17 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

kožní-neodpovědné

10. Září 2018 - 0:10

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Svědí mi hlava (vlasová část), čelo hlavně nad nosem a vnitřní část víček očí.Vyhledala jsem pomoc na polikl Černý Most,dostala kortikoid mast s tím, že je to alergie na léky které beru na vysoký tlak td.,celkem 5 tablet každé ráno a že se nedá nic dělat, léčit se musím. Na interě v nemocnici ve Vysočanech jsem toto sdělila,ale prý to není reakce na léky a hlavně ať nepoužívám KORTIOKID mast,že se nejspíš jedná o Seberoickou dermatit a to že bych si zadělala na problém, který se pak velmi špatně léčí.Co mám dělat,komu mám uvěřit-když né odbornému lékaři?!Svědění je velmi náročné na psychiku.Děkuji Jana
25. Říjen 2007 - 9:43
Obrázek uživatele Návštěvník
V (anonym)
Tak to je svízelné, těžko poradit. A, co játra, ty máš v pořádku, a na té kůži - je něco vidět?
25. Říjen 2007 - 17:37
Obrázek uživatele Návštěvník
A (anonym)
S kortikoidy se musí opatrně a dávat je kolem očí mi připadá vysloveně hazard. Já s nimi mám mnohaleté zkušenosti, kortikoidy poslouží opravdu dobře a rychle, ale jsou bohužel návykové a musí se brát pod dohledem lékaře. A měli by Ti udělat krevní či epikutání testy, na co jsi vlastně alergická. Zajdi někam na alergologii. Já chodím k lékařce v centru a jsem spokojená.
31. Říjen 2007 - 13:04
Obrázek uživatele Návštěvník
V (anonym)
A má provdu v tom, kortikoudy na obličej raději velmi, velmi opatrně. S tou návykovostí bych to tak černě neviděla.
31. Říjen 2007 - 17:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Honza (anonym)
Jano, zkusil bych celostní medicínu, podívej se na netu na adresu www.psychosomatika.cz, tam by ti uměli asi spíš poradit. Skoro mi to přijde, že ty kožní problémy souvisí se špatnou psychikou. Nemáš nějaké problémy v rodině, či v manželství? Zkus zapátrat a když tak uvidíš.
31. Říjen 2007 - 17:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Alena (anonym)
S těmi kožními je to tak, že prostě často hádají. Já s nimi mám vážně zlé zkušenosti, kdybych o tom chtěla psát, je to na dlouho. Chce jich vyzkoušet několik, a zůstat u toho, který se osvědčí. Správný dermatolog se vás zeptá na životní styl, stravu atp. Bacha na ty, kteří se vás na nic nezeptají a hned začnou psát recept.
31. Říjen 2007 - 19:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
Álo, toto nedělal ani vyhlášený prof. Novotný. Bohužel jsem na takového dermatologa NIKDY nenarazila. Jen se podívá a píše. Dnes jsem byla na kožním /ekzém v obličeji na těle a rukou/. A dostala jsem přes protesty zase jen kortikoid. Nechápu proč kožaři stále dávají jen kortikoidy i mé tehdy 6měsíční dceři. A ten přístup: mám stále pocit jako bych obtěžovala, vždyť to přece nic není s tím žít. Prý když jsem vdaná, štíhlá a jinak pohledná tak co bych chtěla!!!! Jiné ženy se trápí pro vyslovené blbosti!! Je přece normální, že mi to vadí a nechci tak vypadat!!! O svědění ani nemluvě. Proč to lékaři tak bagatelizují. Vždyť nevědí jak se na nás ostatní dívají, jim to příjde normální, když to vidí denně, ale ostatním ne!!!!!!!!!!!!!!! Jak nás mají ostatní pochopit jak je těžké s tím žít, když to nedokáží ani oni, to mě fakt strašně štve!!!!!
10. Březen 2009 - 20:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Květa Zázvorkov (anonym)
Už se, jako léčitelka, zase ježím vzteky, když čtu o kožařích!!!!!a jejich slavných kortikoidech.Podívejte se na mé www.harmonie.blue4net.cz!!! Vše je krevní záležitost a strava.Obličej je zrcadlem vnitřních orgánů a je třeba napravit chod imunity.Odstraní-li se příčina, důsledek zmizí! Konopný olej, konopné semínko, konopná tkzv.kosmetika, pozitivní myšlení, vyčistit organismus, otevřít čakry, srovnat energii a jste z toho venku i když to déle trvá, ale je to na vždy.Jen je třeba navždy změnit myšlení, potažmo způsob života!Vždyť krása přichází zevnitř.To ale kožaře asi nenaučili na VŠ.
16. Březen 2009 - 15:12
Obrázek uživatele Návštěvník
:-( (anonym)
Květa ZázvorkováNejež se vzteky, chce to pozitivní myšlení. Obličej je odrazem vnitřních orgánů.
16. Březen 2009 - 15:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Bára (anonym)
Květo Zázvorková, to co tu popisujete, pomůže jen někomu a ne vždy. Kéž by to bylo tak jednoduché. A nezatracujte kortikoidy, pokud nevíte co je to opravdu těžký ekzém.Mno a konečně, nevztekejte se, není to zdravé :-)
16. Březen 2009 - 17:51
Obrázek uživatele Návštěvník
lea (anonym)
Květo Zázvorková, také jsem byla přesvědčena o tom že obličej je odzrcadlením vnitřních orgánů žel maminka měla pusinku jak miminko a přesto zemřela na rakovinu proto jsem změnila názor ne vždy je tomu tak
17. Březen 2009 - 7:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Květa Zázvorkov (anonym)
Rakovina není exém ani vyrážka.Pleteš si pojmy s dojmy.je to nekordinované dělení buněk.Kortikoidy zatracuji.Produkují je nadledvinky, proto bych posílila tento orgán.Tak si nestěžuj a klidně je polykej dál, místo aby ses zamyslela nad příčinou, zaháněj důsledek.Přeji hodně štěstí.KZ
18. Březen 2009 - 12:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Bára (anonym)
Květo Zázvorková, ekzém má milióny různých příčin, od těch fyzických, až po psychické. Pokud selžou roky pátrání po příčině, alternativní medicína a člověk je na pokraji sebevraždy, pak jsou kortikoidy jediným způsobem, jak si zachovat život a nervy pro další pátrání po příčině.Pokud je příčina ekzému v duši, pak mi jsou rady kterak posílit ledviny, vyčistit játra, střevo, atd. úplně, ale ÚPLNĚ NAPRD, víte?Nevěřite? Zkusila jsem, vím o tom své. Vy ale toho ale o ekzému moc nevíte.Pokud píšete o lokálním ekzémku někde na ruce či na obličeji, pak ok, dá se vydržet, ale já píšu o těžkém AE.
18. Březen 2009 - 16:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
KZ je šarlatánka tělem i duší. Pozitivní myšlení ještě nikdy nikoho na světě nevyléčilo. Jsou to bludy rádoby léčitelů a KV je známá horlivá obhájkyně této metody na netu v diskuzích. A ví kulový!
2. Červenec 2011 - 21:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Mary (anonym)
Už se, jako léčitelka,...Je to přesně tak. Na medicíně se dnes snad ani dietologie či výživa neučí? V TV promluvil jeden pán, jehož syn studuje medicínu na univerzitě v Cambridgi. Pán se podivoval nad tím, že jinak velmi prestižní univerzita zařadila jedinou přednášku o výživě za celé čtyři roky studia! Jeden jediný den! tak si můžeme domyslet velmi snadno, že je nám nalinkována budoucnost na drogách (drugs = léky).
2. Červenec 2011 - 22:44
Obrázek uživatele Návštěvník
KZ (anonym)
KZ je šarlatánka tělem i...Naopak. Stačí si přečíst něco víc, než-li Blesk a zkouknout zprávy na Nově!!!Ale komu není rady, tomu není pomoci. Dnes už se dělá vyšetření kapky krve v temném poli, ale, bohužel, to pojišťovny neplatí.Šarlatáni alespoň vědí, jak to ve vesmíru funguje a že člověk není jenom z masa a kostí!!!Život je daleko složitější.Ale kdo chce, ať se cpe kortikoidy a "prášky". Je to každého věc.
31. Srpen 2011 - 14:23

Přidat komentář

Reklama

Reklama