23 komentáře / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

HAK a bolesti nohou

10. Září 2018 - 0:05

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzana (anonym)
Myslíte, že můžou mít bolesti nohou souvislost s braním hormonální antikoncepce? HAK beru už déle, ale až poslední dobou mám pocity "těžkých" nohou. Někdy mě nohy bolí celý den. Dřív jsem podobné problémy neměla, takže vůbec nevím či by to mohlo být.
8. Únor 2005 - 10:03
Obrázek uživatele Návštěvník
mila (anonym)
Já myslím, že to souviset může. Protože těžké nohy máš zřejmě od žil a v případě probémů s žílami by se HA neměla vůbec brát, teda určitě ne, pokud bys měla dispozice pro trombózu.Chce to hodně chodit a během práce (pokud sedíš) se procházet a nohy rozhývávat. Alespoň pata-špička třeba 100x a každý večer si doma zacvičit pata-špička vleže, v sedě a ve stoje - proti křečovkám. Třeba já si bez HA neumím život se stálým partnerem představit :-)
9. Únor 2005 - 12:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Pavlína (anonym)
Ahoj,já jsem vrala 3 roky Logest a občas mě bolela jedna noha a nabíhala mi žíla..ale strašně málo a netrvalo to dlouho,tak jsem to neřešila. Teď jsem přešla na Pramino a nejenom,že mi bylo zle od žaludku a přibrala jsem 2 kila za týden,ale začala mě zase bolet ta noha a to 3 dny v kuse,což se mi ještě nikdy nestalo, takže jsem prášky vyděšeně vysadila a chystám se k doktorovi,abych zjistila, jestli nemám něco se žílama.Docela mě to vyděsilo, protože ještě teď v ní mám takový divný tlaky,chvílema mě pobolívá lýtko a chvílema pod kolenem,ale nateklý ani zarudlý to nemám.Hlavně se bojím,že jsem občas kouřila. Asi to má fakt s souvislost.
7. Březen 2005 - 15:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Tina (anonym)
To můžou být všechno vedlejší příznaky užívání HAK, o kterých se moc nemluví. Já jsem při užívání cítila křeče do nohou, chytaly mě i do prstů, taky jsem se dost potila, takový opravdu cizí nepříjemný zápach a postřehla jsem pokles sexuálního apetitu, tak jsem to řešila vysazením a teď je to vše zase OK.
7. Březen 2005 - 15:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzana (anonym)
Je to opravdu antikoncepcí. Moje problémy s nohama se pořád stupňovaly, až mě stále jakoby brněly, cítila jsem pořád takový tlak a to ne jen 3 dny, ale celých 14 dní! Šla jsem k lékařce a ta mi řekla ať vysadím a poslala mě na různá vyšetření včetně cévního. Bála jsem se, že mám náběh na trombózu, ale naštěstí to bylo ok. Doktor na cévním mi ale řekl, že jsem ještě vysadila v čas a že příště by se mě ta trombóza mohla už týkat. Během užívání HA se mi zhoršily křečové žíly a tak prý k tomu mám větší předpoklady. Doporučil mi se na HA navždy vykašlat nebo alespoň přejít na gestagenní bez estrogenů:(
7. Březen 2005 - 15:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzka (anonym)
Mám křeč. žíly na 1 noze a beru nejslabší HAK (Mirelle). Bolesti v lýtku se dostavily od 2. měsíce braní HAK. Naštěstí na cévním vyšetření mi nasadili Detralex (dobrý je ale i Glyvenol) a žíly se ulidnily. Kuřačky ale pozor - umřelo už nemálo mladých holek kolem 20 let na kombinaci HAK a cigaret ! Nikdy nevíte, jestli nemáte Leidenskou mutaci, při které je trombóza téměř jistá !
8. Březen 2005 - 12:52
Obrázek uživatele Návštěvník
misa (anonym)
Já mám obdobný proglém. Často mi natýkají nohy a bolí ( beru Yadine ), vůbec nevím co s tím mám dělat a přemýšlím, že s HA úplně skončím. Na yadine jsem přešla na radu gyn. z novinette, prý nemá zadržovat vodu v těle, ale není to pravda.
8. Srpen 2005 - 13:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Tami (anonym)
Uzivala jsem YADINE a mam taky tyhle problemy. Docela hodne me zacaly bolet nohy. I kdyz mam i jine rizikove faktory jako napr. sedave zamestnani, myslim, ze problemy mam hlavne v souvislosti s YADINE. Zacala jsem o tyto problemy zajimat vic a nasla jsem, ze HA muze mit vliv na zmeny cevnich sten. Taky jsem se docetla, ze HA je nutno nasazovat s opatrnosti, nevi se totiz dopredu, jake jsou dispozice ke srazlivosti krve....S nohama je treba cvicit, podkladat si je do zvysene polohy, davat si studene obklady. Dobra je i kostivalova a kastanova alpa...Ja osobne jsem prasky vysadila a docela trnu, jestli mne bolesti prejdou nebo ne...Docela by mne zajimalo, jestli jste o tom informavaly lekare a praktickeho nebo gynekologa?
10. Srpen 2005 - 18:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzana (anonym)
Já jsem o tom řekla praktické, která mě právě na různá ta cévní vyšetření poslala. A na cévním mi dali kopii zprávy i pro gynekoložku a tam napsali, že nedoporučujím užívání HAK
11. Srpen 2005 - 9:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Tami (anonym)
Zuzko, prosím Tě, poměrně debilní dotaz: a jak probíhala ta vyšetření a "bolelo to"? Já to pořád zvažuji, říkám si, že to není tak vážné a že se s tím vypořádám sama pomocí výše uvedených postupů ;). Resp. říkám si, že se o tomto problému zmíním až tam půjdu s něčím jiným...
11. Srpen 2005 - 17:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzana (anonym)
Tami nic to není, nebolí to vůbec. Zajdi si tam, aspoň budeš mít klid a budeš vědět, že jsi ok. Celý to spočívá v tom, že si lehneš na lehátko a doktor ti přejíždí nohy takovým přístorječkem, přitom ti říká jak máž dýchat, kdy zadržet dech atd. Nakonec mu z toho přístroječku vyjede papír, z kterýho pozná jestli jsou žíly průchodný nebo ne. Trvalo to asi 20 minut. Fakt to bylo v pohodě.
12. Srpen 2005 - 8:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Marranta (anonym)
To je nesmysl, mě je 38 let a pocit těžkých nohou mám také a antikoncepci jsem nikdy nebrala. Je to prostě dáno tím co jíš, jak moc se pohybuješ, jestli kouříš atd.
18. Duben 2006 - 14:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Pavel (anonym)
Problémy se žílami mají více příčin: - dědičnost - druh povolání, např. sedavé - HA - obezita - těhotenství - měsíční cyklus - kouření HA je jen jedním z vlivů na stav žil (asi největší má dědičnost), proto může mít tyto problémy i ten, kdo HA nebere, např. muži.
18. Duben 2006 - 19:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Jirka (anonym)
Příznaky které uvádíte jasně svědčí o potížích s odvodem mízy. Na to je samozřejmě pod lékařským dohledem jedině účinný specielní druh masáže a to sice manuální lymfodrenáž. Moje manželka měla stejné problémy a po opakovaných masážích se jí stav velmi zlwepšil a nyní již nemá problémy. Na masáž dochází pouze 1 x měsíčně.
25. Červen 2006 - 12:30
Obrázek uživatele Návštěvník
katka (anonym)
taky mám problém s nohama, už jsem vyzkoušela všechno- cévní-v pořádku změna antikoncepce ukončení antikoncepce cvičím celkem dost a pravidelně nekouřím už 7let zaměstnání nemám sedavé jsem spíš hubená jenže po celém dni v práce- tj asi 10 hodin kdy nejen sedim stojím ale i chodím mám kotníky jako malý slon, a když je to špatné otečou mi celé nohy tj i kolena a stehna, trochu mi pomáhají stahovací punčocháče ale když si je večer sundám stejně to trochu opuchne
9. Červenec 2006 - 23:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Katko, co když je problém v něčem jiném, možná jsi zavodněná, může to souviset se srdcem, ale také např. od páteře. Určitě to chce vyhledat lékaře a pátrat po příčině. Cévní potíže opravdu punčochy zlepšují.
10. Červenec 2006 - 13:16
Obrázek uživatele Návštěvník
janka (anonym)
Pridám sa. Včera večer som vzala svoju prvú tabletku HAK vôbec a od rána cítim jemné mravčenie v lýtkach akoby bolo odkrvené alebo čo. Mám pocit, že s HAK skončím skôr ako som vôbec začala.
17. Říjen 2006 - 14:04
Obrázek uživatele Návštěvník
zuza (anonym)
nejlepší prevence je jízda na kole,a zvláště při sedavém zaměstnání.
18. Říjen 2006 - 0:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
!!!!!!!!ahoj holky,na trhu je NOVA NEHORMONALNI ANTIKONCEPCE(takze zadne zvysovani vahy,snizene libido,deprese..)je to nitrodelozni telisko SilverLily nebo Goldlily. Je to vhodne i pro holky CO NERODILY(telisko je v ruznych velikostech) a NEOBSAHUJE HORMONY. JE ze stribra nebo ze zlata. Dá se objednat v lékárně a gynekolog vám ho zavede.UCINNOST 99,6%. sILVERLILY ZINC NAVIC SNIZUJE DELKU KRVACENI A PUSOBI BAKTERICIDNE A FUNGICIDNE-PROTI KVASINKAM. CENA JE 1400 SILVERLILY A 2000 GOLDLILY A JE TO NA 7 LET ale muzete si ho nechat samozr.kdykoliv vyndat. TADY JE ODKAZ NA STRANKY. http://www.metrimpex.cz/Nabidka-2-3.htm CETLA SEM O NEM V RUZNYCH DISKUZICH A VSICHNI SPOKOJENÍ. je nehormonalni, takze se nepribira ani nahodou.
19. Prosinec 2006 - 13:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Už jděte s tou antikoncepcí do prdele. Celá Doktorka je zamořená "HA, HAK a antik. pilulkami". Ta, která to dělá, ať dostane genitální herpes.
19. Prosinec 2006 - 13:39
Obrázek uživatele Návštěvník
John (anonym)
PŘÁNÍ DO ROKU 2007, DÁREK A NABÍDNUTÁ RUKA PRO KAŽDÉHO, KDO JE SCHOPEN VIDĚT DÁL, NEŽ K PŘÍŠTÍ VÝPLATĚ. Je úplně jedno, zda jste zaměstnanec, podnikatel, student, maminka na mateřské nebo starobní či invalidní důchodce. Je jedno, z které jste země. NABÍZÍME VÁM PRAVDĚPODOBNĚ NEJLEPŠÍ VÝDĚLKOVOU PŘÍLEŽITOST VAŠEHO ŽIVOTA. (pokud by Vám to nepřipadalo aktuální, někam si to uložte - možná za rok, za dva můžete mít jiný názor a rádi byste začali vydělávat opravdu víc) Motto :
6. Leden 2007 - 23:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Michaela (anonym)
Dobry den je mi teprv 21 let a jsem z povolani kadeřnice.Když ráno vztanu cítím jen lehký tlak v nohou až jako brnění na ploskách.Přez den ani moc ne a při práci je to horší mám jako až tepání v lýtkách a na patách.večer je to nejhorší to je bolest mám je těžké až palčivě bolejí.co s tím děkuji michaela
10. Únor 2012 - 19:15

Přidat komentář

Reklama

Reklama