16 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

nízkotučná strava - LowFatFood

10. Září 2018 - 0:12

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
fatty (anonym)
Ahoj všichni lehce oplácaní jako já. Potřebovala bych shodit asi 4-5 kilo, jenže jak na to? Žádnou dietu držet nebudu - už jen slovo dieta je špatně, protože je to něco, co začne a skončí...a co potom?? Kila jsou zpátky. Polykat Adipex, Lindaxu - no to ponechám těm s BMI indexem 30 a více..... A různé zázračné potravinové doplňky, požírače tuků, spalovače kalorií - safra, trochu zdravého rozumu mi zbylo, abych nevyhazovala prachy za nesmysly ( dealeři kšá kšá, zde nereagujte PROSÍM).Takže co?? Jediné řešení je změnit stravování natrvalo, napořád, prostě nafurt, ale hlavně tak, aby to moc nebolelo!!! Na nějakou askezi já nejsem stavěná. Proto mne zaujal koncept nízkotučného stravování, spočívající v jednoduchém principu - OMEZIT TUKY VE STRAVĚ- nafurt, navždy, po zbytek života ( samozřejmě nepříliš časté prohřešky jsou dovoleny - no nemít občas možnost si zahřešit, to by člověk ani neměl radost ze života, že...). Kdo by chtěl vědět více podrobností, vyšla např. v nakl. Ikar publikace německé autorky Harlandové LowFatFood.Jenže zádrhel tohoto nízkotučného stravování tkví v tom, že si na to člověk musí zvyknout, a to se asi nenaučí hned. No a taky, a to hlavně - najít na trhu vhodné potraviny, které chutnají, zasytí, člověk si na nich pošmákne a jsou NÍZKOTUČNÉ.Proto zakládám tohle téma na výměnu zkušeností o nízkotučné stravě. Abych jen neplácala, přicházím s prvním tipem:Zdaleka nejméně tučným sýrem je OLOMOUCKÝ TVARŮŽEK neboli syreček neboli smraďoch smrdutý ( 0,6g tuku ve 100 g). Můj tip - na trhu je i Olomoucký tvarůžek speciál - a ten nesmrdí!!! Je poživatelný!!! I docela chutný, byť poměrně slaný!!! Takže lidičky, ozve se někdo s dalšími nízkotučnými tipy? Těším se !
13. Září 2008 - 12:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Daníček (anonym)
Taky takové ty základy pro různá jídla ve sklenicích mívají mi. tuku, je to většinou zelenina a rajčatový protlak, takže k tomu třeba jen brambory nebo kuřecí prsíčka. Bez dalšího tuku.
15. Září 2008 - 15:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Můj tip je musli, které sice obsahuje hodně kJ, ale zase zasytí na hodně dlouhou dobu, asi má nízký glykemický index. Jako snídaně je perfektní.Další radou je, aby sis nastartovala pořádně metabolismus. Takže k dietě je nezbytný sport. Tělo spálí denně víc kJ na prokrvování svalové hmoty než tukové. Tedy, budeš denně, i když zrovna nesportuješ, spalovat víc energie.
15. Září 2008 - 15:58
Obrázek uživatele Návštěvník
fatty (anonym)
Jasně Katko, že se snažím hýbat ( kolo, rotoped), dokonce v aerobní tepové frekvenci, ale je to málo!!! Proto bych chtěla mému metabolismu zasadit další / a doufám rozhodující) úder v podobě nízkotučné stravy.Další tip - vyzkoušeno, poživatelné!! Vajíčka upravovat v mikrovlnce, tj. ZCELA BEZ TUKU - pochopitelně se týká míchaných vajíček, zřejmě by šlo i volské oko. Vejce natvrdo v mikrovlnce nezkoušejte, to opravdu není dobrý nápad :-)))))
15. Září 2008 - 18:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Adriena (anonym)
Zdá se to shodné s dietou X - diskuze v kategorii Zdravá výživa.
15. Září 2008 - 21:15
Obrázek uživatele Návštěvník
fatty (anonym)
Adrieno, díky za odkaz. Nahlédla jsem i přesto, že při slově Dieta dostávám vyrážku - proč ? - viz výše. Dieta X mně tedy připadá jako opravdu nezdravá drsárna - to povolené množství tuků je fakt brutálně nízké. Mně nejde o dočasné diety, nýbrž setrvalé celoživotní stravování s nižším množstvím tuků. Rozhodně nemíním jíst tak, jak jsem se dočetla na Dietě X - hrůza. Prostě klídek, piánko, low... ale nafurt!Další tip - všechny druhy zeleniny a ovoce (kromě avokáda) mají jen 0,5 g tuku. To je dobrý, ne? Třeba banán - ten hodně zasytí, taky má hodně kalorií :-(( , ale je netučný!!!
15. Září 2008 - 23:31
Obrázek uživatele Návštěvník
kraxi (anonym)
Nekupuj Bánovecké syrčeky - jsou sice netučný, ale smrděj jako venkovská latrína.
20. Září 2008 - 19:08
Obrázek uživatele Návštěvník
eva (anonym)
Dobrý je zelený odtučněný tvaroh. Ten má málo tuku a zasytí na dlouho, dá se připravit na x způsobů a je to zdravé. Ten netučný zelený má necelých 300 kJ ve 100 gramech. To je super, ne?! Nebo bílé zelí, také málo kJ a když má člověk chutě večer, je to rozhodně lepší varianta (tvaroh, zelí) než se nacpat rohlíkem se salámem.
20. Září 2008 - 21:33
Obrázek uživatele Návštěvník
kuželkář (anonym)
Alkohol nemá ŽÁDNÉ tuky :-))) Ale jen s mírou, kalorií má ten mrcha alkohol docela dost!!!
22. Září 2008 - 20:27
Obrázek uživatele Návštěvník
fatty (anonym)
Tak mám další tip - čerstvý sýr cottage - jen smetanový, nebo ochucený pažitkou - nejlepší je z jihočeské Madety. Fakt málo tučný!
12. Leden 2009 - 21:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Bonsai (anonym)
Opravdu nekupovat- Bánovecké syrčeky "- okusil jsem 1/2 a cítil cosi, jako ředidlo...Katastrofa !!!
29. Leden 2009 - 11:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Bonsai (anonym)
Opravdu nekupovat- Bánovecké syrčeky "- okusil jsem 1/2 a cítil cosi, jako ředidlo...Katastrofa !!!
29. Leden 2009 - 11:40
Obrázek uživatele Návštěvník
adriena (anonym)
ahoj Fatty, jak pokračuješ?
23. Duben 2009 - 11:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Carda (anonym)
Tak mám další tip -...Jj ten je dobrýý hodně donrý :)
2. Duben 2010 - 17:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Alena Rumančíko (anonym)
Dobrý den. Ale podle mě je nejlepší sýr eidam ale pozor! Musíte se vždy podívat na tuk. Například jsem si koupila jeden s pažitkou a bylo to jak zmrzlá našlehaná smetana. Děkuji Alena
12. Únor 2013 - 18:49

Přidat komentář

Reklama

Reklama