22 komentáře / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Hubnutí po kortikoidech

10. Září 2018 - 0:15

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
sandra (anonym)
Dobrý den, nevíte někdo, zda se dá zhubnout po léčbě kortikoidy? Já se o to už měsíc pokouším a stále mi to nejde. Jsem z toho dost zoufalá.
16. Září 2009 - 19:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Věrka (anonym)
Dobrý den mam stejní problém jak tu píšete také se snažím hubnout po kortikoidech už přez 3 tídny a otoky stále zůstávaj hlavně na určitích místech se to nehejbe také jsem z toho zoufalá a podrážděná.
21. Září 2009 - 12:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Iva (anonym)
Mám stejný problém.
21. Září 2009 - 13:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Věrka (anonym)
Tak co nikdo nám neporadí?Opravdu mě to dost trápí
21. Září 2009 - 13:06
Obrázek uživatele lucka
lucka
Také jsem po kortikoidech přibrala.Takže mám skříň plnou letních věcí do kterých jsem se nevešla.Prostě ta váha nešla dolů.A až teď,když je po létě a budou se nosit svetry,to jde:-(Připadá mi,že to je tím jak se mi snižuje dávka léků
21. Září 2009 - 16:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Zoufalá Jana (anonym)
Ty kortikoidy jsou ale svinstvo, co? Taky po nich nemůžu shodit, strašný.
3. Leden 2010 - 15:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Mirek (anonym)
Ty kortikoidy jsou ale...Jsou svinstvo kortikoidy hlavně v tom,že utlumují činnost nadledvinek,které kromě kortikoidů vyrábějí jiné důležité hormony pro tělo.
3. Leden 2010 - 18:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Forsberg (anonym)
Dobře, ale co s tím? Člověk po nich ztloustne skoro přes noc a kdy to shodí?
3. Leden 2010 - 19:21
Obrázek uživatele Návštěvník
... (anonym)
http://www.hejbejse.cz/
3. Leden 2010 - 19:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Soukup X. (anonym)
Dobře, ale co s tím?...Někdo to neshodí skoro nikdy, kortikoidy jsou svinstvo.
15. Srpen 2010 - 22:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
Tak co nikdo nám...Ahoj, já jsem po kortikoidech přibrala 15 kilo a když jsem je vysadila, tak jsem je za rok shodila...chce to trpělivost.....Teď je beru zase... a mám nahoře skoro 20 kilo :-(
18. Srpen 2011 - 14:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Lela (anonym)
Kortikoidy mě také přidaly 20kg.Bohužel je ještě musím brát a hubnout mě s nimi nejde.Hlavně mě vadí ty naducané tváře.
18. Srpen 2011 - 20:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Jitka (anonym)
Ahoj, mám stejný problém, mám po měsíci nahoře deset kilo, v nemocnici jsem shodila 16kg takže naštěstí mě oblečení ještě je. Teď chci zkusit lymfodrenáž přístrojovou, protože se mi zdá,že mám stejně v těle jen vodu...I v nemocnici mi ukazovali pár masáží na lymfu a pomáhalo to. Ale na tu lymfu to chce alespoň 10x jít. A taky pomáhá míň solit. Dám pak vědět.
29. Srpen 2011 - 21:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Darča (anonym)
Ahoj, já jsem po 4 měsících přibrala 6 kg, což není tak moc:) ale každé ráno jezdím na rotopedu 30 min + cvičím 10 min. Jinak tváře mám tak napuchlé, že mě kamarádi nepoznávájí :)!!!Držím nám palce at jsme co nejdříve ve svých velikostech a bez kortikoidů!!!!!
16. Září 2011 - 7:17
Obrázek uživatele Návštěvník
? (anonym)
Co je tohle za kravinu? Každej po těch sračkách přibere a to chcete po nich zhubnout? Kde jste na takovej blábol přišli??
16. Září 2011 - 12:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Krist (anonym)
Po kortikoidech se špatně schazuje :/ Chce t trpělivost a pohyb... Já po těch kortikoidech mám strašně žravou, ale snažím se nějak hlídat, ale stejně přibírám :-D
5. Červen 2012 - 14:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Pepa1 (anonym)
Slyšel jsem, že ty Kortikoidy dobře rozhodí metabolizmus. Ahoj, četl jsem Vaši diskuzi na snížení váhy. Mám něco vyzkoušeno a dalších cca 100 lidí v ČR. Technologie z Holandska, která je na světe přes 7 let a dělá divy v Německu, Holandsku, Rakousku a u nás taky. Já sám jsme za 42 dnů zahodil z 88Kg na 78Kg (1.9.2005) dnes mám 78,4 – 79,8Kg. Manželka z 60Kg na 54Kg a dnes má 52Kg. Známí který začal 4.1.2006 z 114Kg má dnes 97Kg a chce jít na na 82Kg. Bez JOJO. Nejde o Herbalife. Když Vás to bude zajímat. Tak napište odkud jste není to na mail ani na telefon. Jde o systém stravování, potr. doplňků, atd…… Pomohu Vás s tím začít a budu Vám radit. Pošlu Vám základní informace: mail: disc@wo.cz pepa1
10. Červen 2012 - 0:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Ahoj, mám dotaz :) jsem skoro 4 měsíce na medrolu a teď místo medrolu budu brát Betaferon(neobsahuje kortikoidy) tak by mě zajímalo jestli vám kdo jste přestal brát kortikoidy zmizely ty naduclé tváře a popřípadě za jak dlouho? Protože doufám, že zmízí. Jsem jako meloun a známí mě také nepoznávají :(
3. Listopad 2012 - 18:32
Obrázek uživatele Návštěvník
ivča (anonym)
Dobrý den, nevíte někdo,...Ne nedá
17. Únor 2015 - 22:58
Obrázek uživatele Návštěvník
lada (anonym)
Ahoj 11let beru kortikoidy, poslední 2 roky jen inhalační a nabraná kila (z 52 na 116 kg) jsem shodila na 88 kg. Hlavně díky snížení dávek medrolu i tak to byla fuška! Dál bohužel ani dělo.
15. Březen 2015 - 19:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Marcela (anonym)
Ahoj, mám dotaz :) jsem...Ahoj. Mě na otoky pomohl aescin.
31. Březen 2017 - 17:58

Přidat komentář

Reklama

Reklama