130 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

PRODAVAČKA-(nepříjemný zážitek),vaše story

10. Září 2018 - 0:05

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Manchester (anonym)
Nazdar chtěla bych se zeptat na váš názor na prodavačky který jsou neochotný jako prase. Máte někdo nějakou story?
17. Květen 2005 - 22:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Eleonor (anonym)
No jasně! Dobrý námět. Předloni jsem si byla pořídit nějaký společenský kousek oděvu na promoci. V jednom nejmenovaném plzeňském nóbl butiku se mě ujala "znalá" prodavačka. Odbarvená bába důchodkyně si mě změřila, přinesla nějaký šílený kostýmek co vypadal jak ušitý z koberce a s kritickým pohledem mi řekla "no, vy se ale do kalhot 38 nevejdete, budete potřebovat něco elastického" podotýkám, že měřím 170 cm, vážím 56 kilo a v tu chvíli jsem na sobě ony zmíněné 38 měla. Cítila jsem se tak ponížená, že jsem rázem měla po chuti cokoliv a kdekoliv zkoušet.
18. Květen 2005 - 13:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Mravní hlídka (anonym)
A co takhle téma: "Arogantní , prudící zákazník, kterému není nic echt" ?
18. Květen 2005 - 14:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Manchester (anonym)
My se ale na prudící zákazníky neptaly. Jestli se ti to nelíbí tak táhni a založ fórum nepříjemnej zákazník,kterejch bude pravda asi taky hodně. Jinak Eleanor, mí kámošce to samé řekla prodavačka taky,jenže ta byla trošku ostřejší povahy a jednu jí ubalila. A ať je zákazník sebenepříjemnější nikdy si nikdo nesmí dovolit vám v obchodě říct že jste tlustí.
18. Květen 2005 - 22:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Maja (anonym)
Zijeme v USA. S manzelom sme kupovali telefonne karty v polskej stvrti. Obsluhovalo nas mlade dievca. Chcela som sa jej poradit, z ktorej karty je dobre volat na Slovensko. Zakazdym mi odpovedala s takou neochotou a az vysmechom. Vyzeralo to, ze mi chce povedat, ze co sa pytam sprostosti, ci som totalne vygumovana. Ked sme odchadzali, moj manzel ju poprosil, aby nabuduce bola milsia. Ona mu na to, ze ak sa mu tam nepaci, nech si ide karty kupovat inde. Nechceli sme volat manazera. Pre nas to bola ako atrakcia, lebo tu sa tak casto s tym nestretava.
18. Květen 2005 - 22:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Ivan (anonym)
Celkem zajímavé téma. Neochotných lidí v obchodech je opravdu dost. Poslední dobou je tam i hodně lidí nevzdělaných. Pokud se prodavačky zeptáte na vlastnosti zboží, o které máte zájem a odpověď je " Já nevím, já to jenom prodávám" , určitě tam dál rádi budete chodit nakupovat. Na druhou stranu zkuste se vžít do situace lidí, kteří v obchodech pracují. Jak dlouho by jste s pracovní dobou od rána do večera včetně víkendů a minimálním platem vydrželi být stále příjemní a usměvaví vy?
19. Květen 2005 - 7:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Eleonor (anonym)
Mezi námi, nikdo nikoho nenutí, aby prodával, když ho to otravuje...
19. Květen 2005 - 7:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Mravní hlídka (anonym)
Eleonor. Je vidět,že pracuješ někde v kanclu a tvá pracovní náplň se sestává převážně z pití kafe a plkání po internetových fórech.
19. Květen 2005 - 9:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Eleonor (anonym)
Trefa!!! Jsem archeolog, který má pár dní před obhajobou disertační práce (tedy jestli víš co to je) a odreagovává se mimo jiné diskutovánímpo nettu. Mimochodem, podle sebe soudím Tebe asi opravdu v Tvém případě platí, že?
19. Květen 2005 - 19:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Milena (anonym)
Je pravda, že některé prodavačky nejsou milé ani ochotné, ale to záleží na člověku, to je jako v každé profesi. Zdravotní sestry, lékaři, učitelé, atd. atd. taky pracují s lidmi a někdy je jejich chování hrozné.S tou neznalostí vlastností zboží je to složitější. Na místo prodavačky přijmou novou sílu, postaví ji k pultu, k pokladně nebo k regálu doplňovat zboží a makej. Moje kamarádka, ačkoli má VOŠ, taky dělala jistou dobu prodavačku v menší samoobsluze se smíšeným zbožím. Byla u pokladny a v podstatě ani nevěděla, jaké zboží zrovna přivezli a už vůbec nemohla vědět, jak právě tohle chutná, jak ten čistící prostředek čistí, jak ten šampon myje, jaký je rozdíl v chuti mezi tou a tou kávou apod. Co měla proboha těm lidem říkat, když ji její nadřízený nikdy s ničím neseznámil. Mohla si jen přečíst etiketu na výrobku, ale ale to zákazník taky. Lidi si myslí, že když to prodává, musí všechno vědět, i takové prkotiny jak jsem psala, copak prodavačky dostávají od všeho vzorky, aby to vyzkoušely a mohly zákazníkům odpovědět na každý dotaz? Samozřejmě u elektroniky apod. je to něco jiného, tam prodavač by měl seznámit zákazníka s vlastnosti spotřebiče, ale když se někdo zeptá, jak tahle houbička saje apod., to se na mě nezlobte, to je trochu moc.
20. Květen 2005 - 9:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Rb (anonym)
Promiň, Mileno, ale prodavačka, která na otázku "jak tahle houbička saje" nedokáže okamžitě a přesvědčivě odpovědět, že saje výborně, není u mě prodavačka, ale "podávačka", co nemá nic společného s prodejem, ale pouze podává zboží z regálu zákazníkům. Taková si nic než minimální plat nezaslouží, protože pro obchod má jen minimální přínos.
20. Květen 2005 - 11:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Milena (anonym)
Samozřejmě, že na tak stupidní otázky mohla odpovídat, že ten nejobyčejnější prášek pere skvěle, čistící prostředek čistí úžasně, káva je vynikající, nejlevnější krabicové víno je výborné apod. Ale jak ji znám, zaprvé se ji příčí lhát, vlastně to ani neumí a zadruhé lidi jsou různí a pak na ni někdo bude řvát, co mu to doporučila za šunt. A o tom, jestli jsou prodavačky jen podavačky jsem vlastně už psala, kolikrát ano, když jsou postaveny na místo a makej, informace veškeré žádné. Ta moje kámoška, celý den za kasou, se s některým druhem zboží setkala poprvé, když s tím někdo přišel k pokladně (pokud to byla nějaká novinka, třeba nová sladkost pro děti nebo nové zboží, které nikdy předtím neměli). Není divu, že samotné prodavačky kolikrát o zboží moc nevědí, když není od koho, když o něm nic neví ani vedoucí sám.
20. Květen 2005 - 12:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdenek (anonym)
Souhlasim s Milenou! Jiste, ze by prodavac drazsiho specializovaneho zbozi (treba ta elektronika) mel umet odborne poradit, doporucit, porovnat. Jestli se ale nekdo v samosce holky pta, jak chutnaji bonbony nebo kafe, tak je to debil a je spis k dobru prodavacce, ktera takovehle hovadske otazky asi slysi stokrat denne, ze ho neposle do prdele.
20. Květen 2005 - 23:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Monstro-damus (anonym)
Toto téma musel založit někdo, kdo si nepamatuje socialistické obchody, nebo ztratil paměť. Asi většina přispěvovatelů neví, že slovo "shánět" bylo synonymum pro nakupování. Pro průměrného prodavače byl zákazník obtížný hmyz. Bez úplatku(!) se ze zákazníkem ani nebavil. Tehdy by jste mohli zažít historky s prodavači ve frontách na knihy, toaletní papír, elektroniku, maso a jinak celkově na všechno, pokud to vůbec bylo. Jo jo, zelinář, řezník, to byli páni. A ve vatě. Dnes to jsou joudové jako každý druhý.No nic, hlavně že se každý pátý člověk u voleb zachová jako správný soudruh, který ví, co je jeho povinost.
21. Květen 2005 - 0:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Sorry, ale co to sem pletes? To uz se ani clovek nemuze zeptat na neprijemne zazitky s prodavaci? Nebo tim chces rict, ze mame byt radi, ze jsou kramy plne a bez uplatku (no, nevim, nevim) a drzet hubu a krok, nebo co?
21. Květen 2005 - 7:55
Obrázek uživatele Návštěvník
štěně (anonym)
Souhlasím s Luckou. Je to dobré téma. Jsem starší generace a zažila jsem tedy obchod za komoušů, kdy nebylo nic, ale sehnalo se všechno. A nesouhlasím s tím, že by tenkrát prodavačky byly vůči zákazníkům nějak drzé a nevychované. To je spíš v povaze člověka. Naopak, dneska se téměř na každém kroku setkávám s prodavačkamapříšernýma, nezájem, mám z toho pocit, že obtěžuju, nejsou to profesionálky vyučené v oboru, tuto práci většinou dělají proto, že jinou neseženou.Já sama jsem zažila v poslední době něco šokujícího:Koupila jsem dceř plavky, krásné značkové za 1.700, dvoudílné. Už na dovolené v Řecku se hlhotky začaly podezřele zvětšovat, po týdenním pobytu byly jako síto, vytlemené, prostě k nepotřebě. Při reklamaci mě šokovala vedoucí prodejny slovy, že jsem je určitě NACPALA
21. Květen 2005 - 9:11
Obrázek uživatele Návštěvník
štěně (anonym)
uteklo mi to, pokračuji:NACPALA DO PRAČKY
21. Květen 2005 - 9:12
Obrázek uživatele Návštěvník
štěně (anonym)
Asi to nedopíšu.Prostě podle ní jsem plavky nesprávně prala, mně bude učit, jak se má prát, něco plavek už jsem za svůj život vyprala. Vrchol všeho byl, když jsem se telefonicky obrátila na zástupkyni firmy, která sem tyto plavky dováží. V půl 8 zvedl telefon manžel té dotyčné paní, že SLUŠNÝ ČLOVĚK VOLÁ V NĚJAKOU SLUŠNĚJŠÍ DOBU, že manželka spinká, protože je na mateřské. Káča jedna, co je mi do toho, že i na mateřské vykonává dobře placenou funkci, to já jako zákazník nemůžu vědět. Vedoucí prodejny jí plavky poslala, pak mi přišel dopis od té na mateřské, že poslala plavky na rozbor aBYLY V NICH NALEZENY ZBYTKY CHLÓRU Z BAZÉNU ! Tak si vyberte. Hlavně si kupte plavky, ve kterých se má asi chodit po ulici, ke koupání určené nejsou. Dodnes lituju, že jsem je vzteky vyhodila do popelnice, měla jsem je poslat do občanského Juda, to by se lidi divili, co se u nás děje.
21. Květen 2005 - 9:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Novus (anonym)
Ja jsem si jednou chtel koupit hrnicek a prodavacka rekla ze ho nemaji.Tak jsem koupil vidlicku.
21. Květen 2005 - 13:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Myska (anonym)
tak lidi, ja teda rozhodne nemam blby otazky v obchode ani nejsem neprijemna...nevim, jestli to ma nekdo jako hobby, ale ja kdyz jdu nakupovat, tak je to z my vule, koupim, co se mi libi, zaplatim a jdu domu...zadny blby kydy nepotrebuju, nikdo se na me nemusi proti vlastni vuli usmivat a cpat mi zbozi...ale taky nemusej bejt v obchode drzi. Proste normalni. Pracovala jsem v mnoha hotelich v UK a jaky mam zkusenosti to je otres. Jak uz tu nekdo psal, jak po celodennim stati, hnusnymu zachazeni od sefa a malymu platu se jeste nekdo dozaduje srdecnymu usmevu a konverzace na tema deti a osobni problemy jeho osoby??? ...nechapu. Ja mam taky vseho dost, nejlepsi je, kdyz vas klient napadne, pac vi, ze vy musite drzet hubu. Jednou me nekdo strasne serval, pa jsem mu chtela dat misto pokoje pro jednoho hned celou suitu...jaky prej jsme volove, ze by na to musel cekat extra 20 minut. Ja nahodila ksich pac uz me nasral a on me chtel tahat po soudech...bylo mi to jedno, byl to muj posledni den, davala jsem vypoved a uz hotely (a podobny smejdy) delat nebudu. Chci pracovat treba v kine, nebo nekde kde to odsejpa, proste zakaznik prijde, koupi a jde pryc a ja se mu nemusim cpat do prdele. Ja jsem recepcni na kterou vsichni rvou, ale ja jsem zakaznik, kterymu se nedostane v obchode normalni slusnej servis...mam proste smulu...tfuj na vsecko...v kanclu je to nejlepsi, nikdo vas nebuzeruje, nemate krecovy zily a ten net by me taky vic bavil
21. Květen 2005 - 14:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Ponocny (anonym)
Mysko no dyz to byl tvuj posledni den tak si mu mela rict shove it up your ass you motherfucker!!! a bylo to :))Co by ti udelali vyhodili by te?Ja vim ja vim vono de vo doporuceni atakdal ale hezky by to bylo vid.
21. Květen 2005 - 20:45
Obrázek uživatele Návštěvník
eva (anonym)
Nechci,aby se mě prodavačky usmívaly někde v supermarketu,ani nevyžaduji od nich odborné rady.Horší je,když chci koupit drahou věc ve specializované prodejně-obejdu jich několik,jsou sice ochotní,ale na stejné otázky mi všude odpoví něco jiného,ba protichůdného.To jsem zažila,takže nakonec nezbývá,než si podrobné informace o výrobku sehnat v odborném tisku sama.
21. Květen 2005 - 21:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Myska (anonym)
Ponocny, tak to by bylo krasny, vsak ja k tomu nemela daleko, rekla jsem mu, ze je drzej a taky at nam nenadava, kdyz se mu snazime pomoct a to jsem rekla pekne ostre...ale jo, pak by me nedali ty podelany reference a jeste by na me ten chlapek skocil, byl uplne pominutej...no me by byla hamba se takhle chovat na verejnejch mistech, ale prachaci co chodej do 5* hotelu to maj jako zabavu...
21. Květen 2005 - 22:19
Obrázek uživatele Návštěvník
ANONYM (anonym)
V jednom raději nejmenovaném hypermarketu jsem nenašel u výrobku regálovku(cenovku), proto jsem se zašel otázat na informace.Neochotná pracovnice odsekla, že je to tam napsáno.Co k tomu říci?Jen to jsem jí řekl, že kdyby to tam bylo napsáno , tak jim nelezu na informace.Nejhorší na tom je, jak se ten řetězec holedbá službami zákazníkovi.Že tam dostanu zdarma tašku z umělé hmoty, je jen malá náplast na ty jejich komunistické manýry.
11. Červenec 2005 - 17:14
Obrázek uživatele Návštěvník
ANONYM (anonym)
V jednom raději nejmenovaném hypermarketu jsem nenašel u výrobku regálovku(cenovku), proto jsem se zašel otázat na informace.Neochotná pracovnice odsekla, že je to tam napsáno.Co k tomu říci?Jen to jsem jí řekl, že kdyby to tam bylo napsáno , tak jim nelezu na informace.Nejhorší na tom je, jak se ten řetězec holedbá službami zákazníkovi.Že tam dostanu zdarma tašku z umělé hmoty, je jen malá náplast na ty jejich komunistické manýry.
11. Červenec 2005 - 17:14
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
Vy ale máte starosti, kdybyste šli raději dělat něco užitečnějšího než tady plkat a nadávat na neochotný prodavače. Co takhle nevychovanej a sobeckej zákazník?? myslíte si, že ty prodavači jsou na vás zvědaví?
8. Srpen 2005 - 12:57
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
Vy máte starosti, kdybyste šli dělat něco užitečnějšího než tady plkat a nadávat na prodavačky. Co takhle nevychovanej a sobeckej zákazník?? Si myslíte, že jsou na vás zvědaví?
8. Srpen 2005 - 13:12
Obrázek uživatele Návštěvník
prober (anonym)
Ty jsi zřejmě dost natvrdlá Lenko; jednak píšeš stejnej vzkaz dvakrát a za druhý, kdyby tady někdo chtěl diskutovat o nepříjemných zákaznících, tak by je nehledal v tétmatu o nepříjemných prodavačkách. Nemáš nic lepšího na práci než prudit na internetu? Marš za pult ty prodavačko jedna...!
8. Srpen 2005 - 14:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Hejtmy (anonym)
přijďte k nám do nadměrné obuvi a my vám poradíme posloužíme, řekneme vám o ošetřování.... no já mám někdy pocit že se mi to jen zdá co zákazníci vyžadují.... ale chce to zachovat klid....Jinak každému kdo kritizuje bych poradil ať zkusí být několik dní v prodejně a uvidí jestli se bude usmívat vždy a všude.... prodavač jen neprodává,ale má na starosti i iné věci... které zákazník často nevidí....
8. Srpen 2005 - 21:26
Obrázek uživatele Návštěvník
bývalá prodavač (anonym)
Hejtmy: nemusíš to dělat, nikdo tě nenutí. Zákazníka nezajímá, kolik máš práce"okolo". Sama jsem léta pracovala v potravinách, což je vůbec nejhorší prodejna a nikdy jsem nedala zákazníkovi najevo, že hodinupo práci doplňujeme regály na ráno. Jaké aktivity máš v nadměrné obuvi, to nevím. Kolikrát denně ti přivezou boty a obrátkou zmizí, jako jídlo v potravinách? Jsi směšný.
9. Srpen 2005 - 8:26
Obrázek uživatele Návštěvník
eva (anonym)
Je pravda,že zákazníci bývají protivní a mnozí se schválně chtějí pohádat.Potřebují si ventilovat vztek a v prodejně si k tomu najdou jakoukoliv záminku.Kdysi jsem pracovala v potravinách.Jiný zážitek:Včera jsem chtěla koupit v malý sámošce eidam.Měli ho za vitrínou naplátkovaný/oschlý/ a potom zabalený po kusech 15-30dkg.Říkám,že chci deset deka vcelku a prodavačka na to,že mi to nemůže ukrojit,že prý se drobí.Tak jsem s úžasem odešla.Kdysi/ještě za socialismu/ bychom tohle jako prodavačky zákazníkovi neřekly.
9. Srpen 2005 - 10:03
Obrázek uživatele Návštěvník
jaruš (anonym)
nejhorší jsou prodavačky na vesnici.jednou jsem si tam sla nakoupit chtěla jsem nakrájený salám.prodavačka odloupla obal ze salámu olizla prst,vzala igelit dala ho na krajeci stroj a zacala ...kazde kolečko vzala do ruky pak jsem presla k pokladne ani se neumyla a chtěla ten hnus jeste zaplatit.
9. Srpen 2005 - 10:14
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
No, myslím si, že na internetu spíš prudíš ty, probere, ale nic ve zlém. I když tě to překvapuje, já nejsem prodavačka a nikdy doufám ani nebudu. Můžu se tě zeptat, jaký povolání máš ty?? pokud tedy ještě nestuduješ a neživí tě rodiče? za poslání dvou stejných příspěvků se ti moc moc omlouvám, když ti to tak strašně vadí a přijde ti, že jsem proto natvrdlá, asi se ti nikdy nestalo, že ti spadl internet...
9. Srpen 2005 - 11:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Victoria (anonym)
Nemám ani tak nějaký konkrétní nepříjemný zážitek, spíš mě štve neochota prodavaček obecně. Některé jsou milé, příjemné, ochotné, to člověku zvedne náladu. Chápu, že se každá nemůže pořád usmívat, ale pozdravit zákazníka je elementární slušnost, a přesto to mnohým z nich dělá problémy. Připadám si pak jak idiot, když jim řeknu "Dobrý den" a ony ani neodpoví. Poslední dobou už takové typy pro jistotu ani nezdravím. Nebo jednou jsem si chtěla koupit nový make-up a potřebovala jsem poradit s výběrem odstínu. Slušně jsem jednu prodavačku požádala, ale dostalo se mi odpovědi, že na to nemá čas a že si mám poradit sama.
9. Srpen 2005 - 13:30
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
tak to v tom případě byla neochota ze strany té prodavačky. To člověka trošku zamrzí, s tím souhlasím. Taky se mi stalo, že jsem vešla do prodejny, pozdravila, ale odpověď žádná...Stejně si ale myslím, že všechny prodavače rozhodně nesmíme házet do jednoho pytle. Je mi líto všech pokladních v supermarketech a hypermarketech. Zkrátila bych jim pracovní dobu, omezila pracovní dny ve svátky a o víkendech a přidala bych jim aspoň ve výši minimálního platu.kdo z vás má v okolí kamarády, přátelé, příbuzné..., kteří prodavačemi jsou?? A jak by se líbilo vám, dělat prodavače, pokladníka?? Umíte si to vůbec, když už tady tak kritizujete, představit?? Schválně vy všichni kritizující - jaké máte zaměstnání vy? co děláte?
9. Srpen 2005 - 13:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Tot (anonym)
Lenko nikdo je do toho nenutil!!! Já dělám recepčního a tam je to podobné. Někteří klienti jsou nepříjemní ale já se na ně musim stále usmívat. Toho zákazníka totiž vůbec nezajímá že jsem se špatně vyspal co je mu do toho!!
9. Srpen 2005 - 16:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Lenko, pises dost naivni prispevky."Pridala bys jim" - a z ceho, z vlastni kapsy? Firma plati tolik, za kolik lide budou pracovat. Kdyby potravinove retezce nabizely to, co nabizeji a nikdo jim tam neprisel delat, tak by zacaly nabizet tolik, az by se ti lide se zadosti o zamestnani objevili. Je to jen zakon nabidky a poptavky. A proc bys jim kratila pracovni dobu? Jak ty vis, se zrovna plno z nich neni rado, ze maji co nejvic hodin a tim padem i vyssi platy?Nevim, co je to posledni dobou za modu tolik litovat prodavacky a zejmena pak pokladni v hypermarketech. Byla jsem v USA, tam pokladni v samosce cely den stoji, zadne sezeni, jako je tomu u nas. Jsou v cistem prostredi, co takhle litovat lidi, kteri drou nekde ve spine nebo cely den u pasu ve fabrice?I dobre placeneho managera buhvi kde zase peruje vedeni, zodpovida za plno lidi a vysledky prace a chodi domu se zaludecnimi vredy, o delce pracovni doby nemluve.Vsechno ma svoje.
9. Srpen 2005 - 16:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Hejtmy (anonym)
Že jsem směšný? Možná... a nestěžuju si... jen říkám ať si každý zkusí a pak ať kritizuje. Nic víc. Práce mě baví a bavím se tím jak jsou někteří zákazníci ehm.... zvláštní že?:-)
10. Srpen 2005 - 7:01
Obrázek uživatele Návštěvník
prober (anonym)
Milá lenko, ještě jednou: tohle téma je věnováno zážitkům s nepříjemnými lidmi v řadách prodavačů. Proto jsem považoval za natvrdlé předhazovat nám tu nepříjemné klienty. Jasně že jsou kreténi i mezi zákazníkama, ale tohle téma o nich NENÍ. Teď nás navíc vyzýváš, ať nehážeme všechny prodavače do jednoho pytle. Promiň, ale stále jsi mě o své bystrosti nepřesvědčila. Opakovaně vyzvídáš po diskutujících jejich profese, ale sama jsi tu svou neodhalila.Jistě, práce prodavače/prodavačky jako každá jiná má svá úskalí a např. v hypermarketech pod blbým šéfem to může docela peklo. V tom s tebou budou všichni souhlasit. Zkus si ale promyslet, zdali by se tvé pojednání o těžkém životě prodavačů nevyjímalo lépe např. v tématu nazvaném "Těžký život prodavačů" nebo třeba "Zlí zakazníci - vše story". Pokud totiž někdo otevře téma o nepříjemných prodavačích, aby tam přispěl svým špatným zážitkem a početl si příběhy na stejné téma od jiných, tak nečekej, že tvé výpady typu "si myslíte že ty prodavače zajímáte?!" bude brát vážně.
10. Srpen 2005 - 10:59
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
já si jen myslím, že než začnete kritizovat ostatní, měli byste se koukat raději na sebe a starat se o to, aby i lidem kolem vás se s vámi žilo dobře.Všechno je o toleranci. Nic víc, nic míň. Uvědomte si, že tak, jak se chováte vy k lidem, tak se podle toho budou chovat i oni k vám.Je moc jednoduché rýpat do ostatních, to umí i ten největší chudáček.Diskutujte si tu o ničem pořád dál, jak je libo, jen nevím, co tím získáte.Ahoj
10. Srpen 2005 - 11:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Victoria (anonym)
Vidíš, to je problém. Opravdu pracují za směšné mzdy, já beru asi dvakrát tolik a sotva s tím vyjdu, nechápu, jak prodavači ze svých platů vůbec můžou žít (myslím takoví ti běžní, ne třeba v Marks & Spencer). Neházím prodavače do jednoho pytle, jsou i tací, kteří se chovají příjemně, i když berou stejné platy jako ti protivní. Dělala jsem několikrát tuhle práci jako brigádu, myslím, že mám dost jasnou představu, o čem to je. Není to žádná práce pro blbečky, chce to pevné nervy a tak.
10. Srpen 2005 - 11:48
Obrázek uživatele Návštěvník
prober (anonym)
Evangelium podle lenky:Pokud se vám stane, že si na vás protivná babice za pultem otevře hubu a vyfakuje vás protože jste si dovolili po ní něco chtít, je to proto, že jste se v minulosti k někomu nechovali hezky, nebo to teprve uděláte. V každém případě si za to můžete sami, a máte to za to, že na doktorce dislutujete "o ničem".Lenko, skoč do zdi, děkuji :o)
10. Srpen 2005 - 11:57
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
Victoria jako jediná k tomuto tématu zde napsala smysluplný názor.Já skákat do zdi nemusím, probere, ale uznávám, že jako vtip se ti to povedlo. Proč mě ale pořád tak řešíš? Jsi jediný - nemáš tedy nějaký problém?Úplně špatně jsi mě pochopil. (viz to tvé evangelium)
11. Srpen 2005 - 11:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Nicole (anonym)
Prodavačky ve většině obchodů se chovají asi takto: Vejdu dovnitř.Prodavačky si mezi sebou povídají,animě snad nezaregistují,že tam jsem.Potom schválně postávám u regálu se zbožím-chci aby za mnou přišly a zeptaly se, čím mohou posloužit.Ale ony nic, dál se baví.Zajímalo by mně, kdybych ze srandy nějakou věc odcizila, jestli by si toho vůbec všimly...Takové sprominutím komunisticky smýšlející krávy tam nemají co dělat.Když je to nebaví, ať se jdou registrovat na pracák.Heslo "náš zákazník-náš pán" v ČR i v roce 2007 neplatí. Takže:já když vejdu do shopu tak zásadně NIKDY prodavačky nezdravím(bohužel ony také neví, co je pozdravit zákazníka)-když si mě tam nevšímají a nechají mě tápat, tak si tam nic nekoupím a při odchodu jim řeknu, že jsou velice neochotné a mají otřesný přístup k zákazníkovi.Největší paradox je, když vejdete do shopu, kde nikdo není, jen prodavačka a vy a ona na vás čumí jak tele a ani neotevře zobák..To mě pak chuť nakupovat rychle přechází. Bože, když už jsem v EU-proč si v ČR stále většinou připadám jako za komunismu???
9. Únor 2007 - 16:03
Obrázek uživatele Návštěvník
xxx (anonym)
j mám několik obchodů také nekolik zmestaných prodavaček a musím říct,ž e to co si od zákazníků občas zkusí se nedá leckdy ani vystát, jsou to všechno ochotné a hodné ženské často jim lidi nosí i čkololádu nebo je chválí a ocotu ale když tam vletí zakomplexovaná furie, která si nechá vyzkoušet celý krám a pak ani po hodině natřásán se nepoděkuje, tak se prodavačkám nedivím ani maličko. Oni jsou totiž stejně jako strašidelné prodavačky stejně strašidelní zákazníci. Někdy skutečně příjdou jen dát těm ženkým za pultem najevo jak jsou lepší, přitom jim chybí někdy i jen základní slušnost
9. Únor 2007 - 16:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Adam (anonym)
Nicole, když už se oháníš ČR, ono se tady běžně říká "Čím mohu posloužit?" A ještě lepší, v naší republice se nechodí do obchodů, ale do shopů, že?
9. Únor 2007 - 17:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Malika (anonym)
Nicole ma pravdu Adame!Netvrdim, ze v kazdem obchode se tak prodavacky chovaji,ale vetsina je opravdu spatne naladena. Ja ziji v cizine a tady to chodi uplne jinak. Venujou se vam do aleluja a s usmevem a vubec mi neprijde, ze bych je necim obtezovala,ale tez zakaznikovo chovani je jine nez to ceske ...
9. Únor 2007 - 17:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Nicole (anonym)
Ty v tom máš teda jasno. Závidím Ti, že máš štěstí na obchody, kde Tě vítá usměvavá prodavačka se slovy "Čím mohu posloužit"?To asi nakupuješ u ťamanů, tam jsou vstřícní až až....
9. Únor 2007 - 17:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Nicole (anonym)
dodatek:bylo to určeno Adamovi
9. Únor 2007 - 17:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Adam (anonym)
Nicole: Špatně jsme si rozumněli. Ta moje první věta byla otázka. Tady se přece neříká Při takové otázce bych se musel stydět. Nikdo neposluhuje, prodavačky nejsou žádné služky. Mohou se zeptat jinak, normálně a ne Čím mohu posloužit. A anglický výraz pro obchod snad nemusíš používat, když jsi v ČR - Promiň, ale působíš na mě jako zákaznice, o níž píše xxx. Zajímavé je, že já s prodavačkami problém nemám, na mě jsou v drtivé většině milé, ochotné. A u Ťamanů nenakupuju. Neříkám, že nepříjemné prodavačky neexistují, všude, v každé profesi (i mezi zákazníky) se najdou hovada, bohužel.
9. Únor 2007 - 20:00

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama