49 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Po které HA na 100% nepřiberu!!!

10. Září 2018 - 0:05

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Ahoj beru jiz 6 let Diane-35 plet uz mam vazne dobrou a moje gynekolozka mi rekla ze bych ji mela vymenit, ale poradte mi mam 78 kg a porad bojuji s vahou jakou antikoncepci byste doporucili? ja to samozrejme proberu s lekarkou a reknu ze chci neco po cem zarucene nepriberu, ale zajimalo by me jestli je treba nekdo kdo po Diane pribral a tim ze zacal brat jinou mu sla vaha sama dolu? Diky vsem.
10. Březen 2005 - 12:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Podivej se na diskuzi o ant. YAdine, ale 100% neni nic! je ale dost draha, ale pises ze beres Dianu, tak by ten rozdil pro tebe mozna nebyl tak tragickej - stoji pres 800 Kc/tri mesice.
10. Březen 2005 - 12:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Diky moc podivam se tam, uvidim i co mi rekne doktorka, Diane stoji 600,- tak uz to neni tak hrozny :o)
10. Březen 2005 - 14:00
Obrázek uživatele Návštěvník
JanaFr (anonym)
To se nedá říct obecně, každý reaguje jinak. Já jsem např. po pár prášcích Marvelonu tak strašně otekla a přobrala a bylo mi po nich špatně, tak jsem je hned přestala brát, nečekala jsem ani ty dva měsíce, po kterých se to prý má upravit, a začala jsem brát Mercilon a po něm jsem nepřibrala ani deko, ani jsem nikdy nebyla nateklá.
10. Březen 2005 - 14:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzana (anonym)
Je to fakt šíleně individuální. Já jsem právě po Diane zhubla 8 kg!
10. Březen 2005 - 14:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Klari (anonym)
Asi je to fakt hodně individuální - já brala Harmonet a teď Gracial a ani po jednom jsem nepřibrala.
17. Březen 2005 - 9:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Ivca (anonym)
Zdravim. Ja ted uz pres ctvrt roku beru Minervu, coz by mela byt jen vylepsena Diane a nepribrala jsem ani trochu. A ta nadherna plet!
14. Duben 2005 - 18:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Iva (anonym)
Tezko je, kdyz pise nekdo, kdo nepribere po zadny HA. Ja mam opacny problem, vzdy jsem byla stihla, ale po HA dost pribiram. Zkusila jsem toho uz hodne a jedno bylo horsi nez druhe. Taky jsem zkousela Yadine, ale za ty prachy to nestoji. Sice jsem moc nepribrala, ale ani deko dolu. Na plet taky nic moc. Muzu rict, ze jedina HA, ktera se mi docela osvedcila, byl Mercilon, po nem jsem dokonce neco zhubla. Asi se k nemu casem vratim. V zasade asi plati, ze cim vic hormonu, tim vic se pribira. A muze to k tomu obsahovat cokoliv, klidne i drospirenon.
15. Duben 2005 - 11:07
Obrázek uživatele Návštěvník
uma (anonym)
Yadine-to je preparát,který má reklamu právě v tomto.A je to skutečně pravda.Osobní zkušenost.
15. Duben 2005 - 14:19
Obrázek uživatele Návštěvník
katka (anonym)
7 let užívám Minisiston a nikdy jsem po něm nepřibrala,ale někomu nemusí vyhovovat....
1. Červen 2005 - 18:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Veronika (anonym)
Ahoj já beru Pramino a taky jsem pojeho užívání nepřibrala beru ho již tři roky tak si myslim že by se to již projevilo.Krásný den všem
4. Červen 2005 - 16:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Xenie (anonym)
Po Tri-regolu jsem přibrala asi 8 kg a pak to schodila a po Mercilonu jsem zhubla asi 3 kg. Vážím teď 50 kg a jsem spokojená.
21. Srpen 2005 - 17:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
Ja som braal Minisiston-pribrala som kg, Cilest z neho som za 7 mesiacov schudla 5kg ato som sa doslova prezierala tak mi od neho chutilo jest a bol vysokodavkovy teraz beriem nizkodavkovy Lindynette 30 2 mesiac auz su tu 3kg navyse:(
16. Březen 2006 - 10:41
Obrázek uživatele Návštěvník
martina (anonym)
Já beru JEANINE a nepribrala jsem ani gram... spise shodila... Je to pry tim ze obsahuje jine hormony, ktere tak moc nepusobi na zadrzovani vody v tele...
17. Březen 2006 - 9:13
Obrázek uživatele Návštěvník
martina (anonym)
A kamaradky co berou jeanine maji stejnou zkusenost...
17. Březen 2006 - 9:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Po vitriolu, slepičko!
17. Březen 2006 - 12:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
!!!!!!!!ahoj holky,na trhu je NOVA NEHORMONALNI ANTIKONCEPCE(takze zadne zvysovani vahy,snizene libido,deprese..)je to nitrodelozni telisko SilverLily nebo Goldlily. Je to vhodne i pro holky CO NERODILY(telisko je v ruznych velikostech) a NEOBSAHUJE HORMONY. JE ze stribra nebo ze zlata. Dá se objednat v lékárně a gynekolog vám ho zavede.UCINNOST 99,6%. sILVERLILY ZINC NAVIC SNIZUJE DELKU KRVACENI A PUSOBI BAKTERICIDNE A FUNGICIDNE-PROTI KVASINKAM. CENA JE 1400 SILVERLILY A 2000 GOLDLILY A JE TO NA 7 LET ale muzete si ho nechat samozr.kdykoliv vyndat. TADY JE ODKAZ NA STRANKY. http://www.metrimpex.cz/Nabidka-2-3.htm CETLA SEM O NEM V RUZNYCH DISKUZICH A VSICHNI SPOKOJENÍ. je nehormonalni, takze se nepribira ani nahodou.
19. Prosinec 2006 - 13:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Už jděte s tou antikoncepcí do prdele. Celá Doktorka je zamořená "HA, HAK a antik. pilulkami". Ta, která to dělá, ať dostane genitální herpes.
19. Prosinec 2006 - 13:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Victoria (anonym)
Moje gynekoložka mi říkala, že po hormonální antikoncepci se netloustne. Prý se na to ženské často vymlouvají, ale výzkum prokázal, že se tloustne z jídla, ne z prášků.
25. Prosinec 2006 - 12:01
Obrázek uživatele Návštěvník
zuzina (anonym)
stopro po yasminelle
28. Prosinec 2006 - 13:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Luca (anonym)
Tloustne se proto, že má žena větší chuť po HA na jídlo... tudíž když se začbne hlídat a ne jíst vše na co má chuť, nepřibere... HA neovlivní metabolismus ale chuť.
2. Leden 2007 - 12:48
Obrázek uživatele Návštěvník
jane (anonym)
Ja beru HA Harmonet a zatim po ni hubnu...
2. Leden 2007 - 21:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Já brala Jeanine, ted Femoden, nepřibrala jsem vůbec. Ale je to o tom, jak se kdo hlídá. HA ovlivňuje chuť k jídlu, to je vše, viz příspěvek výše!...
3. Leden 2007 - 9:03
Obrázek uživatele Návštěvník
blue...bell (anonym)
Asi takhle-jsou to hormony, takze nejaky reci, ze se nestlousne jsou alespon u 99 procent holek zcestny. Ja taky pekne nakynula po Jeanine a Mercilonu. Vyzadala jsem si Yasminelle a sem v pohode......po tehle mit strach nemusis
15. Leden 2007 - 18:02
Obrázek uživatele Návštěvník
SILVIE (anonym)
PROSÍM PORADTE JAKOU ANTIKO...BRÁT PŘI PORUŠE ŠTITNE ŽLAZY A HORMONU PROLAKTINU.UŽ JSEM MĚLA NIT..DEL..TĚL..DANU MĚLA JSEM ČASTÉ ZANĚTY,TABLETY YANINE -BOLESTI HLAVY NEVOLNOST A PŘIBYTEK NA VÁZE.GINEKOLOG MI NABYZI DALŠÍ NIT..DĚL..TĚL.MIRENE KTERÉ STOJI OKOLO 5-6TISIC, A PŘI ČTENI NEŽADOUCICH UČINKU PIŠOU MOHOU NASTAT BOLESTI HLAVY. NECHTĚLA BYCH DAT TILIK PENĚZ,A TŽRPĚT OPĚT BOLESTI ZVRACENÍM ,ZANĚTY A VAHOVYM PŘIRUSTKEM .DEKUJÍ
15. Leden 2007 - 21:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Bára (anonym)
To není tak úplně pravda, protože po některé pilulky způsobují zadržování vody v těle.....btw. sama jsem měla zkušenost s diane a také jsem po ní přibrala až 8 kilo!
17. Leden 2007 - 19:37
Obrázek uživatele Návštěvník
leviska (anonym)
ahoj zacala jsem brat yasminelle a mam porad nejake nervy ze priberu atd(je to moje prvni antikoncepce)tak ze nemam zadne zkusenosti.nemate nekdo s yasminelle nejake potize, vedlejsi ucinky?dekuji za odpoved a preji krasny den.
10. Únor 2007 - 12:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Já brala JEANINE, spíš jsem shodila. Teď beru FEMODEN, také spíše shazuji. Ale mám to dané už od narození rychlým metabolismem... ale zkuste JEANINE, kamarádka také nepřibrala.
10. Únor 2007 - 13:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
já přibrala po Minerva(stejné jako Diane 35) asi 2kg(spíš fakt voda),ale jde to poznat,i když je to voda,prostě džíny tesnější, prsa se zvetsily,to se mě taky nelíbilo,byla jsem s jejich velikostí předtím spokojená....a prostě clovek sen cítí celý oteklý....pred 3 měs.jsem vysadila antik. a 3 kg jsou dole a to jsem pro to nic neudělala...
10. Únor 2007 - 19:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Já brala Mirele,shodila jsem 16kg za půl roku,vůbec jsem při ní neměla chutě.Bohhužel po roce jsem ji musela změnit,je nízkohormonová a mně začala dělat švíky s měsíčkama.Potom Microgynon,není špatný,ale po operaci žlučníku jsem dostala trombózu do nohy a musela ji vysadit.Nyní nám musí stačit kondom :((
11. Únor 2007 - 19:35

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama