15 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

nenarocny sport - poradte mi

10. Září 2018 - 0:02

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
aaa (anonym)
Ahoj,poradite mi nekdo sport, pri kterem mohu zestihlet a pritom nenamahat klouby. Zejmena kolena a kotniky, musela jsem skoncit s aerobikem, protoze me po cviceni prave kolena a kotniky nesnesitelne bolely. Zkousela jsem kalanetiku, ta je fajn, ale je na bazi protahovani a posilovani a kamoska me strasi, ze posilovanim tuk "zabetonuju" pod kuzi a naopak budu vypadat silnejsi diky svalum a navic tomu tuku.Takze dotaz: Existuje nejake aerobni cviceni nenamahajici klouby?
18. Listopad 2001 - 19:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Doktorka (anonym)
Plavání.'
18. Listopad 2001 - 21:10
Obrázek uživatele Návštěvník
¨I. (anonym)
Taky veslařský trenažer.Na hubnutí lepší než aerobik.'
19. Listopad 2001 - 9:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Helena (anonym)
Nevím, jak to tvá kamarádka myslí, ale posilováním určitě nebudeš vypadat silnější, než jsi. Tuk určitě nezabetonuješ. To je z neznalosti fyzikálních zákonů. Krásné a štíhlé tělo získáš především změnou jídelníčku-všimni si, že neříkám dietou. A z nenáročných sportů, nebo spíše cvičením ti navrhuji - cvičení s gumou nebo tzv. tubingem, cvičení s gymnastickým míčem, Pilantes(cvičení s malými balonky).Výborná je chůze, ale tou správnou technikou ( rychlost 6/km v hodině, správný dýchání, mírné zapocení), ta se doporučuje při všech formách nadváhy. A taky plavání. Všechny tyto způsoby + mírná úprava jídelníčku mi pomohla se zbavit za rok 18 kg tuku. A to je mi 50 let, heč,heč.Tak se cvičení neboj, ženy nemají dispozice si vypracovat takové svaly, jako chlapi.Tak se do toho pusť, uvidíš, že to půjde. Když se chce, jde i nemožné. Přeji ti úspěšné a zdravé hubnutí.'
10. Červen 2002 - 13:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Ahoj vsem, me velice pomohla chuze. Chodim 5 dni v tydnu, 4. mesic. Poridila jsem si i "bezici" pas, nevim, jak se tomu rika v CR. A protoze mi jde vaha opravdu dolu, tesim se, az prijdu z prace a dam si sadu {tj. 10 min. cvicko, 10 minut cinky posilovani, 30 minut chuze=3.5 km}. Za toto obdobi jsem shubla 12 kg, podstatna byla tez zmena stravovaciho rezimu {hodne info jsem cerpala na "doktorka.cz}.Je smutne, ze nechodim prirodou, ale ziji v USA a v posledni dobe zde pribyva unosu jak deti, tak nasili na dospelych {dneska zastrelili muze, kdyz tankoval benzin...hruuuza}. Takze se bojim. Sem tam pridam koleckove brusle, ale z pocatku me boli kycle. Jednou za rok si doprejeme s pritelem hory, turistiku. Clovek pri tom zapomene na ten "druhy" svet...prace, starosti, unava a stres... Takze v patek vyrazime na Aljasku!!! Hodne prima zazitku pri sportu a nejen pri nem preje Hanka
29. Červenec 2002 - 9:49
Obrázek uživatele Návštěvník
zuza (anonym)
Ahoj, s tím POSILOVÁNÍM ti ta kamarádka špatně poradila. Naopak čím víc máš svalové hmoty, tím víc spalüješ tuk, tak se toho neboj. Pod vedením trenéra nebudeš ani jak Švarcík a ani si nepoškodíš klouby. Vybere ti vhodné cviky.Dále doporučuju PLAVÁNÍ, tady pracují všechny svaly naráz.A tu CHUZI a ÚPRAVU JÍDELNÍČKU, jak už napsala paní nade mnou.A hlavně trpělivost a s mírou!!!!'
14. Prosinec 2002 - 20:04
Obrázek uživatele Návštěvník
jokozuna (anonym)
Posilování není moc vhodné, to je oblíbený nesmysl a kšeft, ideální je rotoped, na kterém skutečně klouby nepřetížíš. V zimě pak běžky, celý rok jsou při dobré technice vhodné brusle. Plavání je trochu zrádné, pokud je v chladné vodě, protože tělo si uchová tuk jako izolaci. Jinak SAMOZŘEJMĚ především změna jídelníčku jak bylo napsáno výše a taky jako nepodstatné začít se mít ráda v zrcadle taková jaká jsi, to funguje všechno dohromady dost dobře.'
14. Prosinec 2002 - 21:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Ahoj! Zkus orientalní (břišní) tanec! Je super, pro každou postavu i věk.'
12. Únor 2003 - 0:04
Obrázek uživatele Návštěvník
LeNa (anonym)
Není pravda, že orientální tance jsou pro každého.Mám povšechně hypermobilní klouby a orient. tance se nesmí.'
20. Duben 2006 - 13:26
Obrázek uživatele Návštěvník
jana (anonym)
Doporučuji chůzi - cca 6 km/hod Zhubla jsem tím (+ změnou jídelníčku) 15 kilo za 3 měsíce.'
20. Duben 2006 - 13:54
Obrázek uživatele Návštěvník
verča (anonym)
Ahoj, poradil by mi nekdo? Zhubla jsem 7 kilo strasne rychle a ted jsem zpatky nabrala postupne 5 kilo,ale myslim ze jsem je nabrala nespravne.Nemam vubec zadne svaly ani silu a potrebovala bych poradit, jak mam svaly ziskat.Co mam posilovat,co cvicit?Plavat moc neumim a nechci uzivat zadne prasky,energeticke koktejly a dalsi nesmysly.Co mam delat?Jak vatvorit svaly?
2. Srpen 2006 - 15:51
Obrázek uživatele Návštěvník
diviznačka (anonym)
Mám nadváhu (110 kg) a bolestivá kolena, taky občas ztuhnou a otečou. Dál je mi skoro 60 let. Ale jsem optimistka. Chci se dát na chůzi s holemi nording walking. Než je koupím, potřebuji poradit, je-li to v mém případě vhodné. Jsem na venkově, terény jsou vhodné, travnaté, to jsou snad dobré přepoklady k chůzi. Jen začít!!! Jak jste začínali vy? Ozvěte se mi na Kittymaj"seznam.cz. Díky. Kitty.'
17. Duben 2008 - 12:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Kitty (anonym)
Nevím, jak to tvá...Díky, ozývám se po létech. Loni jsem využila tvých rad, dala jsem doteď skoro 30 kilo dolů, nemám potíže, léky mi doktor vysadil skoro všechny. Je to všechno pravda, dík. Kitty.
10. Červen 2011 - 10:59
Obrázek uživatele Návštěvník
. (anonym)
VELKÝ DAŇOVÝ PODVOD ! Když jsem se zamyslel nad návrhem „změkčené“ daňové reformy a zjistil, že to je divadýlko s velkým podvodem. Budeme počítat se základem 100 Kč: dnes je daň 10% ze 100 Kč = 10,00 celkem cena vč. DPH 110 Kč v roce 2012 bude 14,5% = 14,55 cena vč.DPH 114,50 Nesmíte zapomenout, že v roce 2013 se bude daň 17,5% počítat ne z dnešních 100Kč, ale z částky zvýšené v příštím roce o 14,5% Takže bude: 2013 17,5% ze 114,5 = 20,03 cena celkem 120,03 --------- PŮVODNÍ NÁVRH BYL 20% 120,00Kč Takže to mají ty ku… velmi dobře spočítané. Ve skutečnosti zvednou DPH na 20%, i když to vypadá, že „jen“ na 17,5%
10. Červen 2011 - 21:28

Přidat komentář

Reklama

Reklama