Zpráva o stavu

Doktorka.cz nabíhá na nový systém. Prosím omluvte dočasnou zhoršenou dostupnost služeb. Děkujeme!
9 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Posilování v pubertě

10. Září 2018 - 0:22

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
paníS (anonym)
Ahoj,třináctiletý syn začal posilovat.Měří 170 cm a váží 46 kg.Nevím,jestli to na jeho věk není trochu brzo.V minulosti měl problémy s bolestmi zad.
1. Květen 2013 - 12:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Jolanan (anonym)
Ahoj,třináctiletý syn...Ne,to moc dobré není.
1. Květen 2013 - 12:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Jolanana (anonym)
Záleží,jak cvičí..
1. Květen 2013 - 12:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Pepa (anonym)
Ahoj,třináctiletý syn...Posilovna a plavání(Né vrcholově)jsou prakticky jediné sporty které zádům nejen nevadí ale z dlouhodobého hlediska naopak prospívají. Jen musí být cviky prováděné správně. Né váha na úkor techniky! S počátku by měl raději provádět cviky s oporou zad a soustředit se přednostně na střed těla. Na netu,případně v kulturistických časopisech je informací dost. Trenér by měl taky poradit.
6. Květen 2013 - 11:34
Obrázek uživatele Návštěvník
michal (anonym)
Ahoj,třináctiletý syn...at cvičí s vlatsní vahou, kliky, shyby dřepy a něco na břicho
6. Leden 2015 - 20:50
Obrázek uživatele Návštěvník
michal (anonym)
Ahoj,třináctiletý syn...at cvičí s vlatsní vahou, kliky, shyby dřepy a něco na břicho
6. Leden 2015 - 20:50
Obrázek uživatele Návštěvník
otazka (anonym)
Jaky co nejmensi, ale zaroven aby nebyl zdravi nebezpecny, muze byt casovy rozestup mezi jednotlivymi seriemi drepu (bez zavazi, jen vlastni vaha)? Delam jich 1000, po cca 24ti, s odestupem 1 min 30 sec.
29. Červen 2018 - 23:47
Obrázek uživatele Návštěvník
otazka dodatek (anonym)
nevim jak moc je ten kontext dulezit, ale ted jsem si vsiml celeho nazvu diskuze, a tak bych rad rekl, ze je mi uz pres 30:) jen k tomu odestupu, rad bych jej ztencil o par vterin, nebo mam navysit pocet opakovani? protoze mam pocit, ze uz u te tisicovky, necitim to spravne vysileni. Mozna ze ten pocet je ok, jen neni dobre rozlozen jak v onom opakovani tak i v odestupu mezi nim. Na to cislo se mi to zda trochu lehke, takze zadrhel musi byt v tom jak je rozprostreno, ne? ps. Jinak sem tam mi vystreli mensi bolest z oblasti okolo kolene, tak si rikam, co krom rozcvicky "pred a po" drepech, by mohlo pomoci.
30. Červen 2018 - 0:33

Přidat komentář

Reklama

Reklama