7 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

nová antikoncepce-jak navázat?

10. Září 2018 - 0:12

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Jana Nováková (anonym)
Brala jsem Chloe a dneska mi doktor předepsal Belaru(Chloe by se prý měla používat jen půl roku)no a teď čtu v letáku, že mám Belaru začít používat hned jak vyberu aktivní tablety z Chloe(tzn.21)takže bych neměla pauzu...jenže já teď brala už za sebou dvě platíčka Chloe a kdybych už nedělala třetí pauzu tak by mě bolelo dost břicho...takže se chci zeptat jestli můžu začít brát tu Belaru až po pauze(28 dní)? a jestli ano, jak dlouho se chránit...v tom letáku jsem to opravdu nenašla a u toho doktora mě to nenapadlo, takže děkuju moc...
21. Říjen 2008 - 20:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Já bych se řídila příbalákem, je to tam jasně napsáno, že se má brát bez pauzy.A proč by se měla CHLOE používat jen půl roku? To mi připadne jako pěkná blbost, je to antikoncepce jako každá jiná.
22. Říjen 2008 - 14:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Ne, obsahuje hodně něčeho nevim čeho, ale doktor mi to vysvětloval a ten to asi ví nejlíp:)říkal, že se předepisuje při potížích s akné a né jako běžná antikoncepce...
22. Říjen 2008 - 19:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Ne, obsahuje hodně něčeho nevim čeho, ale doktor mi to vysvětloval a ten to asi ví nejlíp:)říkal, že se předepisuje při potížích s akné a né jako běžná antikoncepce...
22. Říjen 2008 - 19:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Mia (anonym)
Jani, můžeš jí brát i po pauze, já jsem takhle přecházela z různých antikoncepcí čtyřikrát a vždy mi řekl normálně po pauze a doplňující antikoncepci nemusim. V příbaláku je myslím napsáno, že se může brát až po pauze, ale je to tam tak blbě napsaný, že to člověk ne vždycky pochopí. Takže klidně můžeš po pauze a pokud chceš mít jistotu, používej první týden ještě kondom, pak to bude úplně ok. Jinak Chloe je to samé co Diane 35 (jen český výrobce) a taky mi tenkrát doktor řekl, že se může brát jen chvíli. Má vysokou dávku estrogenu a to není dobrý.
22. Říjen 2008 - 21:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
děkuju moc:)
22. Říjen 2008 - 21:17

Přidat komentář

Reklama

Reklama