14 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Prohlá záda do zadu

10. Září 2018 - 0:12

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Zachariáš (anonym)
Dobrý den,mam takovej problém se zády,nebolej mě,ani mě nebolí hlava,jenom mam jakoby vystrčený břicho alopatky moc dozadu,hlavu zase dopředu,což tvoří profil písmena S ,ale mnohem víc než by mělo bejt,když chodim tak to vypadá jako bych chodil zakloněnej,je mi 17 let,měřim cca 180cm váha 66kg...myslíte že by mi pomohlo posilovat záda?hlavně adi ty dolní svaly,aby nebyli tak volný,myslim že kdybych je zpevnil tak bi se páteř trochu ""přitáhla"" dozadu,když stojim před zrcadle a jakoby se předklonim horní částí a zatáhnu dolní část tak mam záda normálně rovný...neni to sice žádnej extrém,jinak by si toho doktorka při kontrolách všimla,ale mě to vadí,když si prohlížim fotky z koupaliště a tak nevim sebe ale s prominutim nějakýho ""zevla"" v záklonu a s vystrčenou hlavou....díky za každou radu,Zachariáš
23. Červenec 2008 - 2:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Že by (anonym)
Bechtěrovova nemoc????
23. Červenec 2008 - 8:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Lojza (anonym)
Spíš hyperlordóza. Většinou to není nic závažnýho.
23. Červenec 2008 - 15:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Eli (anonym)
ZachariášPravděpodobně půjde jen o vadnou křivku páteře a tím i vadné držení. Jak píše Lojza, hyperlordóza /větší prohnutí dopředu/ v bederní páteři a zřejmě naopak horní hrudní páteř víc vyklenutá dozadu. Sám píšeš, že když se postavíš a myslíš na to, je to lepší. Bylo by dobře se poradit s rehabilitačním lékařem, případně s ortopedem o vhodném cvičení /je nutné posilovat jak zádové, tak i břišní svaly a hlavně pravidelně/, všímej si, jak sedíš, chodíš i déle stojíš, zda svaly příliš "neuvolňuješ".
23. Červenec 2008 - 19:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Zachariáš (anonym)
No,sem thaiboxer,teda teď už asi rok neboxuju,ale předtim sem jel pravidelně...břicho mam pevný dost,ale záda sem nikdy aktivně nejel...naběhnu do posilky a začnu cvičit
23. Červenec 2008 - 21:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Tak to je pro mne nepředstavitelné.Nemůžeš mi poslat foto?
24. Červenec 2008 - 0:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Zachariáš (anonym)
Ježiš :D ...takový foto já nevedu,navíc to neni moc vidět,uvedl sem to trochu do extrému aby to lidi pochopili,ale přece to tam je...nikdy sem si toho nevšímal,až když mi jednou kámoš řekl že chodim v záklonu...do posilky chodim,ale na záda sem línej,jedu ruce ruce ruce..občas břicho,kozy..
24. Červenec 2008 - 1:43
Obrázek uživatele Návštěvník
honza11 (anonym)
já mám totéž, hyperlordózu. Taky to nasobě pozoruju, chodil jsem i na rehabilitaci, jenže tam jsem svičil pořád ty samý cviky. Dá se říct, že jsem cvičil poctivě 2 měsíce, denně minimálné 15 minut, ale nevšiml jsem sim že by se něco zlepšilo, doktora rehabitloga mám na prd, akorát nadává a s tim se radit taky nechci, takže většinou volím tuhle možnost, vy aspon nenadáváte a pomůžete. Právě jsem se chtěl zeptat lidí, kteří choděj do posilovny, jestli ty trenéři jsou schopný pomoct takovým lidem jako jsem já. Já si totiž myslím, že cvičením na zemi nic nespravím a tak jsem to chtěl zkusit na posilovacích strojích atd. Mám ještě taky vystouplé lopatky a trochu hrb. Tak mi prosím někdo poraďte. Jestli je ta posilovna dobrý nápad a ještě plavání. Jo a i když to jsem nepatří, tak ještě cviky na ptačí hrudník a jestli to je ještě pomůže, tak mi je 15, meřím 190cm a vážím 80kg. No ted jsem si ještě vzpoměl. Nebude něco na tom, že se mi to záda tak zkřivily, když jsem strašně rychle vyrostl. např od Vánoc do května vyrostlo o 6cm. Kdyžtak děkuu za reakce :)
18. Srpen 2008 - 16:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Zachariáš (anonym)
No bude to tim že si tak vyrostl,kamarád m taky hrb,mě záda nikdy neboleli,nebo tak,ale prostě sem jen trochu zakloněnej,krapet se to zlepšilo,dávám si na to víc pozor,posiluju víc záda a břicho,což má i dopad na držení těla...
19. Srpen 2008 - 0:50
Obrázek uživatele Návštěvník
marie (anonym)
asi jsi rychle vyrostl a nestačily ti narůst svaly. dobře jíst, správně cvičit, posilovat břicho a nesedět moc u compu a bude to OK
19. Srpen 2008 - 17:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Iuča (anonym)
Dobrý den,mam takovej...Ahoj, tak jsem na vás narazila při hledání nějakého problému, kterým se mám zabývat ve své seminární práci na pilates a tohle je ideální případ...na vadné držení těla je cvičení pilates naprosto ideální. Zabývá se hlavně středem těla. Je potřeba posílit zádové a břišní svalstvo, správně dýchat, myslet na několit zásad při cvičení i v normálním životě a za pár týdnů uvidíš ty i okolí zlepšení. Zkus pár hodin pod vedením instruktora, později se dá cvičit i doma, ale zezačátku je lepší, když ti někdo bude radit a opravovat.
3. Červenec 2011 - 14:27
Obrázek uživatele Návštěvník
karel (anonym)
Když mi bylo asi 12, otec mě honil kolem bazénu a držadlem hokejky mi zlomil lopatku. Teď mi je 22 a mám s tím potíže doteď.
19. Srpen 2011 - 14:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Názor (anonym)
Nebudou ta hrbatá záda způsobená nedostatkem vápníku? Já se začala hrbit poté, co jsem měla vápníku v krvi málo....
19. Srpen 2011 - 15:04

Přidat komentář

Reklama

Reklama