80 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Fit pro život

10. Září 2018 - 0:04

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Barbara (anonym)
Zakládám toto téma pro příznivce stravovacího stylu Fit pro život. Začala jsem v létě jíst dopoledne jen ovoce a zhubla jsem zatím 5kg.Prosím ty, kteří mají dlouhodobější zkušenosti s tímto stylem stravování, aby se zapojili do diskuse a podělili se o ně.Zajímá mě, jak probíhá ozdravení těla dále, jak se stravujete ve zbytku dne a jestli se vám tento styl osvědčil.Potřebovala bych poradit, jak dále. Potřebuji nejen zhubnout, ale také zlepšit svůj zdravotní stav - alergie, zimní únava a spavost.Zatím ahoj a díky za odezvy.'
22. Listopad 2004 - 7:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Muzes napsat svuj mail?
22. Listopad 2004 - 15:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Ahojky.... také se ozdraví životní styl zajímám ale je to opravdu pro mě těžké jíst zdravě a pochutnat si mám ráda jídlo jenže mi třeba dušená zelenina nechutná a musím se doní nutit nehledě na to že zeleninové saláty se taky nedají jíst každej den opravdu by se mi také šiklo jak to ty co již tak žijí dělají co třeba jí celej týden od rána do večera a hlavně jak to řešej když ten jejich partner na tohle není a chce tu fuj uzeninu a vepřový:-)'
22. Listopad 2004 - 16:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Barbara (anonym)
No když partner nechce jíst zdravě, tak je to jeho věc. Neomezuji ho, ale pro sebe dělám vždycky tu zdravější alternativu, většinou to jde.Ať si snídá své párečky a buřtíky, já si udělám ovocný salát s oříšky, na svačinu zakousnu do banánu. Když dělám třeba zapékané těstoviny nebo brambory, tak si dám část čistých surovin bokem, mu tam přimíchám to uzené a sobě dušenou brokolici.Když partnerovi smažím řízek a dávám mu k tomu bramborový salát, tak já si ten řízek udělám v alobalu a k tomu si dám zeleninový salát.Já zase saláty mohu každý den. Ale nedělám si je jen zeleninové, používám do nich vařené těstoviny,luštěniny, rýži. Dělám si denně jinou variantu salátu, aby se mi neomrzel, tu přidám tvrdý sýr, tu Lučinu, zakysanou smetanu, uzený sojový sýr. Je to o fantazii.Objevila jsem spoustu nových surovin, jako je kuskus, tofu,různé druhy fazolí a barevné čočky, jáhly, pohanku. Jde z toho opravdu čarovat. Chce to více přemýšlení a používám více nádobí, ale mé zdraví mi za to stojí.'
23. Listopad 2004 - 8:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Pro Barbaru: A než si se začala takhle stravovat je nákej rozdíl třeba v únavě? jsem pořád unavená dělám na směny a jsem schopna spát i 10hodin denně.A jakej byl tvůj první impuls přejít na jinou stravu? Měla jsi taky třeba absták na ty nezdravé jídla ? A co čokoláda? Jíš jí?'
23. Listopad 2004 - 15:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Barbara (anonym)
Když to tak proberu zpět, tak určitě mám více energie. Mám v jídelníčku ovoce a zeleniny, hlavně syrové.Toho ovoce dopoledne sním denně asi 400g, jím to, které je momentálně levné. V létě je to ovoce ze zahrady - jahody, rybíz, angrešt, letní jablka. Na podzim zase jablka a citrusy, které jsou levnější. Banány vyjímečně. Zeleninu si vybírám taky sezónní,v létě hlávkové saláty, kedlubny, ředkvičky, teď na podzim je základ salátů hlávkové nebo čínské zelí, mrkev, celer. Navíc nemám potíže se zažíváním, které jsem měla, když jsem jedla bílé pečivo. Teď mám určitě větší příjem vlákniny, protože jím jen celozrnné pečivo. Ne tmavý chléb, ten bývá barvený karamelem a dost nadýmá. Jím jen grahamové rohlíky, dokonce jsem se je naučila i péci, tak 1x za 14 dní si upeču z kila mouky a zamrazím po dvou kusech na den.A úlety k "nezdravým jídlům", tak ty mívám. Já si nedělám násilí, když mám na něco chuť, tak to tělo poslechnu, klidně si dám klobásku, pak je mi pěkně špatně, ale vím z čeho a zase mám nějakou dobu klid.Čokoládu jím a ráda, ale jen opravdu kvalitní, žádný ztužený tuk a cukr. Kupuji si hořkou s více než 70% kakaa a tu si vychutnávám. Jednak je dost drahá a i to mě brání sníst ji celou najednou.Opravdu se vyhýbám hlavně koláčům, koblihům, bílému pečivu a chlebu, nekvalitním uzeninám /levným párkům a salámům, spíše si dám kvalitní klobásku nebo šunku/. Nejím vůbec hovězí a vepřové maso, raději si dám drůbež, králíka nebo rybu.Nejím vůbec takové ty odlehčené výrobky, kde je tuk nahrazen sacharidy-cukry. Raději si dám kvalitní jogurt s 3% tuku, třeba Activii, než nějaký light.Pokud mohu posoudit, cítím se mnohem lépe. Nejen proto, že váha jde pomalu dolů, ale hlavně mám ten dobrý pocit v žaludku i břiše.'
24. Listopad 2004 - 7:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Barčo tak to jsi dobrá že to vydržíš já abych řekla pravdu sice zatím již nákou dobu nejím vepřové a hovezí ale párek si sem tam dám ale dost málo jinak se snažím denně sníst kus ovoce a zeleninu jako třeba saláty jogurtů sním minimum nedělají mi dobře ale chleba jím tmavej mi moc nechutná a hlavnjě jsou to stejně samá barviva dělala jsem v pekárně tak vím co tam dávaj:-(jím sýry nejvíc plátkové a nízkotučné a pak má slabost jednou do týdne sním čokoládu jak zrovna dnes ale ta co ty nechutná jím jenom mléčnou:-('
26. Listopad 2004 - 18:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Gery (anonym)
Lenko, to by me docela zajimalo,s tim barvivem. Myslis,ze je to opravdu tak spatne s celozrnymi vyrobky? Jim uz vyhradne tmave pecico,nejradeji racio rohliky.I kdyz ted uz chleb docela omezuji,spise testoviny.
26. Listopad 2004 - 20:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Gery: Tak nevím jak to je vjinech pekárnách ale třeba chléb Maroko obsahoje ty barevné směsy a slunečnicovej a moskva myslím taky ale nevím úplně přesně a i některé dost tmavé dalamánky jo chemie je už asi všude ale graham je vpohodě:-) ale je taky hnusnej mě teda nechutná.'
27. Listopad 2004 - 18:09
Obrázek uživatele Návštěvník
coroner (anonym)
Podívejte se třeba na adresu:http://www.albiostyl.cz/core.php?page=bakery&PHPSESSID=1ad3dbb4d834134f47feef3126dd5d04'
27. Listopad 2004 - 19:39
Obrázek uživatele Návštěvník
milos (anonym)
Vrele doporucuji si precist knizky manzelu Diamond FIT PRO ZIVOT, kde se clovek hlavne dozvi o vhodne kombinaci potravin. Knihy, je jich asi pet dilu, jsou z anglictiny take prelozene do ceskeho jazyka.
28. Listopad 2004 - 10:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Ira (anonym)
Pekárna má sice hezký stránky, ale jaksi jsem se nedověděla, jestli to pečou v elektrických pecích nebo klasicky.Když se jedná o FIT PRO ŽIVOT, jde o dost důležitou informaci.Ale i tak to bude asi lepší než ty pseudocelozrnné módní kolekce Odkolků nebo odkudkoliv jinud.'
29. Listopad 2004 - 21:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Barbara (anonym)
Právě podle knihy Fit pro život jsem začala se změnou stylu a opravdu se cítím lépe. Váha zatím pěkně klesá a není to dieta. Myslím, že je to hlavně tím, že dopoledne jím to ovoce a tím dávám tělu možnost očisty. Pokud ovšem platí to, že od 4 do 12 hodin je pro tělo doba vylučování.Pak už si dávám cokoliv, jen nemíchám dohromady bílkoviny a sacharidy. Nedávám si tedy maso s přílohou, mléčné výrobky s přílohou. Je to trošku jako dělená strava, jen se nedodržuje přesně na dny, ale v průběhu dne si dám všechno.Dopoledne ovoce, na oběd zeleninu a nějakou přílohu, odpoledne mléčný výrobek a večer libové maso nebo sýr a k tomu zase zeleninu.Jinak v těch tmavých chlebech je opravdu barvivo, většinou se používá karamel. Správné celozrnné pečivo má být hrubé na řezu a takové spíše našedlé.A já si taky klidně dám kvalitní uzeninu, než buřta, tak raději libovou šunku nebo libové uzené. To vím, že je to čisté maso/když pominu ty dusičnanové soli, do kterých se to maso namáčí/, ale není tam příměs škrobu, soji a já nevím co ještě.'
30. Listopad 2004 - 11:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Barbaro můžeš mi napsat i autora té knihy nemohu ji na netu nikde najít díky Lenka.'
1. Prosinec 2004 - 9:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Ira (anonym)
To musí bejt teda bašta místo škrobu a soji dusičnanové soli.'
1. Prosinec 2004 - 10:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Alena (anonym)
Než začnete s programem Fit pro život podívejte se pro inspiraci na stránkuhttps://www.zdravcentra.cz/?act=k-10&did=1195&kategorie=0'
2. Prosinec 2004 - 8:25
Obrázek uživatele Návštěvník
moribundus (anonym)
Vidím Aleno, že Tě to také zaujalo. V některých věcech (např. mléko) je pan doktor ale úplně mimo.Podívej se na diskuzní fórum vitariánu.cz, tam je o tom také debata.http://forum.vitarian.cz/viewtopic.php?t=57&postdays=0&postorder=asc&start=100'
2. Prosinec 2004 - 9:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Alena (anonym)
Co sledují vitariáni, jsem moc nepochopila, protože v tomto životním stylu nejsou vůbec zohledněny vývojové etapy lidstva.Jedná se o náhlý skok ve stravovacích principech o řadu tisíc let zpět, bohužel při zachování současných civilizačních zátěží (u potravin i lidí).Je-li to opravdu tak perfektní, jak tam všichni píší, netuším proč to stálé pročišťování, půsty, používání urinoterapie. To mně k tomu vůbec nesedí.U výživového systému, který má být opravdu nejzdravější, jsou snad takové umělé zásahy úplně zbytečné, protože když se tělo neznečišťuje, tak se ani nepotřebuje čistit.Samozřejmě s výjimkou běžných eliminačních pochodů.Ještě k tomu čištění těla, které uvádějí Diamondovi ve Fit pro život mezi 4. a 12. hodinou.Stačí se podívat, že dráha tlustého střeva se aktivuje zhruba v 5 hodin a k útlumu dochází po 7. hodině.Ovocem se můžeme sice čistit i v poledne, ale to už užíváme jeho projímavých účinků.'
2. Prosinec 2004 - 15:01
Obrázek uživatele Návštěvník
alenka11 (anonym)
podívej se nawww.okg-fit.cz/ds'
3. Prosinec 2004 - 22:51
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
alenko11: Si děláš znás srandu né? Myslíš že bychom jako věřily pánu X že zase opět zhubl bez jakéhokoliv usilí nakou lahvičkou z bylin?'
4. Prosinec 2004 - 9:24
Obrázek uživatele Návštěvník
N (anonym)
Chtela bych jen projevit muj nazor- ze kazdy clovek je jiny typ a kazdy potrebuje trochu jinaci stravu. I kdyz clovek chce prejit na zeleninovou ci ovocnou stravu musi vedet jak kombinovat jidla aby dostal vsechny potrebne vitaminy. Nekde jsem cetla, ze nekteri lidi moc nehubnou na ovocne strave jelikoz je v tom moc cukru. Nekteri lidi mohou i onemocnet jesti se zivi neodbornicky a tak nedaji telu potrebne vitaminy a mineraly. Proste je to vetsi veda a je lepsi se poradit s odbornikem
7. Prosinec 2004 - 7:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Alena (anonym)
No jo N, ale kde ty odborníky chceš vzít? Já pracuji např. ve zdravotnictví, kde je základem výživy černé kafe a bomboniéry, když to přeženu.Nikdo z doktorů nemá o zdravé výživě ani potuchy. Dle toho co vařej ve špitále, nejsou na tom se znalostmi zdravé výživy nijak zvlášť dobře ani dietní sestry.Dnes ti maximálně každý odborník doporučí jíst racionální výživu. Jenže ta se za ta léta své propagace také zrovna dvakrát neosvědčila.Když se často ještě zeptáš, co je jako tou racionální výživou myšleno, nedokáží ti dát kloudnou odpověď. Je to jen taková zaklínací formulka.'
7. Prosinec 2004 - 15:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Lida (anonym)
Presne tak. Odbornici jako takovi nejsou. Jen Ty sama si musis vysledovat, co jo a co ne. Nejvetsi odbornik je osobni zkusenost.
7. Prosinec 2004 - 16:25
Obrázek uživatele Návštěvník
alenka11 (anonym)
přidejte k jídlu kapkywww.webpark.cz/ddss/'
1. Leden 2005 - 18:49
Obrázek uživatele Návštěvník
moribundus (anonym)
...nebo kafe od Maryši. Účinky toho kafe aspoň můžeme krátkodobě zaregistrovat...Včetně cenového rozdílu.'
12. Leden 2005 - 15:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Simona (anonym)
Pokusím se oživit diskusi k výživovému směru Fit pro život.Najde se ještě někdo, kdo se podle Diamonových stravuje a vyhovuje mu to?Ráda bych si s někým dopisovala a vyměňovala zkušenosti.Takže ozvěte se prosím.'
14. Září 2005 - 9:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Ina (anonym)
A má to cenu se o tom vůbec v Česku ještě bavit. Fit pro život má své kořeny v Kalifornii.Používat to zrovna teď před zimním obdobím u nás mi nepřipadá zrovna rozumné.'
14. Září 2005 - 11:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Simona (anonym)
Ahoj Ino. proč myslíš, že by to nebylo vhodné oživit?Já osobně se tak stravuji už druhý rok, ani zima mi nevadila, navíc jsem poprvé v zimě neměla rýmu a kašel.Vím, říká se ,že ovoce ochlazuje, ale mě to maximálně vyhovuje, stejně, jako to dělení dalšího jídla.Ano, vzniklo to v Kalifornii, ale kolik výživových směrů vzniklo jinde a s úspěchem se praktikuje i u nás.'
14. Září 2005 - 14:28
Obrázek uživatele Návštěvník
*** (anonym)
Souhlasim. Fit pro zivot je super. Tento smer me ukazal cestu a stravuji se tak vic nez 10 let. Hodne jsem toho behem tech 10-ti let o svem tele pochopila a moje stravovani se postupne menilo (postupne vynechavani urcitych druhu potravin...). Dnes uz jsem vitarianka, ale do dneska si davam pozor na kombinace. Simon, pojd se podivat mezi nas. www. vitarian.cz. Najdes tam hodne poucneho.
14. Září 2005 - 23:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Ina (anonym)
To je trošku ten problém. Hodně výživových směrů, které se u nás používají, vzniklo jinde, ale s jejich úspěchy to je různé.Záleží dost na vrozených konstitučních znacích konkrétního člověka, co to či ono s ním udělá. Kromě vrozené konstituce je důležitá ještě dlouhodobě navozovaná převažující kondice (stravování a ostatní životospráva).Konstituci během života lze měnit velmi obtížně. V tom nejlepším případě tak maximálně o 10 až 15%.Lepší to je s kondicí, protože tu je možno měnit v širokých mezích.Když něco funguje u někoho 10 let, jak píše xxx, není to ještě žádným měřítkem, které by vypovídalo o vhodnosti nějakého stravovacího systému. Tedy alespoň, který by byl vhodný pro všechny.Kuřák dostane rakovinu plic třeba až za 40 let, milovník hovězího rakovinu tlustého střeva za zhruba stejně dlouho. Někdo vůbec, ačkoliv kouří a baští hovězí. Všichni jsou po celou tu dobu relativně v pohodě.V USA se teď objevuje s určitým značným časovým odstupem u vitariánů (jejich dětí) např. zvýšený výskyt leukémie. U lakto-ovo-vegetariánů zase u žen zvýšený výskyt rakoviny prsu.Masivní kampaň v USA, která upozorňovala na škodlivost tradičně konzumovaného hovězího (nejběžnější dostupnost např. v síťi Mc Donald), přesměrovala Američany na údajně zdravé drůbeží maso (síť KFC). Bohužel zvýšený nárůst zhoubného melanomu byl dán do souvislosti s drůbežím masem až s dvacetiletým zpožděním, co byl ve zvýšené míře zaznamenán. U nás to snad odborníci na výživu nezaregistrovali u hovězího a drůbežího vůbec, protože s poukazem na nevhodnost konzumování těchto mas to začalo až v souvislosti s nemoci šílených krav a ptačí chřipky. Než se pro něco rozhodneme, je dost důležité si správně otypnout naši konstituci a kondici.Diamondovský stravovací styl může po dlouhou dobu bez relativní újmy na zdraví vyhovovat lidem, kteří jsou od přírody stažení tělesně i psychicky, majících stresující zaměstnání, protože uvolňující kalifornský styl tvoří určité vyrovnávání tohoto stavu.Někomu na určitou dobu sedne i vitariánství nebo jiná vegetariánská odnož. Přečti si ale na vitariánských DF, že někomu to nesedlo vůbec, ačkoliv se snažil zařadit i potřebné přechodné období, bez kterého už dnes nejde najet skoro na nic. To byl právě ten prvotní špatný odhad svých konstitučních a kondičních znaků.'
15. Září 2005 - 19:59

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama