0 příspěvků / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

ladybon

10. Září 2018 - 0:10

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Kdo zvás má pozitivní nebo i negativní zkušenosti s lékem Ladybon ? Jana
1. Listopad 2007 - 15:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Dara (anonym)
Tak já beru LADYBON už 4 měsíce a jsem spokojená 4 roky jsem užívala Klimonorm,ale chtěla jsem změnu,tak jsem si na doporučení nechala napsat LADYBON.U něho se vlastně nemá menstruovat.Ale já asi po 3 měsících opět začala.Byla jsem u lékaře a ten mi řekl,že je to vlastně normální průběh přechodu,než se vše ustálí.Nicméně nemám už návaly,ustoupily i mé deprese a noční šílené pocení a bolesti v podbřišku.Takže mohu řict,že mi dost pomohl.
9. Leden 2008 - 12:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzka (anonym)
A co migréna ?Neobjevuje se při užívání Ladybonu?A jak je to se sexem?Píšou,že by měl být pozitivně ovlivněn.Mám se rohodnout mezi Klimonormem a Ladybonem.
9. Leden 2008 - 17:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Iva (anonym)
LADYBON beru druhý týden.V noci už se nepotím,spánek je mnohem lepší,než před tím,jen se mi často mění nálady,ale podle lékařky i to by se mělo časem upravit během čtrnácti dnů.Jsem po celkové hysterektomii rok a žádné hormony mé tělo nepřijímalo.Konečně spím a to strašné poceníje pryč.Teď ještě ty nálady a snad bude dobře.
14. Únor 2009 - 18:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Bláža (anonym)
Ladybon beru 3 měsíce, návaly ustoupily ale přibrala jsem 3 kg, přestože jsem nijak nezměnila životosprávu. Co s tím?
8. Září 2009 - 19:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Ladybon beru 3 měsíce, návaly...Já jsem ten samý případ, za minulý rok jsem pracne zhubla 6 kg a za 2 měsíce užívání Ladybonu 5 kg přibrala. Mám z toho teď pomalu deprese, protože se bojím, že to bude pokračovat.
30. Září 2009 - 13:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Jřina (anonym)
Kdo zvás má pozitivní nebo...Ladybon mně moc pomohl na klimakterium.Beru ho půl roku. Ovšem také jsem přibrala asi 5 kg. Najíždím na dietu, ale asi bych nemohla vůbec nic jíst. Zkusím se zeptat u svého gynekologa. Zatím stále nabírám a nabírám. Je to hrůza. Ozve se někdo, kdo bere Ladybon delší dobu? Děkuji.
26. Červenec 2010 - 10:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Jřina (anonym)
Kdo zvás má pozitivní nebo...Ladybon mně moc pomohl na klimakterium.Beru ho půl roku. Ovšem také jsem přibrala asi 5 kg. Najíždím na dietu, ale asi bych nemohla vůbec nic jíst. Zkusím se zeptat u svého gynekologa. Zatím stále nabírám a nabírám. Je to hrůza. Ozve se někdo, kdo bere Ladybon delší dobu? Děkuji.
26. Červenec 2010 - 10:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Dáša (anonym)
Berete nekdo ladybon delší dobu a bolí vás nohy? mě to začalo tak po půl roce braní a nevím jestli to má souvislost nebo ne.
18. Únor 2012 - 21:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Ahoj, prodám Ladybon 5x 28 tablet. Cena 500,- Kč. Kontakt: stuska82@seznam.cz
2. Duben 2012 - 8:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Ahoj, beru Ladybon s 1 půlroční přestávkou už 5 let a nemám vůbec žádné problémy - lékař mi ho předepsal kvůli brzkému nástupu přechodu a osteoporeze u matky. Nicméně jsem prvních pár měsíců taky cca 3 kg přibrala, které už mi zůstaly - ale dál to nepostupovalo. Osteoporeza je zatím zastavena a tak jsem spokojená.
11. Květen 2012 - 14:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Milena (anonym)
Berete nekdo ladybon delší...Ahoj,mně po půl roce začaly bolet kyčle, tak nevím...
30. Květen 2012 - 14:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarča (anonym)
Berete nekdo ladybon delší...Ahoj,mě začaly bolet nohy po třech měsících,taková bolest něco jako křeče,ale taky nevím,jestli to je od toho,zkusím to na chvíli vysadit a uvidím.
8. Červen 2012 - 13:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Beru ladybon už dvanáct let a jsem fit, jak bych bez něj určitě nebyla. Je mi 65 let a cítím se skvěle. Žádné choroby, dobrá pleť, na výletě ujdu za den až 15 km. Jen mírné opotřebování některých kloubů, které souvisí s věkem. Cvičim s 2 a půl kilovými činkami, také cviky na zpevnění břicha. Nachlubím se, cítím, že za to vděčím tomuhle elixíru, kdybych ho přestala brát, šla bych možná rychle dolů. Jsem odhodlaná brát ho až do konce svých dbů. Mnohé důchodkyně za západními hranicemi prý něco podobného zobou až do smrti.
23. Říjen 2012 - 9:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Jano (anonym)
jsi po operaci,nebo v normálním přechodu?A co sex?
23. Říjen 2012 - 9:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarča (anonym)
Berete nekdo ladybon delší...Tak to samé u mě, vysadila jsem ho na pár dnů a byl pokoj,ted beru půlku za dva dny a je to dobrý.
26. Listopad 2012 - 19:57
Obrázek uživatele Návštěvník
devonka1 (anonym)
Beru ladybon už dvanáct let...Dobrý den Jano, také beru Ladybon delší dobu, asi 10 let a teď mi ho doktorka odmítla předepsat, že prý se bude stahovat z prodeje, ale důvod mi neřekla. Mně úžasně pomáhá, tak bych ráda věděla, jestli Vám ho předepisuje dál, nebo také ne. Nabídla mi Activel, ale není to ono. Díky za odpověď.
11. Březen 2013 - 14:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Eliška (anonym)
dobry den ,taky jsem brala ladybon asi 13let,neměla jsem s tímto lékem žádné problémy spiše jsem se citila moc dobře ,je mi 53let bylo dobře ,než mi začl vypadavat vlasy tak jsem ladybon přestala brát,ted čtu že se stahuje z prodeje a nikde se o tom nemužu dočist ,jestli jeto opravdu pravda,
5. Duben 2013 - 4:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Mirka (anonym)
Berete nekdo ladybon delší...Ahoj, taky beru ladybon 3tí měsíc a začala mě bolet noha a mám v ní takový divný tlak . Nevím jestli to k tomu patří, taky zjišťuji jestli někdo nemá s tím větší zkušenosti
22. Červenec 2013 - 8:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarča (anonym)
Ahoj, taky beru ladybon 3tí...Ahoj, mám s tím své zkušenosti, proto mohu poradit, nutno ladybon vysadit na pár dní dokud bolest nepřejde a pak brát dále menší dávky, třebas obden nebo půlky. Neboj tento lék zůstává v těle docela dlouho, takže netřeba se bát obtíží, zdravím.
6. Srpen 2013 - 20:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarča (anonym)
Ahoj, mám s tím své...Ještě jsem zapomněla, že jinak je ten Ladybon úplný zázrak, nic lepšího není, vyzkoušela jsem všechno možný.
6. Srpen 2013 - 20:27
Obrázek uživatele Návštěvník
dagmar (anonym)
nemám žádné zkušenosti, neboť jsem tento lék začala brát, uvidím po nějaké době, co to s mým tělem bude dělat a jak to bude snášet, ale věřím tomuto léku, neboť mi ho napsal můj gynekolog, který zná mé peoblémy již 35 let.
20. Leden 2016 - 10:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Sagitta (anonym)
Já bych chtela vjedet jak je to s tím znížením dávky na obden nebo pulky tablety, jestly to není nebezpečný, byla bych ráda kdyby mi napsal gynekolog aneb jiný lékaž. Jinak je fajn sex je super , chudnu, nepotim se a nedele se mi celulitída jako bez nej, jen mne bolí slabiny a nevím proč.
13. Březen 2016 - 9:03
Obrázek uživatele Návštěvník
karla (anonym)
Já bych chtela vjedet jak je...ladybon se může brát obden. Beru ho obden na doporučení lékaře už 2 roky.
31. Březen 2016 - 22:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Já bych chtela vjedet jak je...Taky se připojuji ke kladným zkušenostem s Ladybon, sex je super a strašné návaly také ustoupily i když u mě až po měsíci
18. Červen 2016 - 9:49
Obrázek uživatele Návštěvník
alice (anonym)
Dobry den. Bude mi 58 let a beru Sarapis soju,ale uz vubec nepomaha, doktorka mi napsala Lady bon, mam strach ho brat pro sve nezadouci ucinky, mohu brat treba jen pulku? Dekuji
5. Srpen 2016 - 16:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Mirka (anonym)
ladybon se může brát...To Karla:opravdu obden? po měsíci užívání 1xd. jdu do toho, tak uvidím. Z obavy ládování hormonů a tak.Nevím zda je tato diskuze aktuální, jinak bych podala více info.Zdravím všechny.
7. Listopad 2016 - 19:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Hana (anonym)
Já jsem ho začala užívat a vždy jsem po asi 1 hodině byla jako opilá,nesoustředěná,více podrážděná.Užívala jsem ho 2,5 měsíce v domění že se vše ustálí a bude dobře,ale nebylo.Musela jsem ho vysadit.
24. Březen 2017 - 19:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Mirka (anonym)
Já jsem ho začala užívat...To Hana: díky za zprávu,konečně aktuální zpráva v diskuzi. Já L. beru půl roku, a to půlku, kvůli žaludku u mě. Jinak celkově stejně nezabírá na stroprocent. Jsem po kompletní HY,žádné hormony v těle,hrůza. Takže nemůsí ani tbl zabrat. A to jsem vyzkoušela před tím vše možné.Zdravím.
21. Duben 2017 - 20:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Majka (anonym)
ahojte, môžem brať ladybon a zároveň robiť detoxikáciu organizmu ? asi nie moc dobrý nápad. Čo vy na to.
23. Červen 2017 - 18:56

Přidat komentář

Reklama

Reklama