0 příspěvků / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

nehubnu-kde nechal tesař díru?

10. Září 2018 - 0:10

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
tesař (anonym)
Cvičím,jím už tak zdravě a málo,že mám pocit,že není kde ubrat a stále nic.Už jsem z toho zoufalá.Před lety jsem shodila s mnší dřinou 20kg a dnes(čerstvých 30)s dvakrát takovým nasazením se nic neděje.Pomalu ztrácím motivaci.Váha mi strašně kolísá.Přes den skoro nic nesním a ráno mám o kilo víc než předchozí den.Včera jsem měla:ráno knackebrot se šunkou,jogurt bílý-svačina dva kusy ovoce-oběd dvě vejce-svačina jogurt-v 6 večer pár kousků hovězího dušeného bez přílohy(ani ne 100g) a večer dva pomeranče.A nic.Pořád se omezuji a dokonce snad přibírám.Piju hodně vody.Opravdu litry denně a za dva týdny ani tuk.Podotýkám že se i měřím-ani 1 cm není pryč.
14. Leden 2008 - 9:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Tesař, neblázni, váha kolísá během dne až o 2 kg. A čím jsme starší, jde hubnutí hůř. Napiš mi na pas.sun"seznam.cz a probereme konkrétní doporučení.
14. Leden 2008 - 13:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Frajerko, kde mas vlakninu a vitaminy? A neni to jen o snizovani prijmu, telo umi docela dokonale setrit. Co nejaky pohyb?
14. Leden 2008 - 13:30
Obrázek uživatele Návštěvník
tesař (anonym)
Vlákniny mám dost.toto je můj včerejší jídelníček,kdy jsem nebyla doma a nemohla jsem si dělat salát.Jinak jím každý den cca nejméně půl kg zeleniny.Dělám si řecký salát-rajské,paprika,okurka,přihodím 5 oliv a dám trošku sýra.ovšem bez zálivky.někdy lžičku olivového oleje.To je obvykle moje večeře.samozřejmě,že k němu si nic nedávám. Dopoledne i odpoledne mám k svačině obvykle jeden kus zeleniny nebo ovoce. Pohyb-dopoledne hodina pilates nebo kalanetiky+různé posilovací cviky. Večer jdu na hodku běhat,nebo jezdím na rotopedu.
14. Leden 2008 - 13:41
Obrázek uživatele Návštěvník
tesař (anonym)
jinak za den vypiji 3 litry vody s s vymačkaným citronem.Piji i zelený čaj-samozřejmě neslazený.Snažím se moc nesolit.Nejím sladké.Ráno jsem tedy snědla čajovou lžičku merunkové marmelády,protože mě přepadla příšerná chut na sladké a hrozinky mi došly.JInak jich třeba 5 sním,když mě to popadne a mám pokoj. Držím se toho,že dopoledne jím spíše cukry:tedy ovoce,kousek knackebrotu třeba,atd. K obědu obměnuji kousek libového masa+zeleninová obloha,ale někdy si dám pečený brambor v alobalu s nízkotučným tvarohem. Po poledni již sachry nejím:Takže odpo třeba bílý jogurt a rajče,drůb.šunka,sýr. No a večer ten salát.
14. Leden 2008 - 13:48
Obrázek uživatele Návštěvník
tesař (anonym)
Budu ráda,když mi někdo napíšete vzorový jídelníček,který vám pomohl.Pečivo nejím -ani celozrnné-nedělá mi dobře.
14. Leden 2008 - 14:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Míla (anonym)
Tesař, a máš vůbec co hubnout? Jak jsi vysoká a kolik vážíš?
14. Leden 2008 - 15:46
Obrázek uživatele Návštěvník
tesař (anonym)
Mám co hubnout.K mojí normální váze.Mám to nahoře po dětech.Normálně mám 55-57.Ted mám 64 a celkově jsem rozplizlá.No těhotenství s dvojčaty holt z nikoho modelku ještě neudělalo:-))))Chci se dostat zpět do svých hadrů.Dětem je rok pryč tak bych měla začít něco dělat.Po synovi to šlo dobře-to jsem nabrala dokonce 20kg,ale bylo mi také 23.Ted je mi 30 pryč.
14. Leden 2008 - 16:21
Obrázek uživatele Návštěvník
kačka (anonym)
ahoky, je vidět že tu jsou stené problémy jako jsem měla já. Mám treninky 3x týdně a držela jsem různé diety, dělenou stravu, prášky... nic však nepomohlo. Vždy se řihlásil jojoefekt. Ale teď jsem shodila 6 kilo za 2 měsíce a už se mi nevrátili. Pokud chcete napište mailíka chalupovakatka"seznam.cz
14. Leden 2008 - 21:44
Obrázek uživatele Návštěvník
kačka (anonym)
ahoky, je vidět že tu jsou stené problémy jako jsem měla já. Mám treninky 3x týdně a držela jsem různé diety, dělenou stravu, prášky... nic však nepomohlo. Vždy se řihlásil jojoefekt. Ale teď jsem shodila 6 kilo za 2 měsíce a už se mi nevrátili. Pokud chcete napište mailíka chalupovakatka"seznam.cz
14. Leden 2008 - 21:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
taky konečně hubnu :-) a není to dietou, ale tím, že tělo žádá potřebné vitamíny a minerály. V dnešní stravě už jsou v omezeném množství. napište mi na monikapohoda"seznam.cz a ráda poradím Monika
15. Leden 2008 - 20:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Zora (anonym)
Hm, problém mám podobný. Ale přišla jsem na to, že je to o psychice. Když budeš tělo honit a trýznit, tak se tím tuplem nic nestane. Zkus na to tolik nemyslet, ale brát to jako automatiku, a ono to tělo i duši začne bavit a zase to půjde. Taky jsem na podzim šílela a nic se nedělo.. a před vánocema jsem režim dodržela, ale nestresovala se a ono to šlo! Klidně se ozvi na zorasek"centrum.cz. Neprodávám žádné zázraky, jen si ráda pokecám :-)
16. Leden 2008 - 12:02
Obrázek uživatele Návštěvník
EVA (anonym)
Jo, hoďte se do klidu a nechte se inspirovat: www.moudrasova.eu Fotogalerie - Fotky zdravých jídel. A recepty? Kniha I - celá kniha I, minutky od strany 62 (ostatní na předcházejích stránkách, včetně zdravé kávy na str. 52). Jezte, ale zdravě. E.
22. Leden 2008 - 0:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
14. 1. 2008 09:02:37, tesař - reaguji na prvni prispevek. Podle mého názoru je to tvým jídelníčkem. Psala jsi přesně: Včera jsem měla:ráno knackebrot se šunkou,jogurt bílý-svačina dva kusy ovoce-oběd dvě vejce-svačina jogurt-v 6 večer pár kousků hovězího dušeného bez přílohy(ani ne 100g) a večer dva pomeranče. Je to mnoho bílkovin.U hubnutí jsou bílkoviny velice důležité - neztrácí se během hubnutí svalová hmota nýbrž tuky. Ale s přemírou bílkovin je člověk unavený a bez nálady a hlavně NEHUBNE! Svaly získávají na oběmu a nastupuje na řadu tzv. GOLEMŮV efekt jak jsme říkali u nás ve fitku. Tuky po čase zmizí, ale vizuelně bude tělo mnohem mohutnější. Pak už zbývá jen jediné - poslat si přihlášku na mistrovství Evropy v kulturistice:-D Ne, vážně, pamatuj, že denní příjem bílkovin by se měl pohybovat na 1kg tělesné váhy 1g bílkovin u žen - a to maximálně 1g!Pokud nechcete nabírat svalstvo. U mužů jsou to při redukci 2g/kg. Takový menší plátek kuřecího masa cca 100g obsahuje 20-25g bílkovin!Uber bílkoviny a uvidis zmenu!!!! Hezký den:-) PS: ráno - sacharidy, svačina - ovoce, oběd - bílkoviny nejlépe v kombinaci se zeleninou, svačina zelenina, večeře bílkoviny v menším poměru než na oběd:-)
8. Srpen 2008 - 13:32
Obrázek uživatele Návštěvník
katka (anonym)
já hubnu když chodím do práce, jelikož si dám jen nějaký salát k obědu a nežeru odpoledne. Chce to se nějak zaměstnat aby se člověk neměl čas cpát...
8. Srpen 2008 - 22:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Systematik (anonym)
To chce zahrádku a nebo sekat dřevo
25. Červen 2010 - 20:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Berenika (anonym)
Ahojte, chtěla bych se zeptat na nějakou radu. Z určitých důvodů jsem dostala před 2 lety antidepresiva. Během té doby jsem přibrala 20 kg. Normálně vážím 50kg, teď mám 70kg. Jím málo, zdravě, sportuji denně a nemám ani deko dole. Antidepresiva se mi během té doby několikrát měnily, ale s váhou prostě nejde pohnout. Upravený jídelníček i sport dodržuji 2 měsíce a prostě nic... Jsem už totálně zoufalá a nevím, co dělat...
16. Únor 2011 - 22:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Janička (anonym)
Dobrý den, také bych potřebovala poradit, co dělám zle. Snažím se a potřebuji zbuhnout, chodím 3x týdně cvičit do Vacushape, vysadila jsem pečivo, a omezila přísun jídla, 3x větší jídlo a 2x až 3x menší svačinku, hodně tekutiny, porce přiměřené, ale né moc tučné a žádné smažené. Mám sníženou funkci štítné žlázy a roky jsem přibírala kila ani jsem nevěděla z čeho. Nyní se mi ustálili hodnoty štítné žlázy a moje ošetřující Endokriniložka, řekla, že bych měla pomalu hubnout, ale ani přes mé úsilí se NIC neděje, cvičením mi akorád opuchávají nohy a trne mi v nich, mám je dost napuchlé! Mohli by jste mi, prosím, poradit co dělám zle a co mám přesně dělat?? Děkuji mnohokrát předem. Pěkný den Jana
21. Únor 2011 - 23:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Vypasene prase (anonym)
Chyba muze byt i v hlave. Mam za to ze se tim mnoho lidi moc trapi. Je v poradku se trapit kdyz zeru jako kajman, protoze to musi mit nasledky. Ale kdyz jim zdrave, casto potrebuje telo jenom VIC SPANKU a cas na to zrychlit metabolismus ( prisun zeleniny 50 procent toho co celkem snite). Kdyz jsem ve STRESU, telo se prepina do "emergency modu" = to je uplne stejne jako v zivote. Taky kdyz je vam "soufl", radeji si sednete na zadek misto gruntovani kvartyru. Telo se muze chovat velice podobne. Mejte radost z toho ze nepodlehate zravce jako mnozi ostatni, klidne si pres den ve meste prohlizejte tloustiky s hamburgrem v ruce a USMIVEJTE SE jak jsou "blbi". Dejte si jeden dva tydny BEZ VAHY A MERENI. Bezte spat brzo a rano si doprejte pul hodinky lenoseni. Telo musi pochopit ze a) zasoby jsou mu ku prdu a melo by se jich zbavit. b) musi je mit cas a klid vsechny spalit. ( Kdyz male dite pobiha po hristi sem a tam, nepredstavuje si u toho bloky palici se tukove tkane. Zkuste si taky jen tak zaskotacit. :) ) A NEBERTE VSECHNO TAK VAZNE, i spekum se da zasmat. Vzdyt malo co je tak srandovni jako 150ti kilovy odbornik na dietologii :) Nase spolecnost produkuje prilis mnoho jidla a nekdo to holt sezrat musi :) ( Zabij bobra, zachranis strom. )
21. Duben 2011 - 9:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Berdy (anonym)
Hodně dělá genetika, kdybyste se rozkrájely, tak jestli máte rodiče při těle, nebudete hubení nikdy. Hormony jsou prevít, jestli nemáte z krve udělaný rozbor, tak vaše pokusy o hubnutí jsou jen plácnutím do vody. Chce na to jít vědecky. Osobně si myslím, když někdo chce zhubnout, tak si nebude dávat žádný svačinky, večer žádné maso, které se tráví dlouho. Večer jen salátek a jen zobnout. Naši předkové žádné svačinky také nepěstovali, jedli 3x denně a tlustí nebyli. Prostě prázdej pytel nestojí. A huntovat si klouby na rotopedu, to nemáte možnost dělat jiného? Jít se psem na ostrou procházku, dělat na zahrádce?
21. Duben 2011 - 10:10

Přidat komentář

Reklama

Reklama