11 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

HYPERTENZNI ENCEFALOPATIE co je to???

10. Září 2018 - 0:16

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
RENATA (anonym)
toto me pisou ve zprav ez nemocnice,mam pry vodu na srdci,co je to,v nemocnici sem podepsala revers po nespokojenosti,jsem doma tlak vysoky,blbe dejcham,na CT me neposlaly a to sem mela 260na 160 mam dojem ze mam poskozen mozek,co mam delat,je me 43,dekuji
8. Únor 2010 - 19:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Majena (anonym)
Jená se o neurologické poškození mozku hypertenzí - vysokým tlakem. Pokud se tlak medikamentózně sníží, je postižení vratné. pokud stav trvá delší dobu, je trvalé. Asi by to chtělo návrat do nemocnic a rychlá úprava hypertenze. Voda se dělá na plicích v blízkosti srdce, je to důsledek nedostatečnosti pravé komory srdeční, která nestíhá pumpovat okysličenou krev zpět do srdíčka. Krev se tam hromadí a z ní se do tkáně vstřebává voda. Hrozí latentní (skryté) srdeční selhání. Zhubnout, nesolit, užívat léky na odvodnění a hlavně snížit tlak. jinak se pomalu odepisujete!!!
9. Únor 2010 - 19:35
Obrázek uživatele Návštěvník
RENATA (anonym)
DEKUJU,,,,,,,,,,,,,,
9. Únor 2010 - 20:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Majena (anonym)
Není zač, hlavně se s sebou něco začněte dělat. Jste ještě mladá a kus života máte ještě před sebou a spoustu povinností určitě doma. Pokud nejste spokojená s lékařem či nemocnicí, tak zkuste jinou. Pokud vás odmítnou nendejte se, musí vás ošetřit v tomhle stavu. Vemte to třeba přes pohtovost, ale něco dělejte. Držím palce.
10. Únor 2010 - 8:05
Obrázek uživatele Návštěvník
abc (anonym)
Něco dělejte má dvě stránky. Pominu situace, kdy zhoršení stavu vznikne náhle a musí se zasahovat hned. Je otázka, proč k tomu došlo. Vynecháním léků? Čekáním, že to "nějak přejde"? Někdy to chce jen častější kontroly krevního tlaku, kontroly EKG a funkce ledvin, nekouřit, dodržovat životosprávu. Zase jsou hypertenze dobře kompenzovatelné jedním lékem a jiné, které kompenzovat jde jen velice obtížně. Důvod nespokojenosti v nemocnic bylo jen CT, nebo toho bylo víc?
10. Únor 2010 - 9:30
Obrázek uživatele Návštěvník
RENATA (anonym)
nevim stali se to tim ze jsem nebrala leky na tlak,kdysi sem se vylecila bylinama tlak ok,a pak nebrala a nechodila k doktor,,,,nevim proste jednoho dne sem mela tec 260na 160 a uz jela do nemocnice,jo z nemocnice sem odesla ne jen krz ct ale i jine veci nesnesu tam ten pobyt mam averzi na leky sem trochu duchovne zalozena a vim ze je to svinstvo a nakonec na nem skoncim,,,,tak nejak ve zkratce,,,,,,,,
11. Únor 2010 - 17:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Pokud má někdo (anonym)
tlak, jde mu o život. Poničení srdce, ledvina i ta hypertenzní encefalopatie. Mírně zvýšený tlak nemusí dělat potíže třeba 15 let, ale třeba tlak 300/150 je smrtelný během několika týdnů. Pokud se na něj včas přijde, musí se snížit za každou cenu. Dneska to není problém, ale je to potřeba dělat ve špitále, protože při domácí léčbě by se mohl snížit až moc a mohlo by dojít k srdečnímu selhání
11. Únor 2010 - 18:22
Obrázek uživatele Návštěvník
A ještě pozor ! (anonym)
nevim stali se to tim ze jsem...Takhle vysoký tlak 260/160 by měl vyvolat podezření na feochromocytom. Zvlášť když propukne náhle. Tlak je potřeba snížit a připravit se na operaci. Diagnóza se děla celkem snadno z moči stanovením kyseliny vanilmandlové. Je potřeba na to upozornit, protože to není součásti běžné laboratoře.
11. Únor 2010 - 18:28
Obrázek uživatele Návštěvník
RENATA (anonym)
diky vam,,,,,,v pondeli jdu na neurologii sem zvedava,musim mit doprovod,zapominam,nejsem si jista v chuzi,,no celkove blby,,,tlak ted ustalen 150na 90asi tak a stejne me je zle celkove,,,,jsem doma a lecim se ambulantne dalsi kontrola za 14dni a je to,,,,diky vam tady vsem,ahoj
12. Únor 2010 - 14:51
Obrázek uživatele Návštěvník
renato (anonym)
toto me pisou ve zprav ez...Ahoj renčo nikdy nepodepisuj reverz v nemocnici.voda u srdce je nebezpečná jde i o život.chce to péči lékařskou a dozor.měla to moje mamka.musí ti odčerpat tu vodu z těla a to ti daji hadičku do pipky a odčerpají tu vodu.někdy to jde někdy né.musíš brát léky na odvodnění verospinol 50 atd .přeji ti uzdravení pa.sluníčko.
6. Červen 2010 - 21:31

Přidat komentář

Reklama

Reklama