253 komentáře / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
s (anonym)
to sem teda dost v soku,ze to ma takhle negativni ucinky...ma je jeste nekdo?myslim,ze je dulezity,aby to lidi nekupovali,kdyz jim je akorat blbe z toho
16. Květen 2007 - 16:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Ahojky Lion,já bych koupila moje adresa je:michalkova.l"centrum.cz jestli je ještě máš.Díky
16. Květen 2007 - 16:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Mili (anonym)
Někomu způsobovat problémy může - třeba nevolnost ze začátku, ale rozhodně bych to nenazývala vážnými zdravotními problémy jako ve výše uvedeném příspěvku. Jsou tam jen přírodní věci - žádná chemie.
16. Květen 2007 - 17:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Marketa (anonym)
Prosim potřebovala bych vědět jestli to funguje bes cvičení nemam čas cvičit a nechci vyhazovat penize
16. Květen 2007 - 19:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Přidávám se k Markétě,taky by mě to zajímalo?Díky
16. Květen 2007 - 19:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Tak když málo jíš, protože nemáš vůbec chuť na jídlo, tak to musí zhutnout každý. Otázkou je, zda když to člověk pak vysadí, tak zda se to vše nabere zpátky...
16. Květen 2007 - 20:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Klára (anonym)
Svatá prostoto, bez pohybu a zdravé stravy se vám žádné tělo nezformuje :-))) Být vámi, tak nevyhazuju peníze za blbosti a začnu se pořádně hýbat a zdravě jíst. Navíc ten kofein tam..stačí si dát jedno kafe a je to stejný :-))
16. Květen 2007 - 20:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
Já Ebs beru,po týdnu je kilo dole a nějak zvlášť necvičím. Není čas mám dvě malé děti. A co se týká toho přirovnání ke kafi,tak to je blbost. Po Ebs máte tolik energie,že vás to nutí neustále něco dělat,takže shazujete i když necvičíte. Nevolnosti během týdne zmizí,jen co se naučíte po tabletkach jíst. Nevolnost způsobuje hlad který díky Ebs nevnímáte. Prostě musíte jen něco málo zobnout.
17. Květen 2007 - 10:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
Já Ebs beru,po týdnu je kilo dole a nějak zvlášť necvičím. Není čas mám dvě malé děti. A co se týká toho přirovnání ke kafi,tak to je blbost. Po Ebs máte tolik energie,že vás to nutí neustále něco dělat,takže shazujete i když necvičíte. Nevolnosti během týdne zmizí,jen co se naučíte po tabletkach jíst. Nevolnost způsobuje hlad který díky Ebs nevnímáte. Prostě musíte jen něco málo zobnout.
17. Květen 2007 - 10:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
Já Ebs beru,po týdnu je kilo dole a nějak zvlášť necvičím. Není čas mám dvě malé děti. A co se týká toho přirovnání ke kafi,tak to je blbost. Po Ebs máte tolik energie,že vás to nutí neustále něco dělat,takže shazujete i když necvičíte. Nevolnosti během týdne zmizí,jen co se naučíte po tabletkach jíst. Nevolnost způsobuje hlad který díky Ebs nevnímáte. Prostě musíte jen něco málo zobnout.
17. Květen 2007 - 10:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Klára (anonym)
Hmm a jakmile to přestanete brát, budete mít všechno zpět a ještě něco k tomu :-))) Tak hodně štěstí :-)
17. Květen 2007 - 11:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Petka (anonym)
Všechny tyhle prášky jsou na h...o.Jediné,čemu věřím je - změnit trvale jídelníček a víc se hýbat.
17. Květen 2007 - 11:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Klára (anonym)
Petko, přesně tak :-)
17. Květen 2007 - 12:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
To jsou taky keci s tím cvičením a jídelníčkem,někdo k tomu potřebuje taky trochu pomoci do začátku.Chytrolíni!!!!
17. Květen 2007 - 12:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
Přesně tak, je snad jasné,že tyhle tabletky stejně jako jiné mají být psychyckou podporou do začátků,které jsou pro každého těžké,proto dodávají energii, která musí z těla ven,takže se začneme hýbat,na pohyb,si časem zvykneme a i přesto že už tabletky brát nebudeme,tělo už bude na pohyb zvyklé. Takže o co tu jde? Většina z nás nemá pro sebe celý den ale sotva hodinu.
17. Květen 2007 - 20:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
Milé chytračky. Podle některých příspěvků mi přijde že se asi řídite heslem: podle sebe soudím tebe. Takže asi bude lepší když to napřed vyzkoušíte a pak budete radit
17. Květen 2007 - 20:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
Milé chytračky. Podle některých příspěvků mi přijde že se asi řídite heslem: podle sebe soudím tebe. Takže asi bude lepší když to napřed vyzkoušíte a pak budete radit
17. Květen 2007 - 20:38
Obrázek uživatele Návštěvník
lena (anonym)
ahoj,já se byla podívat i na jiných stránkách diskuse o EBS a jedna slečna shodila dokoce 18kg,ale cvičila a začala jíst střídmě.Holky musíme se prostě smířit s tím, že bez snahy a pohybu z nás štíhlonký slečny nebudou.To by bylo moc jednoduchý vzít si tabletku a hups...jak švihnutím kouzelného proutku být hubená,to není reálné!Věřím, že EBS může být dobrý start k hubnutí,ale pokud si řeknu,že když mám EBS nemusím se už snažit,je to chyba...zkuste třeba jen víc chodit se psem nebo i místo jezdit všude tramvají chodit pěšky.Mě to pomohlo...tak držim pěsti.A věřte si,že to zvládnete.Psychika hraje velkou roli i v hubnutí...pa
17. Květen 2007 - 21:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
Konečně někdo kdo to vidí objektivně.
17. Květen 2007 - 23:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Klára (anonym)
Milá hlupačko, já žádné EBS nepotřebuji :-)
18. Květen 2007 - 6:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
A to si myslíš,že se svět točí kolem modelek a "dokonalých" žen? My jsme tu abychom se podpořily a vyměnily si zkušenosti s bojem který ti nic neříká milá Kláro. Tak nám nenič naděje,sny a první kroky k úspěchu. Své rozumy si vem do fitka tam se uplatníš spíš.
18. Květen 2007 - 10:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Klára (anonym)
Prý mi to nic neříká :-)) Své štíhlé postavy jsem dosáhla zdravou stravou a cvičením, byla to dřina, ale výsledek stál za to, a je to hlavně trvalé, bez jo jo efektu.Veškeré prášky jsou prostě na... To, co potřebujete, je jedině vůle, bez ní to nejde.
18. Květen 2007 - 11:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Karol (anonym)
Koupím :) Napište mi na Chou8"seznam.cz
19. Květen 2007 - 12:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Karol (anonym)
Koupím :) Napište mi prosím na Chou8"seznam.cz
19. Květen 2007 - 12:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Karol (anonym)
Koupím :) napište mi prosím na Chou8"seznam.cz
19. Květen 2007 - 12:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Zdravím všechny... Jsem byla si chtěla EBS koupit, ale po přečtení některých příspěvků jsem si rozmyslela. A myslím, že Lena má pravdu v tom, že do záčátku je to fajn, ale pak bude, dle mě, horší s tím přestat. Já bych taky potřebovala zpevnit tělo, ale asi si radši zajdu do posilovny, než si huntovat těla nějakýma tableta. Všem chci ale popřát hodně úspěchu v tom, čeho s EBS, chtějí dasáhnout... :) Létu zdar.... :D
19. Květen 2007 - 17:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Tadysek (anonym)
Kláro je jasné že žádné prášky tělo nezpevní.já to myslela tak,že Ebs dodává energii a tím nás nutí se více hýbat i když nechceme.mám na jiných stránkách založený deník,na kterém mi upravují jídelníček a upravují trénink.a Ebs mám jako psychyckou podporu. Až si tělo zvykne na pravidelné cvičení a jídlo v menších porcí,budu ho moct vysadit.ne všichni máme vůli jako ty.buď pomůže nebo ne.je to risk.
19. Květen 2007 - 19:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Klára (anonym)
TTadysek: Tak držím palce, ať se Ti to povede :-)
19. Květen 2007 - 19:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Monika (anonym)
Tadysku, zajimal by me nazev tech stranek kde ti upravuji jidelnicek a trening...
19. Květen 2007 - 19:55
Obrázek uživatele Návštěvník
axa (anonym)
Já si myslím, že to EBS může pomoci překonat lavně chuť na sladké a časem pomoci stáhnout žaludek, aby se některé dámy, tolik nepřejídali. Ono s tím sladkým je to opravdu jako závislost. Když to člověk s pevnou vůli vydrží, tak si tělo odvykne a už to nepotřebuje. Po čase už pak člověk nemá na sladné ani moc chuť. Nejhorší jsou první 2 - 3 týdny. No a nemluvě o tom, že to velice může prospět ženám, které mají gynekologické problémy (záněty). Je samozřejmé, že samo o sobě užívání ESB jistě postavu nezpevní, to je nesmysl... Také přemýšlím, zda to tělu nemůže nějakým způsobem ublížit, ale složení se zdá býti pouze na bázi přírodních složek a je to také volně prodejné... Otázkou je, co se stane po vysazení. Obsahuje to i hodně kofeinu, což dost vybičuje tělo... Je tu některá kdo už má s vysazením po určitém času s tímto přípravkem nabo i jiným zkušenosti? Moc by mne to zajímalo.
19. Květen 2007 - 20:43

Stránky

Přidat komentář