39 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Mohou antibiotika zpoždovat menstruaci?

10. Září 2018 - 0:07

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Mici (anonym)
Už týden jsem nedostala menzes, nemám ani žádné příznaky že by měl začít (jako bolest břicha které mívám vždy před m.), ani známky těhotenství nemám.Před nedávnem jsem brala antibiotika, je možné zpoždění díky těmto lékům?
23. Srpen 2006 - 19:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Bereš antikoncepci???
24. Srpen 2006 - 16:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
no antibiotika dokáží udělat své.... nechci tě nijak strašit, to samozřejmě ne, ale kamarádka nedávno jednu "antibiotikovou záležitost" porodila...
24. Srpen 2006 - 17:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Hakna (anonym)
Jasně, ale to se jedná o to, když zároveň bere hormonalni antikoncepci. Jinak nevidim duvod, proc by pri antibioticich mohla otehotnet (pokud se chrani kondomem nebo podobne). A pokud otehotni s kondomem nebo jinak, tak to muze byt proto, ze selhala tato metoda a neni to zpusobene antibiotiky. Antibiotika snizuji ucinnost hormonalni antokoncepce, je to v letacich a vsude napsany...
24. Srpen 2006 - 19:02
Obrázek uživatele Návštěvník
pampeliška (anonym)
Já antibiotika dobrala včera a menstruaci jsem měla dostat před třemi dny a těhotná určitě nejsem, nemám s kým :-) Takže asi můžou
31. Březen 2007 - 8:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Beri (anonym)
Potvrzuji hypotézu :-)Antibiotika jsem dobrala 10.5.,menzes jsem měla dostat 11.5. a dostala až dnes 15.5., takže zpoždění o 4 dny, což se mi nikdy nestalo.
15. Květen 2007 - 15:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
dobrý den, chci se zeptat, smí se půlit Sumamed 500?? děkuji.
21. Květen 2007 - 14:37
Obrázek uživatele Návštěvník
rena (anonym)
No abych rekla pravdu, tak jsem pred 18 dni dobrala antibiotika a mela jsem to dostat pred tydnem a furt nic, tak pokud to nedostanu do 5 dnu tak jdu na gyndu :o)))
30. Srpen 2007 - 18:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Ja si myslim že určitě,jednou jsem je taky brala a pak jsem to 4dny nedostala(coz u me neni normalni...)...takze jsem se samozdrejme hrozne bala...ale dopadlo to dobre...mimi necekam:-)
18. Leden 2008 - 22:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Nicola (anonym)
Dobrý, v pátek 9.2. jsem dobrala antibiotika augmentin a hned v sobotu 10.2. jsem očekávala menses, ale je týden po očekávaném příchodu a pořád nic a ani mne nebolí břicho či jiné příznaky příchodu.Těhotenství jsem vyloučila.Je mi 15 let a menstuaci nemám 100% pravidelnou, ale přesto je mi to divné.Mohli byste prosím poradit,co s tím?
17. Únor 2008 - 13:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Nevím,nikdy jsem je neužívala.
18. Únor 2008 - 0:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Můžou. Mě se spozdila menstuace o týden. Ale těhotenský testík neuškodí.
18. Únor 2008 - 8:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Nicola (anonym)
No už sem si ho dělala a byl negativní, a pořád nic.
19. Únor 2008 - 17:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Nicola (anonym)
Takuž se dostavila,KONEČNĚ!Ale 11 dní, to se mi ještě nestalo.
20. Únor 2008 - 21:29
Obrázek uživatele Návštěvník
kellys (anonym)
ahoj, taky bych měla problém..začala sem brat antibiotika dva dva dny před menzesem, menzes sem dostala normalně, ale místo obvyklých pěti dnů sem ho měla jen den a půl..mají na to antibiotika vliv, nebo se mam bát? pls poraďte někdo, díky
26. Červen 2008 - 23:26
Obrázek uživatele Návštěvník
werous (anonym)
ahoj těžko říct jak moc antibiotika ovliňují naše tělo.já sem zase brala antibiotika a ntikoncepci zároveň a teď mi menstruace začala o týden dřív.je to divné.....mám taky velké obavy co se děje......
13. Prosinec 2008 - 13:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Když berete antibiotika, chrante se i jinak, to víte. Jinak si myslím, že ta menstruace je způsobena tím, že je tělo ve stresu (antibiotika bereš kvůli něčemu) a nejen samotnými léky.
14. Prosinec 2008 - 11:59
Obrázek uživatele Návštěvník
sona (anonym)
ahojte před dvouma tejdnama sem domarodila brala sem penák 500 a pak sem dostala ještě silenější antibiotika 700 a už mám zpoždění tři týdny může to mít vliv na antibiotika
7. Březen 2009 - 13:56
Obrázek uživatele Návštěvník
tamca (anonym)
Ahoj chci se zeptat,delala jsem si dva tehotenske testy a negativni,,,a mesicky se me zpozdily zatim jen o tyden,mela jsem anginu a brala jsem antibiotika..penicilinove1000,takže docela silne a tehotná asi nejsem,myslite ze se mi to posunulo tim?já myslim ze jo
19. Srpen 2009 - 23:19
Obrázek uživatele Návštěvník
klára (anonym)
před 14dněmi jsem brala antibiotika a zároven antikoncepsi,ted když mám 7denní pauzu a už je to 5 den a menzes se ještě nedostavil,můžu být těhotná?prosím za odpověd
21. Listopad 2009 - 8:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Marcela (anonym)
já beru antibiotika, asi už půl roku, k tomu jsem brala i antikoncepci a nikdy jsem žádné zpoždění neměla, až teď, těhotná ale určitě nejsem, protože už dva měsíce nemám přítele a minulý týden jsem to normálně dostala. Takže taky nevím, ale doufám, že je to těma antibiotikama
8. Březen 2010 - 19:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
ahoj chtela sem se zeptat mela sem dostat mesicky minulou sobotu a nedostala a s pritelem sem nic nemela prosim mohla bysmy dat jeste dneska vedet dekuju
16. Červen 2010 - 6:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Michaela (anonym)
Dobrý den dobrala jsem ve středu antibiotika DUOMOX a ráda bych se zeptala, kdy mohu na sluníčko a do solárka a kdy mužu pit alkohol. Děkuji Míša
2. Červenec 2010 - 14:14
Obrázek uživatele Návštěvník
lucka (anonym)
Mě antibiotika opozdili menstruaci o týden.
26. Červenec 2011 - 19:24
Obrázek uživatele Návštěvník
tyna (anonym)
ahoj..mne se stala trosku jina vec asi pred tydnem mi zkoncila menstruace a predevcirem jsem dobrala antibiotika a zase jsem to dostala.. newim jestli to je normalni .. :/
12. Září 2011 - 20:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Hana (anonym)
Ahoj,antibiotika jsem měla asi před měsícem na zánět ledvin,před týdnem a něco jsem dostala další tentokrát na zub,menses jsem měla dostat už asi před 5 dny,ale mám to celkem nepravidelné,minulý měsíc jsem to měla tak 2 dny a málo...Jsem docela vystrašená,ikdyž s přítelem používáme kondom a ten nám nepraskl ani jiná nehoda se nestala...Tak nevím.
27. Září 2011 - 22:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeňka (anonym)
Dobrý den,od pátku beru antibiotika Ospen na 10 dní, ve čtvrtek (den před tím) jsem si brala poslední prášek HA z platíčka a další si beru až následující pátek, ale atb doberu az v nedeli. Protože atb snižují účinnost HA budu muset čekat celý cyklus nebo to neovlivní na ty tri prášky z nového platíčka?Děkuji
22. Červenec 2012 - 10:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Jenn (anonym)
Ahoj. Beru antibiotika aléky už dva tydny, když jsem měla začít brát antibiotyka, měla jsem dostat take menstruaci, ale už je to tyden co jsem ji nedostala a antibiotika stále beru. Ale před 3týdny jsem měla nechráněný sex,ale myslime si,že to přítel stihnul vyndat a že se až pak vyprazdnil. Příznaky těhotenství nejsou až na citlivé prsa a zvětšené bradavky,a pod bradavkama mam prso vevnitř tvrde. Jsem nervozní, že jsem v tom. Je mi 15let.
18. Listopad 2012 - 14:21
Obrázek uživatele Návštěvník
! (anonym)
Ke zpoždění menstruace dojít může, často o 10 i více měsíců.
18. Listopad 2012 - 19:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Dana (anonym)
Dodbrý den chtěla bych se zeptat...před týdnem ve středu jsem dobrala antibiotika na ledviny a teď kom v ponděli jsme měla dostat menstruaci,ale nedostala jsem ji..A mám strach,tak se chci zeptat jestli to může být díky těm antibiotikům zpožděné..Děkuji předem za odpověď
12. Prosinec 2012 - 23:59

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama