5 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Posunutí menstruaca a OTĚHOTNĚNÍ.

10. Září 2018 - 0:06

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Medvídek (anonym)
Mám také jeden dotaz: Pokud si žena vezme tabletky, které ji posunou obvyklý čas menstruace cca o týden > a poté dojde k nechráněnému pohlavnímu styku s ejakulací do pochvy, může dojít k otěhotnění? Nevíte někdo, jak velké je riziko? Nikde na internetu jsem nenašel odpověď, proto se ptám na tomto serveru. Děkuji!
18. Září 2005 - 15:42
Obrázek uživatele Návštěvník
B.L. (anonym)
Oddálení menstruace je častý požadavek žen na gynekologické ambulanci, zvláště v době dovolených. Gynekolog obvykle použije některý syntetický hormon ze skupiny tzv. norsteroidů, buď norethisteron acetát nebo lynestrenol. Pak platí pravidlo, že pokud žena užívá dostatečnou dávku (což jsou tři tablety denně), tak nekrvácí. Takto lze menstruaci odsunovat třeba o několik měsíců. Když se pak s hormony skončí, objeví se menstruační krvácení asi během dvou dnů. Doporučuje se užívat tyto léky nejméně po dobu 10 dnů, jinak může po jejich skončení nastat v cyklu "zmatek".
18. Září 2005 - 15:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Holky, nezbylo vám někomu platíčko Norethisteronu, nebo Orgametrilu? Za 4 dní mám jet na dovču a doktorka není k mání...((( Díky.
10. Květen 2007 - 11:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Šárka (anonym)
Když mám nepravidelnou menstruaci (asi po 7 a 6 týdnech). Je možné otěhotnět? Myslím si, že jo, ale jak velká je šance?
6. Červen 2008 - 19:54

Přidat komentář