26 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Jak se naučit jíst méně?

10. Září 2018 - 0:10

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Denisa (anonym)
Zdravím vás,příspěvků na téma váhy, diety, jak zhubnout apod. je tu opravdu hodně, já ale řeším jiný problém. Snad celoživotně se trápím mojí postavou, vím, že nikdy nebudu štíhlá, máme v rodině postavy typu ""kus ženský"" (prsa, zadek, stehna), já ale v tomhle ohledu nejsem pasivní, od malička sportuji a hlídám si zdravý životní styl. Můj problém je ale v množství přijatého jídla, je to prostě rozjetý kolotoč ze kterého nelze vystoupit...žaludek je rozjezený, o své porce se pravidelně hlásí a i když samozřejmě snah bylo nespočet o to jíst méně, vydržela jsem to jen krátkodobě a po čase buď si zase dávala více a více nebo naopak ve snaze jíst málo, jsem to nevydržela a najednou se pořádně najedla...pak se za to nenáviděla, snažila se to vysportovat a tak pořád dokola...TRVALE se naučit jíst méně je pro mě prostě nadlidský úkon...přitom vím, že tady je můj zakopaný pes, opravdu nemám problém s pohybem, mám celkem slušnou fyzičku i s moji urostlou postavou a v tom, co jím taky ne,(vynechání jednoduchých cukrů, bílé mouky, tučných, smažených a nezdravých pokrmů, 3 až 4 litry vody a neslazeného čaje denně...) jen to množství, o které si mé tělo říká...Prosím poraďte, vaše zkušenosti, názory a tak. Předem moc děkuji.
5. Leden 2008 - 17:36
Obrázek uživatele Návštěvník
vera (anonym)
Ahojky mě se osvědčilo zmenšit množství jídla jíst tyčinkama .Nedá se toho nabrat moc a ještě jsem se snažila počítat žvýkání minimálně 20x požvýkat a polknout no zabere to více času . Zažila jsem u toho hodně srandy jak mě učili známí jíst tyčinkama v čínské restauraci no padalo to všude než jsem se dopracovala k tomu , že jidlo naberu a podařilo se mi ho dopravit do pusy.Nekupuj si tyčinky leské raději obyčejné a vyskoušej s kterýma se ti bude dobře jíst je jich více druhů , kulaté , placaté aj. Tak pak napiš jestli jsi to vyzkoušela a jak to dopadlo. Měj se hezky.
6. Leden 2008 - 16:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
No v podstatě všechno, co sem chtěl napsat už napsala Věra:), ale přecijen něco, než se třikrát denně naprat, tak je lepší jíst častěji, ale menší porce...
6. Leden 2008 - 17:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Jo a žaludek hlásí sytost cca po 20min, takže jíst pomaleji a začít třeba salátem:)
6. Leden 2008 - 17:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Denisa (anonym)
Tak díky moc, ty tyčinky by mne opravdu nenapadly, ale určitě je vyzkouším! Ale napadá mě, že vše asi nepůjde sníst tyčinkami, co plátek masa, který potřebuju ukrojit, pak asi musím zkombinovat tyčinky s nožem:-)
6. Leden 2008 - 23:05
Obrázek uživatele Návštěvník
kasenka (anonym)
ahojky, no já jsem si koupila od české firmy přírodní doplněk charakteru a jak ho užívám chuť k jídlu slábne jestli chceš písni na mailík ok-katka"email.cz
6. Leden 2008 - 23:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Adriena (anonym)
Já když ráno snídám, jsem rozežraná, v 10 nebo 11 už mám hrozný hlad a jím do večera. Ráno hlad ale nemám vůbec a osvědčilo se mi to co žádný odborník nedoporučí - jíst až mám hlad. Najím se ve 12 - první jídlo, a čím pozděj začnu tím míň jsem rozežraná. Takhle zhubnout se mi podaří bezpečně. Není to ale pro ty, kteří mají ráno hlad. Platí čím míň toho sníš před spaním tím menší hlad máš ráno. A jeden odborník, brněnský lékař, v novinách i psal, že jsou lidé kteří mají ráno dost energie a tak proč by měli snídat když nemají hlad.
8. Leden 2008 - 17:25
Obrázek uživatele Návštěvník
katka (anonym)
já teda snídám vždycky a bez snídaně si den neumím představit. většinou sladký pečivo. Jinak teď se snažím shodit po Vánocích- asi 2 kila mi naskočily nahoru- a taky bych nejradši furt jedla, ale prostě dám si snídani, pak až oběd (plátek chleba a buď zelenina- třeba dušená kedlubna- nebo olivy, sýr), odpoledne teda většinou zhřeším kouskem čokolády, ale jinak jím jen dietně- paprika, rajčata, jablko... a tím se můžu klidně nacpat, když se po tom netloustně:-) no a k večeři většinou něco teplýho (vím že se to nemá, ale u nás to prostě tak je), ale je to buď dietní (květák) nebo si toho dám míň než bych ráda. A dorazím se ovocem. Zatím šlo dolů za 3 dny 4dkg tak uvidím, co bude dál. Jo a tak 20 minut denně cvičím.
8. Leden 2008 - 18:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Ahoj, docela dost jsem přibrala. Po Vánocích, ale i před nima. Začala jsem totiž chodit do práce na poloviční úvazek a pak mám školu. Ráno nemůžu snídat - není mi pak dobře. Když dojedu do práce, neudržím se a sním na co příjdu. Po cestě do školy se stavím v pekárně a nakoupím si spoustu jídla... No a příjdu domů (kolem 4té) a sním oběd. Nedokážu se uhlídat a už nevím, co s tím :-(
13. Leden 2008 - 9:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Adrieno, to , že ráno nemáš hlad nic neznamená. Snídat se má proto, že tím nastartuješ svůj metabolismus. Ten se "probudí" po prvním jídle. Nevím, jestli už jsi něco zhubla, ale tělo si každý hlad pamatuje a jak dostane najíst, nejdříve doplní zásoby. Krátkodobě ti to může fungovat, třeba i zhubneš, ale pro tvé tělo je to "cukr a bič" a jednou řekne dost. Tělo má dostávat energii průběžně 5-7x denně tak, aby hlad nepocítilo. Pak nemá důvod ukládat zásoby. Současně je důležité množství tekutin, optimálně 4 dcl na 10 kg váhy za den. Ale každý jsme trochu jiný a je potřeba individuální přístup. Jestli máte zájem, napište mi na psa.sun"seznam.cz
13. Leden 2008 - 14:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
OPRAVA : pas.sun"seznam.cz
13. Leden 2008 - 14:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
podívat se do zrcadla-mně to pomohlo.
13. Leden 2008 - 16:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Zdravím, nepotřebujete poradit jak zhubnout efektivně, trvale a hlavně zdravě? Jsem tu pro vás
4. Březen 2008 - 2:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Bára (anonym)
Taky se někdy úplně nekontrolovatelně nacpu!:-) Prostě vždy mám v průběhu měsíce období (pár dní), kdy mám pořád na něco chuť a pořád musím něco dávat do pusy, i když už v tu chvíli vím, že je to špatně, ale nedokážu se ovládnout:-( Naštěstí zase tyto nekontrolovatelné chutě samy odezní a jím tak jak jsem zvyklá a mezi jídly už ty myšlenky nebo chutě nebo jak to nazvat na další jídlo prostě nejsou...asi to nějak souvisí s menstruačním cyklem... Naštěstí jsem zvyklá pravidelně sportovat, takže na mé postavě se to nijak neodráží, váha je pořád plus mínus nějaké to kilo stejná...ale stejně...chutě a zbytečné přecpávání a v určité chvíli neovladatelnost tady prostě je...:-(
11. Březen 2008 - 19:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Bára (anonym)
Ještě mě napadlo, na trhu je dnes hodně potravinových doplňků, které slibují, že zamezí pocitu hladu nebo snižují chuť k jídlu...nemáte s tím nějaké zkušenosti? Může to fungovat?
11. Březen 2008 - 19:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Hana (anonym)
Deniso a kdyz jis zdrave tak co tedy konkretne jis? Pokud se vyhybas sladkostem, chemikaliim, tukum atd. tak to neni zadny problem ne? Nebo mas snad vycitky ze snis treba moc mrkve:)?
11. Březen 2008 - 21:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Jitka (anonym)
Mam ten samy problem co zakladatelka tematu. Odpoledne nakoupim jidlo pro rodinu a pak snim ne jeden celozrnny rohlik, ale 5. A ne dva platky sunky, ale nejmlin 10, atd. Taky se mi osvedcilo nejist rano. Dokonce nekdy vydrzim nejist az do 15., 17. hod. odpoledne. Vecer pred spanim jit s krucicim brichem spat, to neusnu.
11. Březen 2008 - 23:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Gábina (anonym)
Ahoj Jitko,když jsem si přečetla co jsi zde psala,uplně jsem si vzpoměla na sebe!!!Tohle jsem provozovala do ledna,pak jsem se dala do hubnutí,musela jsem se naučit snídat,bylo to hrozné,asi týden jsem si zvykala,ale teď už se těším na 9 hod,a s cutí si dám plátek cel.pečiva nízkotučký sýr a občas šunku s kávou,pak si kolem 11-12 hod dám ovoce(jablko,pomeranč)14-15 hod kuřecí stehno bez kůže pečené s plátkem celo.pečiva a večer když mám hlad mrkev 18-20 hod,hodně piju čaj,od ledna mám dole 22 kilo,zjistila,že jíst pravidelně pro mě je dobré a hlavně hubnu,jen co mě štve necvičím,nemůžu se dokopat,ale říkámsi mám práci v terénu snažím se když mám čas nejezdit tramvají,ale chodím rychle pěšky.Vím,že tu bude někdo oponovat,ale já mám Vykoušenou Meridia,tlumí pocit hladu,a spaluje tuky,jestli nemáš pocit,že to nezvládneš sama tak jí vřele doporučuji(nesmí bý vys.tlak).všem přeji hodně pevn vůle G
12. Březen 2008 - 5:12
Obrázek uživatele Návštěvník
jirka / bubba (anonym)
Řeším něco podobného jako ty Deniso. Můj problém není tak veliký, mám nadváhu asi 8-11 kg přes zimu. Na jeře a v létě už mám jen těch 5 kg navíc, jsem jako houba. Příjdou vánoce a mám zase o něco víc. Můj problém není masna, problém je pekařství a cukrárny. Přitom nemám rád posypané buchty nebo bábovku moučkovým cukrem. Miluji závin, rýžový nákyp, zemlbábu. Na zabijačce si místo ovaru cpu bábovkou pro řezníka. Rád rohlíky, housky suchý chléb s mlékem. Doma je šunka( nyní zrovna asi 5o dkg domácí tlačenky)ale já se cpu suchým chlebem a bílou kávou. Je to prokletí, jíst málo a hlavně ne bílou mouku a cukry. Přitom zeleninu mám rád, ale pokud je něco sladkého je to ve mě. doma nic nevydrží, přitom jsem po obědě, hlad nemám a le ucítím vůni pečené buchty, jakékoliv a je zle.
12. Březen 2008 - 8:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Denisa (anonym)
pro Hanku: Ty jsi trochu nepochopila, kde je můj problém - ne v tom, co jím, ale kolik toho jím! Kdybych byla přirozeně štíhlá, tak to neřeším - žiju zdravě a nadlábnu se kdykoliv mám chuť, jenže já mám trvale pár kilo navíc a nedokážu s tím nic udělat - sportuju, jím zdravě, jenže jak psala Jitka, když sním místo jednoho celozrného rohlíku tři nebo místo malého 150 g bílého jogurtu ten velký 450 g, tak asi nikdy nezhubnu:-( Jo, krátkodobě to jde, když se ovládám, těch pár kilo dostanu dolů, ale opravdu natrvalo se mi to nepodařilo...a to mám za sebou dlouhou cestu... změna celé životní filosofie, změna životního stylu, trvalá změna stravovacích návyků, snad jen ten sport pro mě nikdy nebyl problém, sportuji odmalička a výsledek? Sice se cítím dobře, odbourala jsem určité zdravotní potíže i dlouhodobé problémy s pletí, mám perfektní obranyschopnost (chřipka nemá šanci), tělo mám pevné a ohebné (pravidelně se hýbu a cvičím), jenže pořád nosím ty kila navíc!!! Vím, že je to o množství přijaté potravy, prostě naučit se jíst méně...tak prosté a přitom tak neskonale obtížné...:-( A ještě pár slov pro Jirku: chce to se trochu ovládat. Vím o čem mluvím, taky miluji závin, čerstvou voňavou buchtu od maminky, nákyp... Ale úplně s klidným svědomím si tyto dobrotky někdy (opravdu někdy ne každý den!!) dopřeju... Je nesmysl zříkat se trvale něčeho, co máte opravdu rádi, vede to jen k tomu, že se jednoho dne neovládnete a sníte ne jeden klínek závinu (který neublíží), ale prostě rovnou celý...Což už dobře není.Nebyl pro mě problém skoncovat s uzeninami, paštikami a pod., sem tam si dopřeju jen kvalitní šunku, vyhýbám se i sladkým věcem, domů si je prostě nekoupím a buchtu sama neupeču, ale když zavítám v neděli k mamince, čerstvě upečenému koláči prostě neodolám...a to jsem taky po obědě a hlad nemám...Jo a taky je důležité, kdy si tu buchtu dopřejete, ráno nebo dopoledne nemá skoro žádné následky než k večeru nebo dokonce před spaním...např. bábovka s kakaem ráno na snídani je v pohodě, přes den ji spálím (pokud zrovna nesedím celý den na zadku) A ještě musím reagovat na příspěvek Gábiny - nesnídat je fakt blbost. Taky jsem neměla po ránu chuť na jídlo, obvzlášť, když vstávám hodně brzo třeba kolem šesté hodiny, nic do sebe nedostanu, ale za takové 2,3 hodiny to je jiná...Takže přes týden, když chodím do práce, chystám si pořád svačinky, sice nejím doma brzo ráno, ale kolem deváté nebo desáté už mám hlad a svačinka (snídaně) přijde vhod a je vyloženě nutná. Jíst první jídlo až oběd nebo dokonce až někdy něco odpoledne a pak to dohánět večer je největší kravina! Taky se mi někdy stane, že přes den to jídlo trochu zanedbám (není čas, prac.povinnosti a tak)a přijdu k večeru domů a mám už velký hlad, tak se vrhnu po něčem, co mi až tak "neublíží", všeobecně je dobré dávat večer přednost bílkovinám před sacharidy. A poslední věc: Bára se ptala na potravinové doplňky snižující chuť k jídlu, Gábina zmiňovala Meridii - to jsou nějaký prášky dostupné jen na předpis od doktora, ne? Rozhodně bych do sebe nějakou chemii necpala, když už tak něco na přírodní bázi...existuje třeba hodně čistících bylinkových čajů, které podporují metabolismus, zabraňují ukládání tuků v těle, podporují látkovou výměnu, prostě celkově pročistují střeva a tělo a to je taky hodně důležité a jako podpora při hubnutí a zdravém životním stylu jsou čaje (bylinky, zelené, lapacho, pu-erh, roibos), hlavně neslazené a obyčejná nebublinkovaná voda nezbytné... Tak díky za názory a kdyby někdo měl radu, jak se trvale naučit jíst méně, sem s ní:-)
13. Březen 2008 - 12:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Daniel (anonym)
Buďte bez obav, tato vláda nás všechny naučí jíst méně.
13. Březen 2008 - 12:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Mikča (anonym)
A co poradíte mě,snížila jsem přísun tuku,jím spíš zdravější věci-ráno celozrn.rohlík+jogurt,oběd nemůžu si dovolit teplý jídlo denně tak si aspoŇ dělám polívku do hrnečku,pak ovoce,večeře-teplá,většinou kuřecí maso s něčím,a ne a ne se váha hnout a myslim si,že se hejbu,ikdyž mohla bych asi víc,ale někdy zkrátka není čas jít se vypotit do fitka:(
13. Březen 2008 - 13:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
No Deniso,asi pozdě,ale já měla ten samý problém co Ty a klíčové je jíst prostě pořád a pak toho nesníš tolik a hlavně_před jídlem do sebe poslat hodně vody,nejlépe s citronem.Budeš jen funět a sníž sotva půlku.Mně to pomohlo.
15. Březen 2009 - 17:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Sama doma (anonym)
Čaj na snížení váhy zelený čaj kůra krušiny olšové máta - list rozchodnice růžová - kořen malina - list hloh - květ pivoňka - květ jitrocel - list šípek - plod lněné semeno
27. Listopad 2011 - 0:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
Ahoj, určitě si přečti něco o tom, jak v našem těle funguje to, co jíme. Já doporučuji webové stránky pana Veselého, který zhubl ze 115 kg na neskutečných 80, a to už si několik let drží. Mrkni třeba na tento článek http://www.hubnuti-jak.cz/jidelnicek-na-hubnuti/kolik-jidla-jist-a-proc-prave-tolik/ , lépe uspořádané informace o hubnutí jsem asi nikde jinde neviděla.
25. Duben 2017 - 20:53

Přidat komentář

Reklama

Reklama