14 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

kalorický příjem, živiny

10. Září 2018 - 0:14

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Elena (anonym)
Ahoj, za poslední rok jsem přibrala 2kg, které nejdou dolů. Dodržuju kalorický příjem 4500 - 5000KJ, včera jsem jedla naposled v 15 hodin, můj včerejší příjem byl 3600KJ, ráno jsem vlezla na váhu a měla jsem o 200g víc než předchozí den, neumím si to zkrátka vysvětlit:(... můj další problém je, že nevím jestli v hubnutí hraje důležitější roli kalorický příjem nebo poměr živin... často místo oběda mám třeba dortík nebo nějaký zákusek či jinou sladkost, ale když takové jídlo má třeba 1400KJ a kdybych si na oběd dala třeba kuřecí maso se zeleninou o stejné kalorické hodnotě, ale s jiným poměrem živin, pomůže mi to při hubnutí, nebo ne?
8. Červen 2009 - 12:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Vyšetřit štítnou žlázu.
8. Červen 2009 - 13:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Elena (anonym)
Děkuju za připomenutí, to jsem do svého příspěvku zapomněla napsat. Štítnou žlázu vyšetřenou mám, autoimunní thyreioditis, léčím se 12 let, od svých 7 roků. Denně beru euthyrox 75 mg, žádné výkyvy v hormonech nemám.
8. Červen 2009 - 17:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Petr (anonym)
Pokud tvoje nadváha spočívá v přebytku tuku, platí tyto poznatky: 1. Tuky dokážou energeticky využít (spálit) pouze svaly, tj. jejich zvýšená činnost tj. pohyb. 2. K metabolismu tuků je potřeba i určité množství sacharidů. Tj. pokud se sacharidy z potravy zcela vyloučí, tuky se neodbourávají a energie se získává z bílkovin (ať už z potravy nebo svalové hmoty). 3. Při hubnutí jsou tuky nejprve ve tkáni nahrazeny produktem jejich metabolismu vodou, takže na první pohled člověk hned nehubne, trvá to určitou dobu, než se tato voda vyloučí. Hodně štěstí.
8. Červen 2009 - 17:38
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
ano pomuze jidlo s jinym obsahem zivin nez dortik,vim to dle sebe,ja taky jim za den jen 3 tatranky a nehubnu,nic jinyho,KJ se tam vejdou ale dolu kila nejdou,tak co s tim jedine zmenit mysleni vid?
8. Červen 2009 - 18:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Tina (anonym)
Eleno, a proč jíš naposled v 15hod?? A vážíš se každý den?? Nejdřív je potřeba si to srovnat v hlavě. Sledovat se takhle každý den, to je posedlost. Takže základ hubnutí je správná a vyvážená strava, alespoň 5 až 6 porcí denně a rozhodně ne dortíky (to se tímto snažíš zhubnout, takovým druhem tuku a cukru?), ale kuřecí maso, ryby, rýže, občas brambory, taky těstoviny, vejce, luštěniny , zeleninu, sem tam ovoce, nízkotučné mléčné výrobky apod. A tím, že nejíš po 15 hod., tak svému tělo nesmírně ubližuješ. Pak hladoví od 15hod. až do probuzení a první jídlo, které si dáš, ti jde jasně do tuků, Takže začarovaný kruh.
8. Červen 2009 - 18:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Tina (anonym)
A taky záleží co a kdy jíš. Dopoledne je vhodnější si dávat více sacharidů (tj. celozrnný chléb, rýžový chléb, obiloviny, s kouskem bílkovin, jako je tvaroh např. Na oběd si dej normální jídlo, takže třeba kuřecí (ne na tuku) a k tomu rýži a zeleninu, nejlépe čerstvou. A chtělo by to i cvičit.
8. Červen 2009 - 18:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Elena (anonym)
S tím, že jsem naposled jedla v 15 hodin, bylo výjimečně včera, jinak večeřím asi v 17 : 30. Snídám v 7 hodin, svačím v 10 hodin, oběd mám tak v půl 1, v 15 : 30 další svačina a v 17: 30 večeře. Myslíte tedy, že kalorický příjem mám zachovat a změnit jenom poměr živin (bílkoviny / cukry / tuky), a pak by mohlo hubnutí fungovat?
8. Červen 2009 - 20:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Elena (anonym)
Jo a 2x týdně mám taneční trénink, takže to beru jako to cvičení...
8. Červen 2009 - 20:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Tina (anonym)
Jaké máš složení bílkovin, cukrů a tuků během dne? Můžeš to nějak rozepsat? Kolik na snídani, svačinu atd.?
8. Červen 2009 - 20:55
Obrázek uživatele Návštěvník
jája (anonym)
ELEN: Pro hubnoucí ženy je příjem 5000 KJ správně z toho by mělo být 120g sacharidů, 85g bílkovin a 40g tuku. Takže snídaně do 1 hodiny od probuzení cca 50g tmavého chleba, nebo 50g kornspitzu, nebo 40g dalamánku, nebo 35g knäckebrotu, nebo 35g vloček a k tomu 100g sýra cottage, nebo 100g polotučného tvarohu, nebo 50g 30% tvrdého sýra, nebo 1 vejce + 2 bílky a k tomu 100g zeleniny. dopolední svačina 100g ovoce, nebo 150g polotučného mléčného výrobku (jogurt, zakys.nápoj) Oběd:100g libového masa ( ideální je kuřecí, krůtí, králičí, ale i hovězí )nebo 150g ryby k tomu 130g vař.brambor nebo bramborové kaše, nebo 90g luštěnin, nebo 80g vař. rýže, nebo 70g těstovin, nebo 55g bramborového knedlíku a k tomu 200g zeleniny a 10g rostliného tuku. odpolední svačina:100g ovoce, nebo 150g mléčného polotučného výrobku, nebo 200g zeleniny Večeře: 4 hod před spaním - platí to co pro oběd, ale nebála bych se ze začátkz ty přílohy k večeři redukovat To sladké místo oběda, je pěkná blbost, protože to jsou jenom prázdné kalorie a jestli nehubneš, je to právě tím, že jsi podvyživená, tedy máš malý přísun výživových látek i když máš dost kalorií.
15. Červen 2009 - 11:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
ELEN: Pro hubnoucí ženy je...Ahoj, troufnu si zde trochu nesouhlasit, příjem 5000KJ pro ženy je dost zažitý nesmysl, u většiny žen, které potřebují zhubnout je 5000KJ velmi málo, dostanou se tak pod svůj bazální metabolismus a tělo začne brát ze svalů, začne si ukládat a rozhodně nebude hubnout. Je velmi důležitá současná váha, vytížení během dne - práce, pohyb, studium, apod. a u každého je tento výpočet zcela jiný, nelze říci, že 5000KJ platí pro všechny pro boha!!! Za sebe doporučuji vyvážit jídelníček, nezapomínat na přísun bílkovin - 0,8-1g bílkoviny na 1kg váhy a hlavně pravidelný aerobní pohyb - min. 3x týdně!!!
5. Červenec 2011 - 9:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Lilith (anonym)
S tím, že jsem naposled...Ještě další věc, pokud večeříš už v 17:30 a chodíš spát dýl než v 8 hodin tak večeříš příšerně brzo. Tvoje tělo pak večer zbytečně hladoví a i když všechno ostatní budeš dělat správně, tak stejně tvůj metabolismus bude pomalejší než by měl být a zhubnout bude mnohonásobně těžší. Poslední jídlo by mělo být 2 hodiny před spaním (taková 2. večeře). Měl by to být třeba kousek zeleniny a večeře tak 2-3 hodiny ještě před tímto jídlem.
3. Červen 2012 - 12:22

Přidat komentář

Reklama

Reklama