačem a vypiješ.To je bomba.
2. Srpen 2007 - 20:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Hejtmy (anonym)
tak pozor pokud nejste zvyklý musíte dávkovat pomalu.. stačí dřeba na začátek jen dvacet gramů ovšem musíte mít na paměti, že jde jen o doplněk nejde o nějaký zázračný přípravek po kterým zhubnete. Doporučoval bych jako druhou večeři. Vždycky miluju když někdo něco zkusí a dělá to blbě a pak pindá. Já používám proteinový doplňky leta a že bych měl sračku tak to ani náhodou. Chce to jen čas než si zvyknete
2. Srpen 2007 - 20:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Ahoj všichni, možná by stálo za to si položit otázku proč vlastně chcete pít proteinové koktejly.Jaký je ten váš PRAVÝ důvod? Pak se dá najít optimální varianta. Ráda bych se s vámi podělila o informaci, že už konečně u nás existuje nová možnost zhubnout nebo jen udržet kondici naprosto přirozeným způsobem. Bez chemie a vnějších zásahů do organizmu. Systém, o kterém se zmiňuji níž, je i vhodný pro diabetiky, alergiky, astmatiky,kardiaky, celiaky, nemocné rakovinou, Crohnovou chorobou, atd., i pro ty, kteří nesnášejí mléko, mají kožní nemoci, akné,lupy.... Pro dospělé i děti. Možná jste můj příspěvek četli i v jiných tématech okolo hubnutí, ale protože jsem hledala inspiraci i v nich, dovolila jsem si teď napsat všem svou zkušenost já. Už delší dobu sleduji tyhle "hubnoucí" diskuze. Já se snažím zhubnout už léta, zkušeností mám dost, výsledky byly nulové. Prostě klasika, znáte to všichni. A to nemluvím o pocitech, které diety provázejí - na naše oblíbené kombinace jídel můžeme zapomenout, ale pozor! Napořád! A znáte to , zakázané ovoce chutná nejvíc. Způsobem stravování se odlišujeme od svého okolí, ať doma nebo v práci. Tyto situace ovšem způsobují psychický stres, i když si ho třeba ani neuvědomíme nebo nechceme připustit. Z toho nám plynou další nepříjemnosti, které mají vliv zase zpětně na naše zdraví tělesné. Začarovaný kruh.Taky jsem vážila a počítala, zhubla 8kg, věřila jsem pak svým odhadům a přibrala 10kg. Vážně si myslíte, že se tak dokážete zabývat jídlem celý život? Všechny diety mají jedno společné. Problém je v tom, že každá dieta řeší jen následek nějaké chyby. Neřeší příčinu. Cestou ven je zásadní změna pohledu na celou tuto problematiku a nejen na hubnutí jako takové. Cesta je to vědecky ověřená, atestovaná a dostupná VŠEM, nemocným zlepšuje stav. Je logická, bezbolestná a příjemná, v ničem neomezuje, nezatěžuje, nestresuje a komplexně léčí bez chemie. Zatím mám dole 5 kg ani nevím jak. (NENÍ TO HERBALIVE ani žádné zaručené myšlenkové postupy!!!) Ráda poskytnu všem zájemcům bližší info, otázky můžete posílat na email: hubsun"seznam.cz . Všem přeji úspěch.
3. Srpen 2007 - 23:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Karel (anonym)
Petr: Ty jsi taky podvod. :)
4. Srpen 2007 - 15:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Tak to s námi zkus a přesvědč se. Už toho víš tolik, tak Tě ještě jeden pokus nezabije.
4. Srpen 2007 - 16:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Lenko, ty jseš kus píči, jdi si nabízet ty tvoje píčoviny někam jinam ty štětko špinavá, nemytá.
22. Září 2007 - 12:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Myslím si,že urážkami a nadávkami na Lenčinu adresu nikdo ničemu neprospěje. Já jsem na tuto diskusi mrkla, protože jsem se chtěla dovědět, jestli mi proinové koktejly pomůžou při hubnutí. Nehodlám jen sedět na zadku a cpát se - to jsem dělala do teď a mám 20 kg nadváhy. Začala jsem cvičit a chtěla jsem jen objektivně slyšet na co mi proteinový nápoj pomůže - jestli zahnat hlad, jestli je vhodné použít ho místo večeře, nebo místo svačiny, jestli je lepší ho pít před cvičením nebo po cvičení, jestli se může pít kdykoliv v průběhu dne... Přiznám se, že by mi bylo milejší dovědět se toto info, než to, že někdo, kdo se neumí ani podepsat (nebo se za to stydí)sprostě nadává ženě kterou vůbec nezná.
4. Leden 2008 - 9:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Jano ty stará tlustá kurvo.
4. Leden 2008 - 9:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Misa (anonym)
Jano,místo večeře nebo oběda je lepší si dát tzv.all-in-one koktejl (nejen proteinový). Vyloženě proteinové koktejly mají větší smysl u sportovců nebo na noc (ale spíš u mužů)..souvisí to s vyplavováním růstového hormonu.Jestli chcete,můžu Vám víc poradit po mailu (misa.palenickova"centrum.cz).Zdravím a přeji pevnou vůli při shazování kil.Míša
6. Leden 2008 - 15:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Lucie Proteinové kokteily jsou sice fajn, když chceš dělat kulturistiku, ale ne pro dietu. Pokud chceš něčím nahrazovat večeři, tak si pořiď nějaký kvalitnější výživný koktejl, který krom proteinů obsahuje i vitamíny a minerály (modifast, multabene, herbalife, nutrilite apod.) vecnezdravi"centrum.cz
6. Leden 2008 - 17:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Panu nebo paní "anonymní" bych jen tak pro info chtěla říct, že nejsem ani stará (tedy alespoň ve věku 23 let si stará nepřipadám)a kurva už vůbec nejsem (kdybych měla jít s někým za peníze, tak se asi sama ze sebe pozvracím). Míši a Lucce bych chtěla poděkovat za info a rady. Přesto mi to nedá, nezeptat se ještě jednou - opravdu pro mě nejsou ptoinové koktejly dobré? Nechci jemon zhubnout, chci taky - když už budu tak těžce dřít - aby byly ty svalíky vidět a myslela jsem si, že na to proteiny jsou - na to aby ochránili svalovou hmotu a podpořili její růst. Nechci vypadat jako kulturistky a myslela jsem si, že když si dám poloviční dávku mohlo by to fungovat... Zároveň se toho i trochu bojím, protože jak známo, když je proteinů moc, mění se zase zpět na tuk.
10. Leden 2008 - 14:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
PS: Abych nevypadala jako člověk, který neunese žádnou kritiku tak ještě vzkázek pro anonymouše - tlustá fakt jsem :o/ ale aspoň nejsem omezená jako ty :o)
10. Leden 2008 - 15:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Na hubnutí určitě vhodné nejsou, to opravdu spíš ty komplexní koktejly a okud při tom chceš cvičit, tak rozumné množství proteinů určitě vadit nebude...
10. Leden 2008 - 18:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Honza (anonym)
Myslím,že fazolová nebo sojová polévka je skvělý proteinový neboli bílkovinnový koktejl. Někdy místo večeře je také dobrý nějaký Lite Ultra, ale je třeba sledovat jeko složení. Velmi kvalitní proteinový kokteil uděláte ze lněného semínka a stačí dvě polévkové lžíce semlét a zalét půl litrem vařící vody. Potom do toho vymačkám celý citrón a osladím medem s včelím pylem. A máte tam všech 22 aminokyselin. Recepty najdete na www.aloe-gel.cz
11. Leden 2008 - 0:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Jé, díky za rady kluci :o) Honzo, ten recept se lněným semínkem určitě vyzkouším!
11. Leden 2008 - 8:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Nazdar lidi, tak jsem tu zase - mám dotaz a prosím nesmějte se mu... Jsem z toho fakt zoufalá! Je normální, že po dvou týdnech cvičení (30 minutách na rotopedu - ujedu cca 13 km + 20 minutách posilování) jsem shodila kilo a po dalším týdnu stejné dřiny jsem kilo a půl nabrala? První dva týdny jsem brala BCAA, protože nechci jen shodit, ale mít i nějaké ty svalíky. další týden jsem k BCAA přidala i karnitin - abych účinněj spalovala tuky. Večer nevečeřím (jen po cvičení s dám zeleninový salát), přes den jím normálně - snídaně, na sváču jogurt, oběd a hodně piju - většinou ovocný neslazený čaj. Tak nevím, je to normální? Je to normální průběh? Půjdou po čase nějaké ty kilíčka dolů??? Jinak se cítím dobře - dokonce začínám cítít i svaly na břiše o nichž jsem až do teď neměla tušení, že je vůbec mám... Co děláte vy, když chcete shodit? Zatím zatínám zuby a přesvědčuju sama sebe, že je to jen nějaká úvodní fáze před hubnutím, ale jestli to takhle půjde dál i další 2 - 3 týdny, tak mě to asi demotivuje a zase se na všechno vykašku jako vždycky :o/
24. Leden 2008 - 8:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Jani,vůbec nezoufej,je to normální průběh.Začala jsi spalovat tuky a proto jsi schodila,ale protože i posiluješ,tak se samozřejmě tuky nahrazují svaly a ty jsou obecně známo těžší než tuk.Takže se ti na začátku může zdát že ti jde váha nahoru nebo stagnuje.Ale věř,že i tak to na tobě začne být znát.Jestli ti můžu doporučit,nechoď na váhu tak často,ale spíš se měř.Ale ono to poznáš i na oblečení.Tělo se začne tvarovat a i když váha nepůjde dolů jak bys chtěla,budeš se cítit lépe.Vydrž takhle 2 měsíce a bude ti jasné o čem píšu.Hlavně to nevzdávej,protože cvičení je radost a časem i droga.Držím palce!:-)
24. Leden 2008 - 15:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
A ještě k těm proteinům.Jani,pokud vydržíš cvičit alespoň ty dva měsíce a naučíš se jíst zdravě,naučíš se dodávat si bílkoviny ze stavy,pak se můžeš zamyslet nad doplňky výživy.To že bereš BCAA ti jen chválím,nebude tě po cvičení tak bolet tělo.A navíc jsou amino BCAA obsaženy i v bílkovinových koncentrátech.A jestli bílkoviny pomůžou?Jak komu,protože každy jsme jiný a každy jinak reaguje.Já osobně jsem je pila dost dlouho a v různých koncentracích,ale čase se u mě objevila nějaká podivná alergie.Zřejmě na laktózu,takže jsem přešla na kompletní bílkoviny v tabletách.Doplnění bílkovin bych volila až v době,kdy schodíš více tuků a budeš chtít tvarovat svaly.
24. Leden 2008 - 16:16
Obrázek uživatele Návštěvník
jana (anonym)
Ahoj Radko - díky za radu ohledně bílkovin a hlavně díky za psychickou podporu.Je to pro mě moc důležité si takhle s někým "pokecat" - doma jsem jediná, kdo takhle cvičí - teda kromě švagra, ale to je fakt kulturista jak poleno a stím se mluvit nedá - když se ho na něco zeptám, kouká na mě jak na naprostou blbku :o/ a směje se mi do oší... tak já tedy zatnu zuby a vydržím :o)
25. Leden 2008 - 10:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Jani,já ti trochu pozvednu náladu svým příběhem.Nikdy jsem moc necvičila,měla jsem od přírody postavu štíhlou.Ale pak jsem otěhotněla a po porodu mi pár kilo zůstalo.Navíc jsem měla velké problémy se zády a tahat v náručí malé dítě den co den není zrovna to pravé pro nápravu.Jednou mi tchýně řekla,že bych měla začít cvičit,že jsem dost povadlá a hrbím se a tak jsem šla do posilovny.Připadala jsem si tam jak blbec,ale nevzdala jsem to.Během půl roku jsem si na cvičení tak zvykla,že jsem bez toho nemohla být.A po 2 letech jsem dostala nabídku jít do soutěže body fitnes.Nabídku jsem nepřijala,ale začala jsem pracovat jako trenérka a pak i jako prodejce sportovní výživy.Jestli ti s čímkoli můžu poradit,tak se ptej,protože mi v žádném případě nejde o to,abys u mě něco koupila(proto tu neuvádím kontakt),ale díky svým zkušenostem vím jaké to je začínat a jak je důležité mít někoho,kdo ti pomůže.Už jen to,že jsi do toho šla je velká statečnost.Vydrž!!!!!!!!! A se švagrem to neprobírej,když se ti posmívá.Ono ty svaly taky nemusí mít zrovna z povolených prostředků.A takovýhle chytráky mám nejraději.:-(
25. Leden 2008 - 11:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Radko fakt moc díky!!! Zkusím vydržet ty 2 měsíce jak radíš na tom co mám - před cvičením karnitin a po cvičení BCAA a uvidím - sem tam sem hodím info, jak se mi daří a kdyžtak si zase postesknu a poprosím o radu :o)
25. Leden 2008 - 12:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Jani,jak máš silný ten karnitin?Jaké je na obalu číslo?V den kdy cvičíš si dej i odměrku(asi máš tekutý,viď?)ráno a pak 20min.před cvičení.BCAA si dej taky 20min.před cvičením a pak hned po. Jo a ještě rada,jestli ujíždíš na sladkostech jako já,tak spíš ráno ke snídani a nebo po cvičení.(pokud to není večer).Napiš jak pokračuješ,jsem zvědavá.Škoda že nemůžem cvičit spolu.Já jsem teď po dlouhé nemoci,takže jsem jako začátečník.:-)
25. Leden 2008 - 12:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Radko ale já jsem taky začátečník :o) ty už máš aspoň z dřívějška zkušenosti - já až do teď nikdy necvičila - v pubertě jsem teda dělala aerobic - jezdili jsme vystupovat, na všesokolské slety, cvičili jsme sestavy... to bylo fajn, ale když jsem odešla na gympl, tak to všechno zkončilo, a sport se pro mě stal nepříjemnou aktivitu ke které jsem se musela nutit - maximálně tak plavání a kolo - to mě bavilo a baví do teď. No a teď když studuju výšku a ještě pracuju na plný úvazek už jaksi není ani čas a přiznám se že ani chuť sportovat tak jako dřív. Bydlím na vesnici a aerobic, který mě jako jediný bavil, se u nás cvčí dvakrát týdně, ale cvičí ho převážně důchodkyně, takže tempo se přizpůsobilo jim. Jsem zvyklá, že když už něco dělám, tak se do toho pořádně opřu, ale když tam jdu a řeba si tam do kroku tkesknu, výsknu, nebo něco podobného, tak na mě hledí jako na hyperaktivního vola... To máš pak těžké - to z toho pohybu ani nemůžeš mít radost. Posilka u nás je, ale jsout tam samí kulturisti, nebo kluci, co se jako kulturisti snaží vypadat a mezi nima se se svýma špekama necítím dvakrát dobře, tak jsem začala cvičit aspo? doma. Jinak teda piju cca 30 min před cvičením gram karnitinu (od firmy Vital Max - Karnitin 30 000 - cca 17ml)po cvičení piju 40 ml BCAA(od firmy Nutriprodukt). Vždycky jsem milovala čokoládu, ale v poslední době ji ani nějak nepotřebuju... Jím dost jogurtů - i 3 denně (většinou bílé, ale umím si vzít i sladký čokoládový, takže asi chuť na čokoládu zaháním tímto. Jinak se snažím hodně přes den pít - i tři litry čaje - ovocného, ochuceného jen citronem - vím, že je lepší pít zelený, ale nechutná mi :o/ Taky jsem dostala radu, ať piju kafe, že je super v kombinaci s karnitinem, ale to fakt nezvládnu - já vypiju tak 3 kávy ročně...To už bych se raděj přemohla k tomu zelenému čaji. Vždycky, když se ale do něčeho takhle nutím, tak si říkám, že to není dobře - že z toho pak nemám radost a nebaví ě to...
28. Leden 2008 - 8:46

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama