5 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Hnisani po ockovani

10. Září 2018 - 0:03

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Romana (anonym)
Man dcerku, ktere jsou dva mesice. V porodnici byla ockovana proti TBC a jeste nyni tam ma hnisajici bouli asi cm velikou. Co s tim , aby ji tam nezustala velika jizva a aby se to uz uzdravilo.Doktorka rikala vytirat lihem,ale to musi hrozne palit...R.
4. Listopad 2003 - 7:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Vlaďka (anonym)
Mého syna očkovali ve škole asi v 10 letech. Očkování mu hnisalo asi 4 měsíce. Říkal, že to tak má většina spolužáků. Prý ho to nebolelo. Tak snad to není nenormální.
4. Listopad 2003 - 8:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Zkus to potirat urinou svojeho detatka. Vlastni urina pomaha lecit takrka vse. Jestli mas pochyby, zkus se nejprve podivat na http://sweb.cz/urinoterapie/urinoterapie2.htm. Ja s tim mam dobrou zkusenost.
4. Listopad 2003 - 11:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Kamilkček (anonym)
Moja dcérka dostala teraz v 4rokoch očkovaciu vakcínu proti TBC aj ked' som na internete čítala že deti ktoré z porodnice sú zaočkované proti TBC a majú po tom očkovaní jazvu ktorú moja malá má a hnisalo jej to vtedy do roka a napriek tomu ju zaočkovali znova a hnisá jej to zas a strašne tak som z toho nešt'astná lebo čítala som že to môže zapríčiniť aj roztrusenú sklerozu,zápal mozgu,a môže dôjsť aj k postihnutiu kostí a mozgových blan.Nevie mi niekto poradiť?
18. Únor 2008 - 20:02

Přidat komentář

Reklama

Reklama