78 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Jak vypracovat prsni svaly ?

10. Září 2018 - 0:03

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
:-) (anonym)
Jsem hubeny,ale nejake svaly mam.Jen nevim jake delat cviky na vyrysovani spodni strany prsnich svalu.Zvlaste pak od podpazdi dolu.Nevite co na to zabira ? Diky
21. Únor 2003 - 16:04
Obrázek uživatele Návštěvník
micinda (anonym)
kliky na bradlech.
26. Únor 2003 - 9:42
Obrázek uživatele Návštěvník
micinda (anonym)
ještě dodávám: široký úchop, naklonit dopředu. je to dost základní cvik, v literatuře zcela jistě najdeš fotku a přesný popis. prsním svalům zdar! (taky je mučím).'
26. Únor 2003 - 9:46
Obrázek uživatele Návštěvník
:-) (anonym)
Diky vyzkousim.Jen bude tezke sehnat neco jako bradla.Nejde to necim nahradit ?
26. Únor 2003 - 10:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Vendy (anonym)
Nejlepší jsou kliky.'
26. Únor 2003 - 13:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Vendy (anonym)
Myslím tím klasické kliky na zemi. Posilování zdar a klikům zvlášť!!!'
26. Únor 2003 - 13:46
Obrázek uživatele Návštěvník
micinda (anonym)
nahradit bradla něčím - těžko, myslela jsem, že chodíš do posilovny. jestli cvičíš doma, tak opravdu jen obyčejné kliky s rukama široko od sebe. jestli se na to cítíš tak přitom ještě batoh s knihami na záda jako zátěž a hurá do toho! '
27. Únor 2003 - 11:52
Obrázek uživatele Návštěvník
:-) (anonym)
Ne do posilovny nechodim.To se moc stydim.Kliky delam denne.Ale zadny vysledek.Uz jsem zmenil i pocty.Deset kliku a hodnekrat nez jednou a hodne.Myslel jsem ze klik je jen jeden.S rukama u tela ale zkusim i siroko od sebe.Diky.SNad to pomuze.A co je na velka ramena ?
28. Únor 2003 - 8:38
Obrázek uživatele Návštěvník
micinda (anonym)
na ramena předpažování, vzpažování, rozpažování s jednoručkami - na netu určitě najdeš stránky týkající se kulturistiky, někde bývají i animované fotky s přesným popisem, tak to zkoukni. technika je důležitá, aby to k něčemu bylo. na ty prsní svaly: po půl roce klikování výsledky mít budeš zaručeně ale nezapomínej na zvýšený přísun bílkovin, zejména masa.'
28. Únor 2003 - 10:23
Obrázek uživatele Návštěvník
:-) (anonym)
Maso denne.Ale jen proto ze jsem masozravy.Ne kvuli bilkovinam.To jsem nevedel ze maso je tak dulezity.Diky.A podivat se na nejake stranky me vubec nenapadlo.Kde je hledat ?Dik za tip.Jo a kliky delam 5 let denodenne,ale svaly po tom nerostou a o rysovani se taky neda mluvit.Asi mam blby telo.Jinak nevim.
28. Únor 2003 - 10:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdenka (anonym)
Mi synove po navratu z posilovny vzdycky basti tvaroh - pry kvuli svalum. Jedi ho slazeny.
28. Únor 2003 - 14:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Martin (anonym)
Mně nejvíc pomohly opravdu poctivé kliky,ze začátku jsem jich udělal sotva 25 a dnes už zmáknu 2x tolik.Klikuji tak 3x týdně,ze začátku mě svaly bolely i 4 dny,ale jak člověk posiluje víc a víc,svaly ho už tolik nebolí,na prsních svalech je to také vidět a kvalitně se posilují i zádové svaly,prsům zdar:)'
14. Březen 2003 - 13:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Jirka (anonym)
Zkus si doma vzít dvě masivní židle a kliky na bradlech můžeš dělat doma...'
25. Duben 2003 - 7:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
A co poradite slecnam? Do fitka nechodim.
25. Duben 2003 - 8:26
Obrázek uživatele Návštěvník
martas (anonym)
Posilka+ pekna brigadnice:) to Vas primeje k poradny makacce:)) néé pokud nekdo chce nabrat svaly,tak musi zacit sam od sebe neco delat,upravit si jidelnicek a zacit poradne makat:) at nemame zadny soušky v republice:)'
11. Červenec 2003 - 14:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Každé ráno dělám klasické kliky.Pubertální komplexy = malá prsa mne rychle přešla a v současnosti jsem ráda,jak vypadám.Přestože mi prsa cvičením nijak nenarostla,tak je mám pevná a jsme spokojená.'
9. Říjen 2003 - 13:16
Obrázek uživatele Návštěvník
parka (anonym)
Najlepsie je posilovat cele telo komplene a ne stlom:ta chcem mat velke ramena a kozy tak budem cvicit len to a to.Vyrysovat cisto prsne svaly ani ziadnu inu cast nejde.Rysovat sa tiez musi cele telo a to hlavne upravou stravy.Tiez neviem preco sa niektory ludia boja chodit do posilovne,ved aj ti naj ecsi co tam cvicia tiez raz zacinali a boli maly a slaby.Prajem pekny den a vela chuti do posilovania
30. Listopad 2003 - 12:05
Obrázek uživatele Návštěvník
JK (anonym)
Jakékoliv cvičení za účelem rozvoje svalů je naprosto marné, pokud není doprovázeno přísunem kvalitních bílkovin a to především živočišných 6x denně - to platí pro muže i ženy.... Bezprostředně po tréninku je potřeba jejich množství v přijímaném jídle ještě zvýšit!!! Doporučuji prostudovat stránky o Fitnessu a Kulturistice....'
24. Březen 2005 - 9:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Dáša (anonym)
Ahoj :-) , proč nechceš chodit do posilovny? Stydět se vůbec nemusíš. Ale znám to, taky jsem se styděla, pak jsem se překonala a zašla tam. Když vidím, kdo všechno tam chodí, tak mě nějaký stud rychle přešel. Taky jsem si myslela, že tam budou jen samí dokonalí, že všichni budou perfektně cvičit a všechno hned umět, ale skutečnost je jiná. Dneska chodím pravidelně a je to prima. Je tam spousta strojů, který doma nijak nenahradíš.'
24. Březen 2005 - 11:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Žofka (anonym)
spousta strojů,ale,.. no nešla bych tam,páč bych nevěděla jak je všechny použít:o)'
16. Červen 2006 - 14:38
Obrázek uživatele Návštěvník
M (anonym)
RE Zofka: Neboj,urcite se tam najde spousta chlapu co ti radi vsechno ukazou a vysvetli... :)
17. Červen 2006 - 7:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Ž.. (anonym)
Opálení svalovci.. ?) ;o)'
17. Červen 2006 - 17:51
Obrázek uživatele Návštěvník
^^ (anonym)
Mě pomohli tady - doporučuju: http://aiki.euweb.cz/index.php?type=article&id=2'
9. Leden 2008 - 11:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Michal (anonym)
Ahoj jsme průměrný kluk když sem byl mladší tak jsem byl trošku při těle ale ted jsem normalní a mám problém mám prsa skoro jako mladá slečna tak kolem 14 let...co stím abych vypdal normálně ? Děkuji za odpověď'
8. Březen 2008 - 20:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
v pubertě se to občas stává ale v 17 to zmizí jinak se to dá řešit s lékařem příp.plastickou operací'
9. Srpen 2008 - 15:48
Obrázek uživatele Návštěvník
jiri (anonym)
jsou to i probmemy zenske hormony. ktere jsou v tele vetsi pocet nez muzskych.u zeny opacne roste ochlupeni na celem tele a fousy ,vetsinou to muze byt v detstvy obezita,ktera pak v dospelosti zustava,ale da se vse resit fittnes ruzne sporty ruzne protejny ktere pali tuky a tvori svalstvo
30. Leden 2009 - 17:28
Obrázek uživatele Návštěvník
slash (anonym)
budem mat 15 rokov a chcel by som mat taky vecsi prsny sval pretoze ho mam dost plochy .vydno mi akurat bradavky... som chudy ... ako by oms si mal vypracovat prsny sval bez nejakych cinok pretoze chcem posilovat doma nemam de chodit do posilovne ... a co by oms mal jest ?pomozete mi prosim?
30. Říjen 2009 - 20:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Martin (anonym)
Ahoj mohli byste mi sím poradit jak mám posilovat doma bez strojů abych měl pořádný prsní svaly,břišní svaly a svaly na rukách?? děkuju moc protože vůbec newim co mám robit :)
18. Listopad 2009 - 13:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Martin (anonym)
Eště sem zapoměl podotknout že je mi 15 sem hodně hubený a vážim jen asi 65kg a sem vysoký asi 185cm děkuju moc
18. Listopad 2009 - 13:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Filip (anonym)
bez čínek delej serie kliků schybů a lehy sedy uvidiš po roce pořádná výsledek
2. Prosinec 2009 - 12:33
Obrázek uživatele Návštěvník
David (anonym)
Mě nejvíce fungují kliky, které jsem odkoukal od známého profesionálního trenéra Davida Hufa. Potřebujete 3 židle. Dvě pod ruce a jednu pod nohy. Pak si na to vlezete a děláte kliky až do krajních poloh (nahoře i dole). Důležité ovšem je, že narozdíl od kliků na zemi máte při těchto zcela povolený trup, čili záda nejsou zpevněná, tak jako když klikujete na zemi. Nejlepší základní cvik s dlouhou činkou je pak samozřejmě bench press (při tom rostou i ramenní svaly). Pokud jde o urychleni růstu svalů, nenjen prsních, pak doporučuji základní cvičební programy z knihy Tajemství posílení anabolismu bez steroidů, kterou ale dnes seženete už jen v knihovnách. POZOR! Ty cvičební programy z knihy dělejte pouze v případě, že už nějaký čas s činkami cvičíte a máte zvládnuté správné techniky cvičení s činkami a máte už zpevněná záda a břicho protože ty programy se cvičí s dost těžkými hmotnostmi činek, takže začátečníci by si mohli ublížit. ROZHODNĚ JEN PRO POKROČILÉ, KTEŘÍ UŽ MAJÍ NA ČEM STAVĚT! Zdar svalnatci!
9. Prosinec 2009 - 16:02
Obrázek uživatele Návštěvník
David (anonym)
Co se týče těch lidí, kteří si pořád stěžují, že jsou hubení a nemůžou přibrat, tak teď je ten správný čas na přibírání. V zimě totiž tělo přirozeně shromažďuje tukové zásoby, ale pokud budete cvičit a jíst více bílkovin a uhlohydrátů, než běžná nesportující populace, tak vám porostou spíše svaly a ne pneumatika. Půjčte si v knihovně třeba Výživa nejen pro sportovce, kde si můžete spočítat, kolik kalorií a z jakých zdrojů musíte vzhledem ke své hmotnosti a svým sportovním výkonům, přijmout. V létě nepřiberete, to si pište. Takže pokud to někdo o prázdninách vzdal, protože prostě makal jako blázen a onom ořád nic, tak teď je ta pravá chvíle, kterou musíte využít ale necpěte se dortama a sladkostma. Půjčte si vhodnou knihu a půjde to. Třeba já posledních asi pět let přiberu každou zimu tak 4 kg svalů a 4 kg tuku. Ten tuk ale pak během léta shodím při aerobních aktivitách, svalů sice trochu taky ale ne všechny. Před pár lety jsem měl asi 50 kg, dnes mám 70 kg, takže i největší hubeňouři mají šanci, jen to chce trpělivost a dostatek znalostí, jak na to. V tom Vám pomůžou právě ty moudré knihy. Já používám ty, o kterých jsem psal výše plus ještě nějaký Seznam cviků od nakladelství svět kulturistiky. A nakonec buďte možná i rádi, že vám ty svaly nerostou tak rychle, jako třeba jiným, protože při rychlém růstu často popraská kůže a vytvoří se červené nebo bílé jizvy zvané strie, takže všeho s mírou. Pravidelně pozorujte své tělo a to i záda, zadek a nohy zezadu aby jste pak nebyli nemile překvapeni, jak to máte poraskané. Ono to totiž vůbec nebolí a zjistíte to až pohledem. Pkud má někdo tyhle problémy, pak doporučuje necvičit mrtvý tah, protože mě právě díky němu popraskaly stehna zezadu a taky pak necvičte zadek, protože ten je tvořen silnými svaly, které taky rychle rostou a pak praská kůže. Já na to používám Elastiq krém. To jsem ale zaběhl někam jinam. Tak se mějte svalovci, hubeňouři i tlouštíci. Zdar
9. Prosinec 2009 - 16:20
Obrázek uživatele Návštěvník
mário (anonym)
Čau taky potřebuju poradit.Ještě před rokem a půl jsem vážil 60 až 65kg tet vážím 73kg a měřím 175cm je mě 35let.Posilovat jsem začal letos v létě.Chtěl bych se zeptat:není nato posilování v mém věku pozdě?Dál v kovošrotě jsem vyžebral čtyři litinové kotouče jeden váží 3,5kg.Udělal jsem to tak že si znich můžu složit velkou činku 14kg nebo dvě malé 7kg jednoručky.Do svého jídelníčku jsem zařadil ovesné vločky.
10. Prosinec 2009 - 21:54
Obrázek uživatele Návštěvník
mário, (anonym)
tvoje starosti bych chtěl mít. Petr
11. Prosinec 2009 - 8:00
Obrázek uživatele Návštěvník
mário (anonym)
tvoje starosti bych chtěl...Petr odepisuj pouze nato čemu rozumíš.
11. Prosinec 2009 - 11:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Patrik (anonym)
Mě nejvíce fungují kliky,...Ahoj lidi... Je mi 14 let .. vazim 70 kg a jsem docela hubeny na pohled,merim 177 cm..Ruce mam docela vypracovany od prace doma ... Ale telo je stale nevypracovany. Zacal jsem delat kliky asi tak pred 5-3 mesici jako pravidelne..No na co se chi zeptat chi mit hlavne prsni svaly a chu vedet jak na to spravne.Posilovnu nemam porad pri ruce ziju na vesnici ;) Poradte mi prosim sparvne cviky a i ten mensi jidelnicek..dekuju predem patrik..
31. Prosinec 2009 - 0:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Znalec (anonym)
Patriku, pokud chces cvicit doma, krome kliku je idealni pro procviceni horni poloviny tela hrazda. Staci hrazda, ktera se montuje mezi futrama (dej si do vyhledavace hrazda do dveri). Tim se zpevni ruce i hrudnik vcetne prsnich svalu. Na hrazde se delaji tzv. shyby, neboli pritahy. Hrazda stoji kolem 300 korun, neni to drahe.
31. Prosinec 2009 - 9:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Znalec (anonym)
http://www.eibe.cz/novinky/desetibojar-roman-sebrle-cvici-na-hrazde-eibe/ http://sport.idnes.cz/cechuv-svetovy-rekord-na-hrazde-979-shybu-fd2-/sporty.asp?c=A090622_233858_sporty_ald
31. Prosinec 2009 - 9:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Znalec (anonym)
Jinak ale bacha, ve 14 letech jsi teprve ve vyvoji, muz se vyviji do 21 let, teprve tehdy muze byt plna zatez, bacha na cviceni, opatrne, at si neuzenes kylu nebo neposkodis svaly, pater....
31. Prosinec 2009 - 10:36
Obrázek uživatele Návštěvník
sketa (anonym)
Zdrc lidi je my 14 let ,myslíte ,že je pro svaly v mém věku vhodné pojídat nějaké ty prášky nebo jiné pojídajíci či pitelné věci na zvěčení svalstva?
10. Leden 2010 - 13:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Lea (anonym)
Hlavně koukej zatím pořádně a správně jíst, svaly k růstu stimuluješ cvičením a vykrmíš je jídlem. Z doplňků proteinový nápoj nebo gainer, ale ber to opravdu jen jako doplněk k normálnímu stravování.
10. Leden 2010 - 14:31
Obrázek uživatele Návštěvník
patrik (anonym)
Cau,musim se zepta vsichni rikaj ze posilovani je o dobré strave ze na ni moc zalezi a ja vubec nevim co mam jist potrebuju nakyho odbornika kterej se v tomle vyzna a poradimi fakt spravne diky za opovedi -)
13. Leden 2010 - 20:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Miloš (anonym)
mam sice svaly na rukou ale nejak mi to uz vic  nejde nevite jak stim muzu  pokracovat?
23. Leden 2010 - 17:08
Obrázek uživatele Návštěvník
Svaly (anonym)
Pokud chcete poradit s cvičením a stravou pro svalnatější figuru,tak jsem k dispozicidemonpomsty@seznam.cz
23. Leden 2010 - 17:53
Obrázek uživatele Návštěvník
jak je tohle st (anonym)
pokud chces mit svali nestaci se jednou zeptat, musis sam vedet co vlastne chces, a hlavne musis chtit!!! jinak to samo nepujde . a taky musis ktomu jit profesionalni cestou, strava trening odpocinek , pokud nechces pribrat svalovou hmotu tak je zbitecny sem neco psat nebo se o to zajimat... behat, klikovat,a  a psat voloviny se umi naucit asi kazdej ....      nejlepsi stranky na nabrani svalove hmoty jsou asi zde: http://www.vseokulturistice.cz/zacatecnici       http://www.ronnie.cz/ to je vsechno.
26. Leden 2010 - 11:14
Obrázek uživatele Návštěvník
svaly (anonym)
zdravim ja bych se chtel zeptat na kreatin nebo protejny slysel sem že to neni zdrave ja to neberu ale to tak spis beru mesic v kuse a 2 mesice pauza to pak pry ty svaly nejsou takove 100 procentni co by ste mi na to řekla dekuji
11. Březen 2010 - 20:58
Obrázek uživatele Návštěvník
David (anonym)
Jsem hubeny,ale nejake svaly...ahoj sem hubeny náky svaly mám chtěl bych se zeptak jak si pořádně vypracovat svaly na bříchu jake cviky mám dělat porádí tě mě a chtěl bych taky vedět jak mám posilovat prsní svaly porádítetmě díky
6. Duben 2010 - 13:52
Obrázek uživatele Návštěvník
lado :) (anonym)
som tenky a chcel by som si vypracovat prsne svali...co by ste mi poradili co sa tyka jedla cvicenia prestavok ??? len nejake cviky co sa daju robit doma .)
20. Duben 2010 - 19:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Lukas (anonym)
Pokud chcete poradit s...Dobrýá den chtěl bych nabrat vetsi svaly trosku mám ale chci vic poradite mi co jist a vse co proto mam delat jake cvikyx dene atd....budu cekat na odpoved dekuji Muj email je hixik-12-@seznam.cz
20. Duben 2010 - 21:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Kurrur (anonym)
Spíše blbě posiluješ :)
9. Květen 2010 - 17:52

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama