Zpráva o stavu

Doktorka.cz nabíhá na nový systém. Prosím omluvte dočasnou zhoršenou dostupnost služeb. Děkujeme!
14 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Přechod - jak na formování postavy

10. Září 2018 - 0:11

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Ahojky. Potřebovala bych poradit, které léky na formování postavy jsou nejúčinnější. Je mi 45 let a začínám na sobě cítit každé deko. Na trhu je jich hodně. Máte někdo zkušenost???? Díky
14. Květen 2008 - 6:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Pajka (anonym)
Bohužel,žádné léky nepomůžou. Jen hýbat se, posilovna, kolo,.. Vlastní zkušenost.
14. Květen 2008 - 13:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Z vlastní zkušenosti vím, že na formování postavy platí hlavně pohyb. Za 2 roky, co se snažím pravidelně 4x týdně cvičit alespoň hodinu, jsem shodila 30 kg a to jím vše na co mám chuť, ale chce to pevnou vůli a vydržet.
14. Květen 2008 - 13:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Pajka (anonym)
Zhubnout jde pomocí prášků a dietama (s menším nebo větším úspěchem), ale zformovat postavu, aby to nebyl rozkydnutý rosol - tak to opravdu bez pohybu nejde.
14. Květen 2008 - 13:17
Obrázek uživatele Návštěvník
já (anonym)
Vůle,cvičení,stravovaní,pitný režim a něco na pomoc. Já vyzkoušela české produkty dbající na zdravé hubnutí-Emulips kapky a Emulips slim.Investice do zdravého hubnutí. www.okg-fit.cz/ds/ostatni.htm
17. Květen 2008 - 12:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka, reprex"s (anonym)
Ahojky dámy, již nějakým rokem se zabývám pomocí v oblasti hubnutí a mám spoustu klientů se skvělými výsledky. Máte-li zájem se sebou něco udělat, kontakt na mě je: reprex"seznam.cz Jinak držím palečky, ať se vám daří. Hanka
17. Květen 2008 - 23:07
Obrázek uživatele Návštěvník
J. (anonym)
Zdravý jídelníček, posilování (maximální navýšení svalstva pro zvýšení základního metabolismu) + dostatek dalšího pohybu. Pohodový životní styl, radost ze života, harmonie, láska a kupa úžasného sexu - to funguje :-)
19. Květen 2008 - 11:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Oli (anonym)
No jo, ale kde to všechno vzít?
19. Květen 2008 - 15:45
Obrázek uživatele Návštěvník
J. (anonym)
Oli, to myslíš vážně tu otázku? Stačí někde začít, a uvidíš jak se všechno začne pomalu lepšit... s chutí do toho :o)
19. Květen 2008 - 22:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Honza (anonym)
Zabývat se léčivými potravinami se vyplatí. Dostat je na stůl je ještě lepší. Kondiční chůze denně rychlosti 5-7 km/hod tak 40 minut přinese své ovoce. Je dobré používat krokoměr a když denně ukáže více než deset tisíc kroků, tak je to spodní hranice. Také je nutné vytvořit cvičební program postupného zvyšování kroků. Kombinace vhodné stravy, chůze a cvičení, to jsou časté témata v Poradně zdraví. Něco najdete na webu www.aloe-gel.cz a něco na www.healthylearning.com
19. Květen 2008 - 23:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Ina (anonym)
Zabývat se léčivými...Chůzí, ani rychlou, se nezhubne.Abys zhubla, musíš se pořádně zadýchat a zpotit se, jinak je to neúčinný. Jen se trochu rozproudí krev , roztáhneš plíce, nadýcháš se. Ale jinak je tělo stejný.
24. Září 2016 - 1:45
Obrázek uživatele Návštěvník
M. 48 let (anonym)
Chůzí, ani rychlou, se...Chůze po ránu, stačí 20 minut ostré chůze, rozproudí metabolismus. A večerní hodinová procházka také prospívá. Když jsem minulý rok zdědila pejska, chodili jsme každé ráno na 1/2 hodiny ven, večer na 1-2 hodiny a od listopadu do dubna jsem shodila 12 kg. S jedinou změnou ve stravování: po raní procházce jsem začala vydatně snídat. Před tím jsem do sebe jen hodila kávu a první jídlo jsem měla až kolem 10 hodiny, někdy až po 12 hodině...a to byla velká chyba. V mém věku už se hubne hůř, ale šlo to pouhou chůzí a snídaní.
24. Září 2016 - 11:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Ano, i vy ji mů (anonym)
Jíst malé porce. Poloviční, žádné sladkosti . Cvičení jen nepomůže, lepší je pravidelně chodit a po 50 hubnout nechtějte. Až budete mít rakovinu, zhubnete na kost. Važte si sebe i s nadváhou.
24. Září 2016 - 16:47

Přidat komentář

Reklama

Reklama