Zpráva o stavu

Doktorka.cz nabíhá na nový systém. Prosím omluvte dočasnou zhoršenou dostupnost služeb. Děkujeme!
396 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Ode dneška:-)

10. Září 2018 - 0:11

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Ahoj:-) Tak si říkám, že už nebudu čekat na nějaké speciální datum, nebo den. A prostě hubnu ode dneška. Doma mám stepper, činky. A něco musím provést s jídlem. Nechci tvrdit že budu hubnout extra zdravě a správně, takže prosím případnou kritiku na toto téma nepsat:-) Nu a hledám kámošku, bo jich moc nemám (těch které chtějí hubnout), která by byla ochotná si pravidelně psát co a jak:-). Takže já - 27 let, 75/165, silná kostra. Přidáte se nějaká fajn baba?:-) Katka.
19. Květen 2008 - 15:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Aislinn (anonym)
Hlavne az budes cvicit - tak nedri uplne naplno, musis cvicit tak, abys mela tep pod 75% maximalni tepove frekvence (kdyztak me opravte, mozna si to pamatuju spatne), pokud to bude nad, budes spalovat cukry, nikoliv tuky, nebudes hubnout a po cviceni pujdes vyzrat lednicku. Cvic pomaleji, dele a vytrvej, jde to strasne pomalu dolu, ale vyplaci se to.
19. Květen 2008 - 16:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Lukilla (anonym)
Přidávám se. Mládí pryč a do přechodu daleko, 164 cm, 69 kg, celkově vyměklá postava. Kdyby se podařilo 62, budu šťastná, kdybych přitom ještě získala sem tam sval, budu nejšťastnější. Doma mám rotoped, možná už léty nepoužívání zrezivělý, nevím, musím ho zkontrolovat:-). A s jídlem taky musím něco udělat, mám snad všechny zlozvyky, co v této oblasti existují.
19. Květen 2008 - 16:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Alík (anonym)
Taky se přidávám. 178 cm, 83 kg. Chci 75 kg. Já žádné sportovní náčiní nemám. Spoléhám na Nordic walking a procházky se psem. Čím začnem?
19. Květen 2008 - 17:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Henrietta (anonym)
Mládí pryč a do důchodu daleko :-), 73 kg a 164 cm. Začnu omezením jídla resp. nepřejídáním se. Kritické jsou víkendy. Mám rotoped (ale tč. na něm nejezdím).
19. Květen 2008 - 19:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Já hubnu 2 měsíce a mám dole 12 kg :-)
19. Květen 2008 - 20:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Henrietta (anonym)
Asi by bylo dobře vždy uvést váhu a do závorky uvést datum a váhu kterou jsme zde uvedly naposled, aby byla možnost srovnání, jinak je to nanic. Třeba 73(2.5.73,6). A příště např. 72,9(19.5.73)
19. Květen 2008 - 20:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Lukilla (anonym)
Začnu taky jídlem. Zatím je to katastrofa, snídám kafe, svačím kafe, obědvám vestoje a počínaje 18. hodinou večerní začnu debužírovat vše, co mi přijde pod ruku, v jakémkoliv množství. Vlastně se divím, že při této životosprávě nemám metrák.
19. Květen 2008 - 20:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Irena (anonym)
Holky,taky se přidám,42let,160cm/70kg,chronický dietář již 25 let,mám dnes nový rotoped, jinak jsem vyzkoušela vše, různé diety, vegetariánství, akupunkturu atd.Teorii zvládám perfektně,ale nezvládám jo-jo efekt.Nejsem běžec na dlouhou trať, chci všechno hned a to je můj problém.Snad to s vámi dokážu.Jdu šlapat, tedy myslím na rotopedu.
19. Květen 2008 - 20:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Lučíja (anonym)
Ahoj holky! Jsem moc ráda že jsem narazila na tuto začínající diskuzi, můžete se mnou počítat do klubu. Hubnout jsem už začala před týdnem a cítím, že potřebuji nějakou oporu. Třeba si jí budeme :-) Je mi 24, výška 177, váha 97 (hrůza :-( Svým životní stylem jsem se "vyžrala" až na toto číslo... Můj hlavní problém je totální lenost, neumím cvičit, a přejídání se. Už toho mám dost a chci přestat a zhubnout a cítit se konečně fajn a spokojená sama se sebou!!!! Moje vysněná váha je 65, ale pokud se dostanu na 75 budu šťastná.
19. Květen 2008 - 22:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Lukilla (anonym)
Ahoj holky, tak jsem se ráno zvážila na digitálce, ať mám do začátku nějaký směrodatný údaj. Takže dnes ráno 68,2. Vážíte se ráno, nebo večer? Já mám mezi večerní a ranní váhou rozdíl skoro kilo, samozřejmě ta ranní je nižší. Vím, že kilo sem, kilo tam, ale jak je to vlastně správně?
20. Květen 2008 - 7:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Ahoj Lukillo, správně by jsi se měla vážit ráno a to přibližně ve stejnou dobu.Nejdůležitější je jídelníček a vydrrrržet. Tak drrržim pěsti
20. Květen 2008 - 14:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Lučíja (anonym)
Nejlepší je vážit se jednou týdně, když se člověk váží častěji, tak se zbytečně stresuje - váha lítá nahoru i dolu podle obsahu vody v těle. Nejlepší je vážit se jednou týdně, ve stejnou dobu, ve stejném oblečení (bez) :-)
20. Květen 2008 - 15:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Zdravím dámy:-) Ani jsem nečekala, že se ozvete v tak hojném počtu:-). Ale mám radost:-). Že bych nám vyrobila nějakou tabulu, kam bychom společně zapisovaly svá snažení?
20. Květen 2008 - 16:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
Ahoj, hubnu už nějaký ten měsíc a ráda bych se k vám přidala, můžu ještě? :-) Zbývá mi posledních cca 9 kilo, nějak jsem se zasekla. :-) Takže: měřím 158 cm, vážím 58 kg (dnes ráno), tuk v těle (orientační podle váhy): 24 % míry: 91 69 96, stehno 58 Snažím se jíst zdravě a k tomu cvičím (rotoped, kalanetika, pilates, různé posilování, chůze atd.) :-)
20. Květen 2008 - 19:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
Ještě jsem zapomněla na věk: 28 let
20. Květen 2008 - 19:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Irena (anonym)
S tou tabulkou je to dobrý nápad.Jinak již druhý den jezdím na rotopedu, 45minut na zátěž 1,tep na 60 procent, tak, jak se doporučuje.S jídlem jsem se moc nevyznamenala, syn má svaťák a já z nervů snědla celý nanukový dort.Ach jo, jsem nepolepšitelná. Zítra to bude lepší, slibuji.
20. Květen 2008 - 19:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Irena (anonym)
Jo. holky, můžete mi doporučit nějakou dobrou váhu, co váží i tuk v těle, ale není moc složitá, nejsem zrovna technický typ.Mám obyčejnou digitální, co váží každou chvíli jinak, třeba po 5 min o 2 kg jinak, tak mi není na nic.
20. Květen 2008 - 20:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Irena (anonym)
Jo. holky, můžete mi doporučit nějakou dobrou váhu, co váží i tuk v těle, ale není moc složitá, nejsem zrovna technický typ.Mám obyčejnou digitální, co váží každou chvíli jinak, třeba po 5 min o 2 kg jinak, tak mi není na nic.
20. Květen 2008 - 20:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Lukilla (anonym)
Ahoj, taky jsem se dnes moc nevyznamenala, bylo to jako vždy: do večera dobrý, ale pak už nic moc. Sice ne taková hrůza jako dřív, ale s racionální stravou to nemělo moc společného. Ach jo. Cvičení zatím nic. 2x ach jo.
20. Květen 2008 - 20:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Lukilla (anonym)
Jo, a nápad s tabulkou je fajn.
20. Květen 2008 - 21:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Ahojky holky, moc Vám přeju hubnutí. Já jsem se odhodlala hubnout před 2 měsíci. A vida, 12 kg dole. Hodně štěstíčka
20. Květen 2008 - 22:04
Obrázek uživatele Návštěvník
eLvEr (anonym)
Ahoj holky (ženy)-jsem muž 23 let. Možná to bude blbost,že sem přispívám svým příspěvkem :) ale snad vám to tu nezkazím,když sem občas přispěju taky. Já mám opačný problém (chtěl bych trochu přibrat - a myslím že oba extrémy jsou vpodstatě hodně podobné - chtít zhubnout nebo chtít přibrat - na oba se většinou člověk nadře (při přibrání nemyslím špeky, ale svaly)). Taže mně je 23,výška 178,váha 78-79 (donedávna jsem nemohl přibrat na 70 kilo). A ještě vám poradím - pokud chcete hubnout,necvičte silově, ale vytrvalostně, protože svaly jsou těžší než tuk - mám z vlastní zkušenosti.. Tak snad jsem vám to tu nezaneřádil a po čase napíšu,co se děje..
20. Květen 2008 - 23:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Lučíja (anonym)
Ta tbulka je dobrej nápad! :-) No, já jsem dneska snědla 4100 kj (včera jsem měla 11 000kj, takže aby se to vyrovnalo! :-). Snažím se to držet tak na 6000kj. Jo a byla jsem dneska na dvouhodinové procházce! Přemohla jsem lenost, super... :-) eLvEr: vítej tu, i když máš jinej problém, každej názor (i z druhýho břehu) se počítá! :-)
21. Květen 2008 - 1:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
Ahoj, já si myslím, že bychom měly mít jak aerobní zátěž, tak silovou, když člověk nabere svaly, tak jeho tělo začne pálit víc KJ :-)
21. Květen 2008 - 7:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Nikola: Aerobní cvičení není na hubnutí Niki :-)
21. Květen 2008 - 8:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Alík (anonym)
Moje výchozí váha 83 - dnes ráno. Nemám digi, tak přesněji to nejde. Včera jsem ale selhala, byli jsme s manžou na pivko. Dala jsem si dva černé. Ach jo. Ale zase na druhé straně jsem si včera taky schválně na sebe upletla bič, domluvila jsem se s jedním sedlákem od nás, že budu k němu 2x týdně chodit pro mlíko - bio, kvůli dětem. Je to od nás 3,5km a do pořádného kopce, tak pohyb zaručen. Jinak snažím se pít alespoň 2,5 litru tekutin a zařekla jsem se, že po 18hod. nebudu jíst. Večeře bez sacharidů, jen zelenina, sýr, max. kousek masa.
21. Květen 2008 - 8:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
Petro, jak to? Já myslela a četla, že aerobní cvičení (tj. rotoped, běh atd.) je na shazování tuku, pokud se člověk samozřejmě řídí tepovou frekvencí.
21. Květen 2008 - 9:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Nikola: Ano velice záleží na tepové frekvenci. Ale v případě, že bych cvičila klasický aerobik - nehubneš, pouze se Ti tvoří svalová hmota. Je to dobré pro holky, které nemají velkou nadváhu. Já nevím, kolik vážíš Ty, tak se mi špatně radí :-)
21. Květen 2008 - 9:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Alík: Když budeš mít večer hlad, zakousni se do mrkve .-)
21. Květen 2008 - 9:36
Obrázek uživatele Návštěvník
mašlička (anonym)
Samozřejmě že aerobní cvičení je na hubnutí! Nikolo to co píšeš, je zcela pravda.
21. Květen 2008 - 9:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
mašlička: Je to o názoru. Aerobní cvičení není na hubnutí, když se nedodržují určité zásady. Ale to je jedno. Tak se mějte a ať se Vám daří....Já Vám tady nebudu zasahovat. Chtěla jsem poradit, ale....no nic.Papapa
21. Květen 2008 - 9:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
Petro, to je jasný, že se musí dodržovat ta tepová frekvence, já jezdím na rotopedu, tep si hlídám a už se mi povedlo něco shodit. Teď vážím 58 kg. Ale tvrdit, že aerobní cvičení není na hubnutí, je trochu zcestný, když k tomu nedodáš ostatní informace :-)
21. Květen 2008 - 9:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Nikola: ok. Mluvím zcestně...Já chtěla poradit, nic víc.
21. Květen 2008 - 9:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
Petro, proč se hned urážíš? :-)) Věta: "Aerobní cvičení není na hubnutí" je nesmysl, pokud ji necháš takhle samotnou bez ostatních informací. :-) Já si ráda nechám poradit. Záleží ještě na něčem jiném než na tepové frekvenci? :-)
21. Květen 2008 - 9:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Nikola: Já nejsem uražená :-) Je to věc každého. Je to individuální. Někdo třeba hubne, když nejí, někdo když 3 hodiny šlape na rotopedu.
21. Květen 2008 - 9:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
Já jsem kombinací obou případů, musím dodržovat dietu a zároveň cvičit, jinak to nefunguje :-) Ale jsem ráda, nechtěla bych zhubnout a mít rozklepané tělo :-)
21. Květen 2008 - 9:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Nikola: No vidíš to. Každý je na tom jinak. Já jsem ráda za mých shozených 12 kg :-)
21. Květen 2008 - 9:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
No já si myslím, že většinou dieta x pohyb funguje na většinu, ne-li na všechny :-) Někdo může shodit jen dietou, ale určitě shodí tuk + svalovou hmotu. Ale ten, co bude i cvičit, shodí třeba jen tuk :-)
21. Květen 2008 - 10:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Jsem ráda,že jsem narazila na tyto stránky.Chtěla jsem se zeptat Petry,jak to dělá,že během 2měsíců zhubla 12kg.Já bojuji s obezitou několik let,teď je mi 24let,jsem 7 měsíců po porodu a při mé výšce 173cm vážím 105kg.Je to hrůza.V zrcadle bych se nejraději neviděla...
21. Květen 2008 - 10:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Ahojky Péťo. Kdybys měla ICQ, mohli bychom pokecat tam
21. Květen 2008 - 11:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Lučíja (anonym)
No k tomu aerobnímu cvičení jen mohu podotknout, že STOB ve svých příručkách a knihách doporučuje HLAVNĚ aerobní cvičení, takže tak :-)Při aerobním tréninku (cvičím tak, že u toho mohu netrhaně mluvit)se hubne, při anaerobním (cvičím tak že nemohu ani dýchat, srce mi buší jako divý) se spalují cukry a posiluje se srdce - ale nejdou dolů tuky.
21. Květen 2008 - 15:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Irena (anonym)
Tak jsem dneska jela potřetí na novém rotopedu, jezdím 45min na zátěž 1, tep kolem 100, tak snad hubnu tuky.Spálila jsem 300kcal.K tomu jím asi 4000KJ denně, tak doufám, že to bude mít nějaké výsledky.Mám totiž hypofunkci štítné žlázy a to je s hubnutím problém.Pokud zhubnu 5kg, slíbila jsem si abdominoplastiku převisu na břiše,protože s tím nic jiného udělat nejde.
21. Květen 2008 - 19:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Lučíja (anonym)
Irena: gratuluju k dodržování režimu! :-) Taky uvažuju nad tím, že jestli zhubnu a nebude to ještě "ono" - nechala bych si odsát tuk na bocích. To jsou prostě místa, který se obávám člověk nikdy dokonale nedá dolů :-( Já se dneska taky držela - denní příjem kalorií cca 5500kj. Ale teda bez pohybu :-( Jsem lenoch... Chjo. Jak se nejlíp motivovat k hejbnutí zadkem, safryš?! :) Nevíte?
21. Květen 2008 - 20:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Ahoj Petro,moje icq je 485 682 755.
22. Květen 2008 - 9:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Lukilla (anonym)
Ahoj holky, jídlo jakž takž včera, ale ten pohyb. Lučíjo, kdybych tak věděla! Mám úplně stejný problém. Ne že bych byla gaučový povaleč, známí tvrdí, že jsem dokonce hyperaktivní, ale moje hyperaktivita je bohužel zaměřená zcela nesportovním směrem. Prostě vždycky si najdu něco, co mě baví víc než potit se v tělocvičně nebo klepat kosu někde ve frontě na vlek.
22. Květen 2008 - 9:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Alík (anonym)
Tak já s jídlem včera v pohodě a k tomu pohybu.... Já jsem všude rozhlásila, že budu chodit s holema (nebo běhat) každý druhý den a nedovolím si to nedodržet, protože by mi byla hanba. Plus tůra pro mlíko 2x týdně. Takže myslím, že nemám šanci couvnout. Tady bych viděla tedy jedno z řešení. Udělejte si nějaký plán cvičení a všude to vytrubte. Potom vám bude trapně to nedodržet a raději se překonáte. Jinak já jsem nad tou dietou přemýšlela a raději přidám hodně pohybu, než abych musela celý život s prominutím žrát zrní. Ikdyž hlídat se budu muset v každém případě, s tím jsem smířená.
23. Květen 2008 - 8:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Alík (anonym)
A holčinky, neporadily byste mi nějakou dobrou zálivku na salát? aby se mi nepřejedl. Díky.
23. Květen 2008 - 8:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Lili (anonym)
Já jsem spunktovala u nás v práci asi 10 ženských, co spolu po pracovní době cvičíme. Doma bych se nedonutila ani za nic!! Takhle se scházíme 2-3 dny v týdnu v zasedací místnosti, hned po práci. Je to úžasný a zadarmo. Jednou jedeme aerobic a jednou kalanetiku. Děláme to od ledna. Jím úplně stejně, jako dřív, ale třaslaviny se zpevňujou a mám o 6 kg méně. Chce se to, ale donutit. Kdybych došla domů, už bych se nedokopala někam zase jít, ale takhle přímo v práci je to super..
23. Květen 2008 - 15:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Ode dneška za týden, proletím se komínem, ode dneška za měsíc, proměním v úsměv svou líc, ode dneška za rok, budu mít na prachy nárok a co z toho plyne? Říkat si ode-ňákýho času-je naprd,úmysl vždy zhyne!
24. Květen 2008 - 0:17

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama